סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 7 שנים. 5 בפברואר 2017 בשעה 0:20

אני אוהבת כשאתה מתמסר לי. אוהבת לעמוד מולך בשמלה ועקבים ואז להרים את השמלה לאט ולהתפשט מולך.. שתראה מה אתה הולך לקבל, להרגיש ולראות את הריגוש שלך הולך ומתגבר.. לדמיין את הפה שלך מתרטב והלשון שרק מחכה. לשמוע אותך מתחנן לענג אותי ולו מהסיכוי שאפתח את המנעול..

אני אוהבת כשאתה נועל את עצמך מיוזמתך, כזה גברי, כזה חזק, כזה גבר, ועדיין נועל לעצמך את הזין ובא לתת לי לשחק איתך. אני אוהבת כשאתה נושך את השפה התחתונה שלך מרוב שכואב לך ממה שאני עושה לך עם הלשון על הזין בכלובון, על הביצים, בישבן הסקסי שלך, ועדיין הזין נשאר נעול. אוהבת שאתה אוהב שאני אוהבת אותך נעול. אוהבת שהאורגזמות שלך נתונות לחסדיי. אוהבת שחזרת אחרי כל הטיול שלך עם כל ההתפרעויות שלך ולמרות הכל רעב לתשוקה המיוחדת שלנו.

אוהבת את הלשון שלך על הדגדגן שלי כשאני יושבת לך על הפנים, אוהבת את האצבעות שלך בתוכי, בכל חור אפשרי ולו כדי לקרב אותי בקצב שלך לאורגזמות הכי ענקיות שחוויתי מימיי.. אוהבת כשאתה נהיה חדור מוטיבציה לענג אותי יותר ויותר, כשלענג אותי מכאיב לך בכלוב, כשלשמוע אותי צועקת את האורגזמות שלי מהדהדות ברחבי החדר והבניין מכאיבות לך בזין, אוהבת שזה מחרמן אותך כשאני גומרת ככה מהידיים שלך, מהזין שלך, מהלשון שלך.. אוהבת לשמוע שהשפרצתי לך לפה ובלעת הכל, אוהבת לטעום אותי דרך השפתיים שלך, אוהבת להרגיש את החור של התחת שלך תחת הלשון שלי.. 

אוהבת שאחרי 48 שעות יחד אתה עובר יממה וחצי בלעדיי ואז נועל עצמך ומגיע אליי שוב לסיבוב נוסף של כמה שעות.. אוהבת לנסות עליך תנוחות חדשות, אוהבת את האורגזמות האלה שלי מהזין המושלם שלך, אוהבת כשאתה חובט בישבני תוך כדי שאתה נעול והייחום מזה רק מכאיב לך יותר.. אוהבת לשמוע את צליל המפתחות מרשרש על הצוואר שלי.. 

אוהבת את כל אחד ואחד מהרגעים האלה שלנו.. כשאתה מפנטז על איך אתה נעול יום יומיים שלושה, בזמן שמישהו אחר בא אליי ומזיין ומגמיר אותי פה בזמן שאתה לא יכול לגמור כי המפתח לאורגזמות שלך בידיים שלי. כשאתה ככה אני הכי אוהבת אותך, גברי, חזק ומתמסר לכל חשקיי.. ככה בדיוק אני אוהבת את הגבר שלי, מכיל את הכל ועדיין מכיל אותי ורעב לסטיות הקטנות שלי.. אוהבת כשאתה טורף לי את הכוס וכשאני מוצצת לך את הזין, אוהבת להרגיש את החיבוק והליטוף כשאני גומרת כ"כ חזק שלוקח לי דקות להרגיע את הנשימה ולהסדיר את הדופק.. רגעים קטנים של אושר, כשאתה כלוא ורעב לקראתי..

 

 

לברדור נאמן - אהבתי מאוד לקרוא. את נשמעת פרטנרית מצויינת
לפני 7 שנים
[תומר]​(אחר) - וואהו מדהים. כתיבה מצוינת
לפני 7 שנים
גבר גבר עדין​(שולט) -
חזק ומחרמן.
התוכן והכתיבה
לפני 7 שנים
האבי - זה כל כך מחרמן
לפני 7 שנים
תובנות​(מתחלף) - כתיבה מעולה :)
ממש סיפור מחרמן.. הייתי רוצה פעם להיות בתוך הפוסט שלך ;)
לפני 7 שנים
הקנדי​(נשלט) - איזו כתיבה נהדרת.
מהצד השני, להיות נעול זו חוויה מדהימה ומתסכלת מאוד. רכבת הרים רגשית.
לפני 6 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - החיים הם רכבת הרים :)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י