לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

איה

לפני 7 שנים. 9 במרץ 2017 בשעה 13:46

כשאתה מספר לי על הפנטזיה שלך, שאני אצטרף למיטה אליך ואל אשתך, אצלך בראש יש פנטזיה רומנטית, על סקס מלא תשוקה ואהבה.
וגם על 2 נשים שאתה אוהב מענגות אחת את השניה מולך. מעלות בפניך מופע. וכמובן הקטע הזה, ששתיינו לפניך על הברכיים, ביחד מוצצות את הזין שלך. בתורות. מעבירות מפה לפה, מתנשקות, מלקקות לך את הביצים. אוספות את הנוזלים.
ואני חושבת, איך אני הולכת להפוך את הונילית הפרג׳ידית הזו לכלבה.

כלבה חרמנית רטובה ומגירת נוזלים.
זה המצב היחיד שאני אסכים להכנס עם אשתך למיטה.
להעניש אותה.
על איך שהיא גורמת לך להרגיש עם הקרירות שלה. להראות לה שזה הכל רק נעול בראש שלה. שזה רק השריטות שלה שסקס מלוכלך זה רע. לתת לה את הסקס שהיא הכי לא רוצה. ולגרום לה להנות מכל רגע.
נתחיל ללמד אותה להנות מהשוט שלי. אני אגרום לה לספור ולהגיד תודה עם כל הצלפה. אני לא אקשור. אני אתן לך להחזיק אותה. כי היא לא מחונכת. היא לא יודעת לספוג הצלפה.
לא אכאיב יותר מידיי, רק לספור עד 10. רק כדי לראות אותה רועדת כמו גורה קטנה.
לראות את חומת הוניליות שלה נסדקת.
עכשיו אתה תחזיק אותה שוב כמו שאני אורה לך. בישיבה על המיטה. ידיים שלה מאחורי הגב (רוצה גם להוסיף את האזיקים שלך? אני יודעת כמה הם מכאיבים) הרגליים שלה מפוסקות חזק. יד אחת שלך מחזיקה אותה. השניה חופשיה לטייל על הגוף שלה. לענג את השדיים. ללטף את הבטן. לחנוק אותה. לסתום לה את הפה אם היא תתחיל להתמרד. כי עכשיו היא כלבה. אין לה זכות דיבור בשלישיה הזו. אני יודעת שכשאתה מחזיק, אין לה שום סיכוי לזוז. כמה פעמים החזקת אותי ככה?

מחייכת, רכה ומתמסרת אני ארד מולה. נשכבת על גחוני לכל אורך המיטה. כבר הפוזה הזו תערער אותה. כי היא לא יורדת אפילו על הברכיים מולך. ואני אזחל אליה. אתה תלטף את שערי כשאני אתחיל ללקק אותה. פיטמות מתקשות בפה שלי. כל מה שאני רוצה זה לטעום. לענג. לשון על הדגדגן. שפתיים מתהדקות. גולשת לתוך הכוס שלה, טועמת אותה, את כל הנוזלים שלה. כל הנוכחים בחדר יודעים שהיא אוהבת נשים. אוהבת כזה סקס וכל השנים בוחרת למנוע את זה מעצמה. אז עכשיו אני אמיס את הקרחונים שלה. בלשון שלי שתחפור בתוכה בזמן שהיד שלך תלטף אותי ואותה.

אבל אני לא אתן לה לשכוח את מקומה. אם היא תעשה יותר מידיי רעש לטעמי, חצי מבט שאזרוק לכיוונך ואתה מיד תשתף איתי פעולה. היד שלך תעלה ותסתום לה את הפה והאף. היא תפרפר, נעולה בזרועותיך ואני אמשיך לאכול את הכוס שלה.
כשכל הפרצוף שלי רטוב מהנוזלים שלה, אני אתיישב על הברכיים מולה ואנשק אותך. ואז אותה. בעדינות. עדינות שעומדת בניגוד גמור ל2 האצבעות שלי שיתחפרו עמוק בכוס שלה. ככה אדפוק אותה עד שתצא לה הנשמה. עוד אצבע בתחת, שיצטרף גם החור הזה לחגיגה. כן, אני יודעת שזה מחוץ לתחום אצלה. בשלב הזה היא אפילו לא מנסה להתנגד. אתה תוסיף את היד שלך לנגן לה על הדגדגן. כלכך הרבה שנים אתם ביחד. אתה מכיר היטב את הגוף שלה.

היא עוד מעט תתפוצץ. כשבעלה והמאהבת שלו מזיינים אותה. היא כבר כלבה פתוחה ומקבלת. כל העקרונות שלה נשכחים כשהגוף שלה נופל שדוד לגירוי ממוקד בנקודה הנכונה. עוד קצת עבודת אצבעות משותפת והיא תגמור בצעקה, כל גופה רועד. הנוזלים שלה מרוחים על כולנו. היא תיפול עם חיוך על המיטה כשאתה תרפה את האחיזה שלך בה. המבט שלך שלא ירד ממני לשניה.

בוא אהובי. אני צריכה מקלחת. בוא תזיין אותי בתחת במקלחת. אני צריכה קצת כאב לשכוח את מה שהרגע קרה.

איה74 - אלן, אני מסמיקה פה מהמחמאות. תודה.
}{
לפני 7 שנים
טאלנט - במילה אחת.... ואוווו !!
לפני 7 שנים
The Rope Viking​(אחר) - אחד הפוסטים... אם לא ה....,! כל כך מוחשי, כל כך אמיתי, עושה חשק ממש להיות המאהב הזה שלך...... וכושר הכתיבה שלך... וואו! את בטוח אישה מדהימה!
לפני 7 שנים
איה74 - תודה על המחמאות.
אבל בניגוד להרבה פוסטים אחרים, אחרי זה הלכתי להקיא קצת בצד.
לפני 7 שנים
The Rope Viking​(אחר) - עכשיו זה כבר פחות מדליק....
לפני 7 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - קראתי בנשימה עצורה..
פוסט נהדר
לפני 7 שנים
איה74 - תודה!
לפני 7 שנים
מכיל ומפנק​(שולט) - הצלחת להעביר את הרגשות שלך לקורא וזה מדהים
את עולה לשלב הגמר של ה הבלוג
לפני 7 שנים
איה74 - תודה רבה!!!
איזה כיף לקבל מחמאות.
לפני 7 שנים
האדם הכותב - וואו.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י