ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 6 שנים. 4 בנובמבר 2017 בשעה 12:21

קישור לחלק ראשון, שני, שלישי.

 

לפני כל רעידת אדמה רצינית אומרים שבא רעש מקדים. אחלה מטאפורה לרעידות שפקדו אותי כשיחקתי עם כוסות הרוח קודם. באותו אופן ריכטר היה נופל מהסולם לו יכל למדוד משהו בחדר שלי ברגע בו הן ירדו, ומיד חזרו כל אחת לפטמה השנייה. מתחשק לי לצרוח אבל מתאפק. ליידי מוודאת שלא שכחתי להעסיק את החור שמאחור, ושהיא מצפה שכבר ארגיש משומש לחלוטין. רק אז היא מרשה לי להתחיל ולהעביר את הידיים על הזין באיטיות. בשלב הזה לקבוע קצב איטי נחשב לעינוי, אבל מיותר להגיד שמייד התעוררה לה הזקפה, בעוד הדילדו הכושי ממשיך ומזיין אותי באותה התלהבות שהפגנתי בתחילת הערב כשמצצתי אותו.

כאילו היא קוראת מחשבות, ליידי מורידה את מפלס הריגוש אף יותר, או יותר נכון להגיד מזקקת אותו. רק קצות האצבעות עכשיו הן הכלי המשחית, ורק קצה ראשו של הזין הוא איזור התעסוקה. היא מוסיפה קריצה כשיידעתי אותה שזה מה שעבר לי בראש. הזיון נמשך בתנוחת דוגי, כמעט על 6, כשרק יד אחת מדגדגת ומקפיצה את קצות העצבים בין הרגליים. עוד קצת זמן עובר וליידי מאפשרת שוב לאונן עם כל היד, היא מדגישה את התנועות המלאות, ומרוב אקסטזה אני כבר לא יכול לנחס תגובה יותר מפותחת מהאות V באנגלית. סחרור של אי-הבנה מה המשמעות של זה מצדה של ליידי ואני מאבד את הריכוז, את הזקפה, ומסביר לה שבסה"כ רציתי לאשר את קבלת ההודעה ואת ביצועה המיידי. נו שוין, ההתחכמות שלי עצמי עלתה לי ביוקר, אין למי להתלונן.

 

עוד זמן עובר באוננות ובזיון העצמי, עד שמתקבלת ההוראה להגביר את הקצב, לאונן חזק, ולגמור עבורה. -כן גבירתי! אני מחליט שבתנוחת הדוגי הגמירה לא תהיה חזקה ככל האפשר, ואם עליי לגמור עבורה אז זה יקרה בתנאים הטובים ביותר. אני עובר לעמוד על הברכיים, מגביר את הקצב ודווקא אז מאבד כוחות ומתקפל אחורה בזהירות לשכיבה על הגב ועם רגליים מקופלות. רק ככה, עם המלח בעיניים, פה פעור ויבש מהגאג, גוף מעלה אדים, פטמות מעלות קיטור בתוך כוסות הרוח, ודילדו עמוק עמוק בטוסיק אני משחרר את כל כולי ואת תוכנן של הביצים מעלה מעלה. גן עדן וגיהנום בו זמנית על החושים, השפיכה נוחתת על הבטן, והיא חמה כל כך.

הודעתי לליידי שגמרתי, כלומר סיימתי, והיא מאשרת לי להתחיל לפרק את כל הרתמות והצעצועים ומה לא. אני מבקש ממנה שתישאר זמינה עד שאסיים. רציתי לחלוק איתה כמה תצפיות שביצעתי ממקום משכבי במהלך הדקות האחרונות. הגיע הזמן, והתחלתי לספר כיצד רגע אחד מהסשן זהה כמעט לחלוטין ליום בו איבדתי את בתוליי, ואיזה זכרונות זה הציף1. שליטה וירטואלית זה יותר מ'טוב ויפה', בהחלט אופציה תקפה עבורי ולא משנה מה יגידו הפוריטנים של עולמות השליטה, אבל אני מסכים שאין תחליף למגע בין שני אנשים. כל כך רציתי שליידי תהיה איתי כאן, והיא כהרגלה אומרת שגם היא הייתה רוצה להיות לידי, ומוסיפה קריצה. חוץ מזה שיתפתי אותה ב'נזק' של הערב- הסשן היה רטוב מהרגיל, ושלחתי לה תמונה של הסדינים בקצה המיטה, איפה שהדילדו ישב בעת שזיין אותי בדוגי, והם היו פשוט ספוגים. לא פלא ששמעתי את הפכפוך שלהם בזמנו. עוד שתי תמונות אחרונות של חיקוי התנוחה בה נותרתי בעת הגמירה, ותקריב על הפטמה הנפוחה נשלחו. היא מחזירה לי הודעה שלפי דעתה היום היא ראתה אותי במצב הכי שמח שלי עד כה. היא לא טעתה, שחררתי המון עכבות מאז שהתחלנו את המשחקים שלנו.

 

המסמר של הערב הגיע עכשיו. לא מספיק שהשעה כבר 2:48 לפנות בוקר, אני שומע קולות של הליכה מחוץ לחדר. אז בזמן שאני מחכה להגניב את עצמי ואת כל הסחורה לאמבטיה בשביל להתחיל להתנקות ברצינות, ליידי מפרטת לי את שיעורי הבית הראשונים שלי...

-סוף-

 

1.  לא סיפור שיסופר פה בבלוג, פשוט לא בדס"מי מספיק, סתם קינקי ואין לי רצון לפתח אותו לפוסט.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י