בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תחרות סיפורים -נובמבר 2017

בבלוג זה יעלו הסיפורים שהוגשו לתחרות. חמשת הסיפורים הטובים ביותר שיבחרו בשקלול לייקים של הקוראים ודרוג השופטים יעלו לגמר.
שני הסיפורים הטובים בגמר יזכו בפרס בשווי 250 ש"ח.
לפני 6 שנים. 9 בנובמבר 2017 בשעה 9:03

תחתיסמוס

הולך לפאב לפגישת החברים השבועית בחשש. בטח שוב הם יתפארו במפגשים המיניים שלהם עם בעלותיהן, אחד מספר שבעלתו מדליק אותה כל פעם לחדור במקום שונה, סיפר על אך היא זיינה אותו בשירותים של המטוס, איך היא דחפה את הראש שלו לכיור בשרותי המסעדה והפשילה את מכנסיו, הפנטזיה שלה זה להשכיב אותו על שולחן הנשיאה בבית הלבן והוא בטוח שזה יתגשם. אחר ראה יותר מדי פעמים גוונים של ורוד, ומספר כל פעם שקריסטין מצאה לו צעצוע חדש גדול יותר לפתוח איתו את ישבנו כשהוא קשור והיא מצליפה על גופו, סוטרת על לחיו יורקת על פניו ומושכת בשיערו, הרומנטי מדבר כל פעם על איזה חיבור מטורף ואלוהי הוא מרגיש כשהיא חודרת אליו, על כמה אור ואהבה מקבל הגוף שלו כשהוא נמצא עליה, וכשהיא מסתכלת עליו בעיניים תוך כדי החדירה הוא רק רוצה לתת לה את עצמו יותר ויותר, ואחד מספר שבעלתו היא כזאת חייה רעה ומפמפמת אותו 7 פעמיים בלילה ולא נותנת לו מנוח. ורק אני מגמגם כל פעם, איך אגיד שזה לא קרה עדיין, שכל נער בתיכון כבר נפתח ואני עוד בתול.

ההתאהבות הראשונה שלי היתה בדר' מאיה אורן, המרצה שלי לרפואה, אני צעיר ממנה ב15 שנה מה שרק הדליק אותי יותר, יש לה נוכחות של מישהי שגדולה מהחיים, חיוך רחב, פנים מוארות, תלתלים שחורים וכריזמה אינסופית, מדברת בקול עדין ונעים והיא לא צריכה יותר מזה כדי שכולם ירצו לשמוע את מוצא פיה, יש לה שני קמטים בפנים שמעידים על עוצמה אדירה ועל כל מה שהיא עברה כדי להפוך לאישה המהממת שהיא היום. לא הפסקתי לפנטז בלילות על איך אנו שוכבים אחד ליד שני והיא לוחשת לי "זה בסדר אתה יכול להיות רגוע אני אעשה לך טוב". לא היה לזה סיכוי, אבל ממילא הייתי מקרה אבוד, ניסיתי לצאת עם נשים וכל פעם הייתי מתכווץ מההתחלה ולא מצליח להפתח, וכולן עזבו כי כמה כבר אפשר לחכות? והבנתי אותן, יש להן צרכים.
בעלתי סיגל היא מיוחדת, יש לה יכולת לצחוק על הכל ולגרום לי להרגיש הכי בנח בעולם, איתה אני לא חושש ממה שהיא תחשוב עלי ומה יהיה, זה כל-כך קל איתה ומרגיש נכון, וכל כך הרבה אור ושמחה היא מביאה לחיים שלי, ואני לא מצליח להחזיר לה כי הגוף שלי סגור אפילו בפניה, אני מת מפחד שהאהבה שלה אלי לא תחזיק מעמד.

"קוראים לזה תחתיסמוס" תחת מה אני שואל? "תחתסימוס" הרופאה מאיה אמרה. "זה תסמין ידוע שכ5% אחוז מהגברים לוקים בו, ברגע שהם מגיעים לסקס התחת שלהם מתכווץ, ולא מאפשר את החדירה של האישה. "כן אבל מה עושים, איך גורמים לו להפתח?" סיגל שאלה, אני מאמינה שאפשר לחדור לכל גבר, רק תקשיבו לי ותפעלו בדיוק על פי הוראותיי, בהתחלה רק תשחקי עם ישבנו מבלי לחדור, כעבור שבוע נתחיל עם חדירות קטנות עדינות בעזרת האצבעות בלי מאמץ, רק כדי לענג, ובהדרגה זה יהיה יותר ויותר עמוק, לאחר מכן נתחיל להשתמש באביזרים, הסטרפאון יגדל יותר ויותר ככל שהוא ירגיש בנח ויסתגל לכאב" ישבני כבר התחיל לכאוב רק מלחשוב על כך,
"ופעמיים בשבוע אתה תבוא לביקורת במרפאה שם אשתמש עלייך במרחיבים שירחיבו את ישבנך יותר ויותר". מה?? אמרתי לעצמי, לא האמנתי שאני באמת הולך להיות עירום וחשוף מול דר' מאיה אורן, הייתי בטוח שמדובר רק בפגישת ייעוץ רפואית, מתתי מפחד וממבוכה אך זה גם ריגש אותי בטירןף להתמסר לטיפול עם מי שפנטזתי עליה, תוך רגע הפנטזיות הפסיקו לרוץ לי בראש כשסיגל אמרה "זה מאוד קשה לי להיות לא מסופקת אני כל-כך מקווה שזה יעבוד". "אני יודעת כמה זה קשה" אמרה הרופאה, "כל הכבוד לך שאת נמצאת שם בשביל אישך". התביישתי, שתי האהבות הכי גדולות שלי מדברות על כך שהישבן שלי לא מתפקד, שאני גבר מקולקל שלא יכול לתת לבעלתו את מה שהיא צריכה.

בערב ניסינו את מה שהרופאה המליצה, שכבתי על המיטה בעירום, כשסיגל לידי לבושה בפיג'מה סקסית, לא משהו מיוחד טי שירט וטרננינג אבל כל פיג'מה היתה סקסית עליה, היא התקרבה אלי עם אצבעותיה לאט לאט, ורק ליטפה את ישבני, ניסיתי להסתכל בעיניה החודרות ולא לחשוב על הכאבים בניסונות הקודמים, היא התקרבה לאוזן שלי ולחשה "אל תדאג, אני אוהבת אותך ואני לא אפסיק לנסות לחדור אלייך עד שתפתח אלי ותהיה לגמרי שלי".
וכל מה שרציתי בעולם זה להאמין לה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י