שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 6 שנים. 18 בפברואר 2018 בשעה 22:38

*דהיינו, אדון וגברת.

השבוע נכשלתי לשמור על הוראותיה של ליידי, השולטת הוירטואלית שלי, והיא בתור עונש גזרה עלי שבוע עונש להיות נעול בצניעות כנגד זה שלא התאפקתי וגמרתי ללא הוראה מפורשת ממנה.

צניעות הייתה מנת לחמי הרבה לפני שהכרנו, וכבר הספקתי להיות נעול מעל 30 ימים בסה"כ לאורך השנה וקצת בה אני מלבן את אש הפטיש הזה. אני יודע לשים את האצבע כמעט במדויק על הזמן בזכות אתר emlalock.com שמשרת את הלובשים/מחזיקי המפתחות בתרגום חופשי של השפה בה הוא משתמש. יותר מכך, בפעם האחרונה שהייתי נעול נתתי לאחר זמן מה הרשאות מנהל על החשבון שלי באתר לאחד המחזיקים, והוא כמו כלב דם הריח שחזרתי.

לא נותר אלא לציין כי כאשר שמע את הסיבה לחזרתי הלא צפויה הוא ניצל את ההזדמנות, תפס שליטה (בהסכמה שלי ושל ליידי), ועכשיו שניהם גומרים עלי גזרי דין יום-יומיים. בהחלט אצא נשלט יותר מיומן בסוף התקופה שתארך לא פחות משבוע אם התנהגותי תרצה אותם. מנסיון, ככל שאני מנסה יותר לרצות הם באמת יותר מרוצים, ועולה בהם החשק לא לתת לי לברוח. אספר על כך עוד כשיגיע הזמן אחרי שאשלים עוד סיפורים שלא עלו הכתב. בינתיים נפלל שעד פורים ייפול הפור על צאתי לחופשי.

 

וכאן חשוב לי להגיד מילה לגולשי הכלוב- הרבה פעמים בבלוגים, בפרופילים, ובצ'ט נתקלתי בביטוי מאונני מקלדת בצמוד לשליטה וירטואלית. תגלו הבנה, יש הבדל בין הדברים. בשבילי כרגע להרים סשן עם אישה בשר ודם באותו חדר זה עדיין בגדר חלום בהקיץ. אז שיגידו לי למצוץ, שיגידו לי לדחוף, ושיגידו לי להשפיל מבט ואת עצמי דרך המקלדת- כל עוד עושים זאת מהסיבות הנכונות, אני את הסיפוק ותשומת הלב שלי אקבל בשתי ידיים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י