סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 5 שנים. 15 ביולי 2018 בשעה 11:20

סשנים קודמים: ראשון, שני, רביעי, חמישי, ש"ב, שישי, שביעי.

 

למרות שעברו כבר שבועיים שלמים מאז הפעם הקודמת, הזיכרון עדיין היה טרי. השובע הפך לרעב, גלגל החיים. צפיתי שזה יקרה ולכן במשך שבוע לא הרשיתי לעצמי לאונן. הליבידו יעשה את שלו ויעזור לי לשחרר עכבות ולפנות לליידי בבקשה ליום משחקים נוסף. נשברתי באחת בלילה של תחילת יום חמישי, ובהודעה התוודתי על סדר העדיפויות שלי ככל שזה נוגע לליידי. שהחרמנות תשגע אותי ויהי מה, אם אני זוכה לשחק איתה.. לא. אם אני אזכה שהיא תשחק בי אז הסבלנות תשתלם. ליידי אהבה את הצבעת הנאמנות והסכימה לתת לי מזמנה למחרת בערב. השועלה הזו הוסיפה אמוג'י פני שועל 🦊, ומי יותר שובב מבינינו אני תוהה.

זה כבר לא רודאו ראשון בינינו, ואני יודע שהיא אוהבת להתכונן מראש עם תכניות ורעיונות למשחקים. באותה תקופה גם הייתי ברצף רכישות של צעצועים באליאקספרס וכל המשלוח האחרון סיים להגיע במהלך השבוע, מתדלק עוד ועוד את להבות התשוקה. כשהגיעה שעת הצהריים שלחתי לה את המנשר עם התוספות החדשות: חרוזים אנאליים, גאג ביט עם רצועת הולכה, פלאג מתנפח, גלגל כאב, קולר חדש עם גוון אדום, ושטיח ענישה עם חלקי פלסטיק קשיחים שעומדים או כורעים עליו. לפני ההודעה בכלל העלתי הילוך והתגלחתי פנים ומפשעה כהכנה לכלובון שיעלה על הזין ויבטיח בצורה מיטבית שלא אתפתה לטפל בעצמי אחרי כל הפאסון שבהתכתבות.

ליידי הביעה עניין רב בשטיח, היא שחררה צחוק של סקרנות מאיך שהוא נראה מאיים וביקשה כדרך אגב לראות את הכלובון שבחרתי להשתמש בו, לראות שאני לא מחרטט אותה כי היא שמה לב לרמת הציפייה. ביצעתי את הבקשה מיד. מבחינתי כבר אין לי את המפתחות בידיים, הם ברשותה. הכלובון היה חיקוי של ההוליטריינר V2, בצבע ורוד סיסי. היה, כי מאז זרקתי אותו. היה חיקוי זול מספיק בשביל שחלק מהטבעות שנשלחו איתו לא התאימו כלל לכלובון, וזו שכן התאימה המנעול היה נתקע בה ומכניס אותי לפאניקה של החיים. ביום שבו המפתח התחיל להתעקם אמרתי די והעפתי אותו קיבינימט. שנעילה תמידית תישאר בגדר פנטזיה בינתיים. למרות כל זאת, בזמנו הוא כן נראה טוב על הגוף ואכן מנע גישה גם לגזע הזין. עוד שועל מליידי. הבנתי, היא השובבה. עוד 24 שעות עד שמתחילים, והראש כבר מריץ את התרחישים שיהיו או לא. צפוף וטוב לי.

 

המשך כאן


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י