סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 5 שנים. 25 בדצמבר 2018 בשעה 16:39

מלמדים אותנו לפחד. מלמדים אותנו לעקוב אחרי נורמות חברתיות. מלמדים אותנו שלעשות דברים מדהימים זה לעשות דברים מטורפים, שלעשות את הבלתי אפשרי זה הצלחה. מלמדים אותנו לא פחד, מה הוא, אלה אשליה. מלמדים אותנו שלהיות שונה זה להיות ״מקורי״, כשבעצם להיות שונה ולהעיז זה רק להתנתק מהפחד, להתנתק הנורמות ומהאנשים שכבלו אותם ומלמדים אותכם פחד מה הוא ולפעול על הרצון הטבעי שלנו.

משהו שלמדתי היום, בעת שאחרי נסיונות רבים לבצע עמידת ידיים נכנסתי לקצת ייאוש ותסכול, ניסיתי לדמיין שהקיר והדשא הם מזרונים רכים, אבל אז הבנתי שלא. זו המציאות. והמציאות לא מפחידה, זה בזה״כ קיר, אני מוקפת בדשא רענן, הראש רחוק ולא יפגע. ואמרתי לעצמי שזה מרגיש לא טבעי. אבל זה הכי טבעי שיש. זה כל כך טבעי שאנחנו נרצה לזוז. בני אדם נועדו להיות דינאמיים, יש לנו רגליים, ידיים, מפרקים. זה טבעי שהגוף שלנו , שמגן עלינו תמיד, יתמוך בעצמו ויאפשר עמידת ידיים. זה הכי טבעי, אפשרי, ולא מטורף. שברתי סטיגמות היום.

ZoroZigzag - דברי עם קרקסית...👍
לפני 5 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - קרקסית?
לפני 5 שנים
ZoroZigzag - הכוונה לבת זוג שלי.
לפני 5 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - לא חושבת שיהיה לה מה לענות 😅 זה משהו שצריך פשוט.. לעשות. אחרת הוא לא קורה
לפני 5 שנים
ZoroZigzag - היא עושה עמידת ידיים על יד אחת...בטח תוכל לתת לך איזה טיפ.
לפני 5 שנים
דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - אודט היקרה את מקסימה זכיתי בחברה מדהימה אני בטוחה שתצליחי בהכל יש בך הכל. את כמעט מושלמת. אין מושלמות. כיף לי שזכיתי להיות חברתך ❤
לפני 5 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - ♥️♥️♥️ אהובה שלי את
בסוף נכנסתי אחרי שניה
לפני 5 שנים
אפסון מאותגר עקבים​(נשלט) - זה פוסט ענקקקק ..... שאפו לך
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י