בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בואי ואזיין אותך אהובתי

כותב עלי, עלינו ועליהם.
לפני 4 שנים. 27 ביוני 2019 בשעה 7:24

חלק ראשון: לבדך

 

יום חמישי, לבשת שחור. התאפרת, התבשמת. יצאת לבדך קצת חוששת, הרבה נרגשת, מזמנת אי וודאות ורצון להרגיש מישהו נוגע בך.

- אני אוהב אותך כשאת ככה, מתארגנת, מחליקה רגליים, מתכוננת. רוצה להרגיש, משתוקקת עם מבט של בוא כבר תיקח ממני ותיתן לי מה שנרצה.

 

 

נוסעת לבדך במונית מגיעה ונכנסת לבר ממשיכה פנימה עד הדלפק, ישנו מקום בצד השמאלי בדיוק באותה הפינה שנשמתם אחד את השנייה אז. יושבת, לא רגועה, עדיין לא מבויתת.

מה לשתות שואל החמוד מהבר, את עונה לו שיחליט בשבילך, רק לא פירות. מחייך וניגש למשימה. היה לך אולי יותר פשוט עם היית באה איתה או אפילו איתי, אבל רצית לבד, פינטזת לך ואת רוצה להגשים.

- אני יכול בקלות להרגיש את חוסר הביטחון שלך, הפחד והרגישות. ובאותה קלות גם כמה את יכולה להיות חזקה, גאה, מזמנת לך הרפתקאה. 

 

 

שותה להשתכר ולהעסיק את השפתיים. מביטה סביב, מחליפה מבטים קטנים. החמוד מהבר שואל אם את מחכה למישהו, מחייך, מחייכת אליו, נרגשת עונה שלא.

מבושמת, מבקשת כוס נוספת, מבחינה בזוג יפה יושב סביב שולחן קטן, נזכרת בזה שנגע בך פנימה, זה שבשבילו ירדת על הברכיים עם עיניים דומעות. האלכוהול משפיע, הזיכרון מרטיב ואת ממתינה, שמישהו יחייך, ייגש ויאמר לך כמה את יפה.

- סף החרמנות גואה, וכמו שאני מכיר אותך גם סף הסבלנות. אם היית יכולה היית מעבירה את עצמך למיטה יושבת עליי דופקת וגומרת.

 

 

הברמן החמוד שואל לשמך, את מרגישה שזה מגיע. הזוג מחייך חזרה והנה הוא שרק הגיע רואה אותך וברגע מבין. את מרגישה את הנוכחות שלו. מביטה בו, בוהה. הוא מחייך, מתרכז בך ושובר מחיצה. את מתרגשת, הציפיות גוברות יחד עם התנועה, עם האלכוהול.

- אני מכיר אותך שבסוף הזמנת יין אדום ובכוס השנייה העיניים מבריקות, רוח של שטות ואת מתגברת, מתפתלת, צריכה מגע, נשימות על צוואר וכתפיים.

 

 

מבט. פלרטוט, התרגשות. רגע מחסירה פעימה. עלייך לבחור, את כבר בחרת. החמוד מהבר יודע שאת מזמנת אלייך אבל בשבילך הוא צעצוע לטיזינג והעלאת המורל. 

- את יפה עם הכחול שמייפה עיניים שחורות. מניעה שפתיים, משלבת רגליים, כל כך מפתה. אני מכיר אותך היטב כשאת מחוברת ומודעת לכל תנועה ולכל מבט. וגם כשלא, כשהלב פתוח ואת מרחפת.

 

 

מחייך אלייך שוב וניגש. יש לו את הזיפים שאת כל כך אוהבת. מתרגשת, נראה לך מתאים, רעידות לב קלות אבל שומרת את עצמך, לעוד רגע. מי את? מאיפה? ואת יפה וכיף שנפגשנו. איך זה שאת פה לבד? והאם את לבד? גם אני. הוא מתעניין בך ואת עונה מחייכת וממלאה את עצמך ברגע של ריגוש מזדמן.

- חסרת סבלנות אמרתי? וזיפים, נו, זה ברור. ואני יודע שכשהוא עושה לך את זה, את תעני לו מיד בחיוך, תעזרי לו לגלגל את השיחה ותתקרבי לנשום איתו, להריח אותו.

 

 

אתם מחליפים חוויות ואת שואלת מי הוא, איפה הוא ועם מי הוא אבל חושבת ללא הרף, מתי הוא. מרגישה זרוע נוגעת קלות, מריחה אותו מוביל, נותנת לו להניע אותך ומרחרחת עוד. הריח מוכר, כפות ידיים של גבר ומחליפים נשימות. השיחה זורמת, חיוכים, משתטים, שיכורים ומתרגשים.

- אני זה שמכיר אותך טוב מכולם. אני יודע מה היית ואיך השתנית בשלוש שנים האחרונות. אני מכיר אותך מחייכת, מקשיבה ושואלת ללא מילים אם יודע לא רק ללטף אלא גם לסטור, לחנוק ולהשתמש. פעם לא, אבל היום זה צורך ואת מקווה לאינטימיות שתאפשר לכם את  הקסם.

 

חלק שני 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י