סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תשאירי לי מקום לחבק אותך

בחלום
לפני 4 שנים. 29 ביוני 2019 בשעה 8:46

הכתף שלי מתקלפת. ברגע של חוסר זהירות זנחתי את מקדם ההגנה ונתתי לשמש לעשות את שלה, ועכשיו אני מתקלפת וכואבת כמו לטאה. רגע לפני שהלכתי לישון דמיינתי שמתחת לכל העור היבש הזה קיימת גרסה נוספת ומשודרגת שלי. ואני האחרת הזאת אוהבת הליכות ארוכות בתוך העיר ומבשלת כל ערב ומסדרת את החיים שלה בקופסאות קטנות ומתוייגות. כשהייתי קטנה רציתי להיות המון דברים ועכשיו אני בפחד מתמיד שאין בי כלום להציע. אתמול הסתכלתי במראה ונזכרתי שכבר עברתי מזמן את הפיק ומכאן זה רק למטה למטה למטה. וזה כל מה שמחכה לי וזה כל מה שיהיה. ואם פעם השתוקקתי לאדם אוהב שמלטף לי את השיער עד שאירדם, היום אני זוכרת יותר מדי טוב שאין לי מה לתת בתמורה. 

אני חולמת באופן די קבוע על חדירות וזה כל המגע המיני שאני מסוגלת לו. בחלום לוקח להם חצי דקה לגמור ואז אני חופשייה ומשוחררת. פעם הייתי סופרת גברים ועכשיו אני סופרת חודשים. חמישה עשר. הבטחתי לעצמי שהפעם אני לא אכתוב עליו אבל אני לא יודעת לקיים הבטחות. אני שונאת אותו ורק רוצה לפגוש בו עוד פעם אחת כדי שיחזר את מה שלקח ממני. את השמלה עם הפרחים והסוודר האפור ורטיבות שנוזלת מהפות אל הירכיים. מישהו פעם אמר לי שלמרות שאני לא יפה (הוא אמר "כוסית", אני אוהבת לעדן), לפחות אני יודעת להזדיין. תנחשו מה נשאר לי. 

(שנים של סיגריות, לילות של מחנק)

Honey Bee​(נשלטת) - מדהימה מדהימה שאת. מאחלת לך לב חופשי ופתוח, לא רק לחדירות, גם לנשיקות וכרבולים, כשיימאס לך לספור חודשים, כשתביני כמה את מהממת, כמה שהפיק עוד לפנייך, כמה שמגיע לך. חיבוק.
לפני 4 שנים
יעל t​(נשלטת) - את. הפייה הכי יפה שיש כאן.
לפני 4 שנים
MaBaker - כשאני קוראת את דברייך (הנהדרים) אני תמיד תוהה מה עדיף לאהוב ולאבד או לא לאהוב בכלל. אני מצטערת שאין לי מילים לחזק או לעודד אבל מקווה שלמרות הכל יהיה לך את הכח למצוא את מה שאבד לך.
לפני 4 שנים
מטפורה - את בתקופה הבלו שלך. זה יפה אבל עצוב, וזה נמשך זמן ארוך מדי ואת טועה לחשוב שאת לא ורסטילית יותר מזה. וזו לא טעות שנובעת מענוה אז זה לא כדאי. את הרבה יותר מזה, כמו שאמרה קודמתי: את פיה. 💜
לפני 4 שנים
חניבעל - מספיק למחזר פוסטים .
את בוחרת בזה.
את צריכה לבחור.
את תבחרי בחיים. בגברים. בשולטים. במערכת יחסים ארוכה ולא חד פעמית והרסנית. בחדירות. בכפיות. במזמוזים. ביד ביד. בליטופים עד שאת נרדמת.
את בוחרת. ואת יודעת מה את צריכה לעשות.
מספיק עם זה.
לפני 4 שנים
עכבר​(מתחלף){Yaara-g} - מה יש לך וללגולס, הורידו לכם את המוח בניתוח? סתמו את הג'ורה יא כאפות. איכס מי בכלל שאל אותכם.
לפני 4 שנים
לגולאס​(שולט) - צאי כבר מהמסכנות הזו!
לפני 4 שנים
מטפורה - אחי, זה לא עובר כטאף לאב בקטע טוב, ונבזיות זה נית'ר מגניב נור סקסי, אז פחות.
לפני 4 שנים
עכבר​(מתחלף){Yaara-g} - אידיוט.
לפני 4 שנים
עכבר​(מתחלף){Yaara-g} - תכלס אף אחד לא יודע מה יצא מהחיים האלו.
תמיד כשחשבתי שנגמר לי כל הלב לתת פגשתי מישהו שליטפה לי את הלחי.
לגבי היופי...
אני כבר הרבה אחרי הפיק של זה. קילומטרים וארצות אחריו. זה לא הכל בחיים וזה די זניח. בסופו של דבר מי שאוהב אותך רואה אותך כיפה. כל השאר זה רעש לבן ובילבולי ביצים.
לפני 4 שנים
ספיר ספיר​(נשלטת) - חיבוק ענקקקקקק!
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י