סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 16 שנים. 20 במאי 2007 בשעה 8:20

כל החיים שלי הייתי בטטה. לחשוב על ספורט היה גורם לי לצמרמורות של הזדעזעות. הייתי מביטה בתדהמה באנשים הרצים על שפת הים ומסננת לעצמי "מזוכיסטים". ניחמתי את עצמי בטיעון המופרך שסקס הוא פעילות ספורטיבית לכל דבר ואפילו האמנתי לעצמי כשחישבתי את כמות הקלוריות שאני שורפת ליום (בהתחשב בכך ששעת סקס אינטנסיבי שורפת בערך 20 קלוריות, לא שרפתי יותר מפרוסת לחם וגבינה צהובה וגם זה- רק ביום מספק במיוחד).

ואז מצאתי אותו. הוא צעיר, הוא מסוקס, הוא שחום, הוא החלטי וותוך דקות הפכתי אותו לע. דומית ולעוזרי האישי בנושא כושר גופני. המאמן שלי. מהכרות עם עוד כמה נשים שאימצו לעצמן מאמן שכזה, עולה מסקנה אחת - הם הופכים לגורו אישי כבר בפעם הראשונה שהם מצליחים לגרום לך להזיע ועוד להנות מזה. פתאם אני מוצאת את עצמי מצטטת אותו, כאילו היה אינשטיין או פרויד, מחכה למחמאות שלו, כאילו היה המורה שלי מכיתה ג' ומחכה לבואו כאילו היה המאהב הטוב בחיי. רק חודש של קשר ואני מאוהבת. בספורט, לא בו.

ומכל הדברים שהוא עושה ומכל קריעות התחת, הזיעה, הגניחות וזעקות השבר, אני הכי נהנית מהשיעור של יום חמישי - קיקבוקסינג. איך שאני מכניסה את ידי לתוך כפפות האיגרוף, אני כבר נמלאת בתחושת עוצמה וחדווה. מכאן הוא אוחז בשתי כפפות משלו ואני צריכה לחבוט בהן בעוצמה ולבעוט בהן בעוז. בכל כפפה שלו יש נקודה לבנה ומשמעותית במרכז ואני צריכה לכוון את המכה אליה. בכל שיעור אני מפנטזת לי במי אני מכה הפעם. הדימיון הופך את המכות למדוייקות יותר, עוצמתיות יותר ועם כל בעיטה ומכה אני חשה כיצד המתח עוזב לי את הגוף, כיצד אני מתנקה מכל המתחים שהצטברו לי במשך השבוע וכשמישהו מעצבן אותי במהלך השבוע, אני כבר מכניסה אותו לרשימה השחורה של יום חמישי וחושבת לעצמי "חכה, חכה, כמה שאתה הולך לחטוף".

ומכל היתרונות הבולטים לעין של אימוצו לסדר היום שלי, יש עוד יתרון כמוס אחד: אחרי שעוברים כמה שיעורי קיקבוקסינג, נורא קל להצליף במשך זמן רב, מבלי להתעייף אפילו טיפטיפה:)

השולט אור​(שולט) - אהובתי,
כל גורו אחר שהיית מתמכרת אליו היה מריץ אותי למרכז לכתות. אבל לא הפעם.
כשאנחנו נפגשות אחרי פגישה איתו העיניים שלך בורקות, החיוך לא יורד לך מהשפתיים והתנועות שלך הופכות לחתוליות משהו... ולא בגללי. עד שראיתי במי מדובר נלחצתי - האישה שלי נראתה מאוהבת לחלוטין. אבל נרגעתי אחרי שראיתי אותו בפעם הראשונה. האיש הזה הוא אכן מאמן הכושר המושלם... יודע היטב את עבודתו, יודע לדרבן והכי חשוב (והפעם לבריאותי - האיש הזה הוא אומן קרב מגע) משולל מיניות לחלוטין.
כיף לראות אותך נהנית ככה אהובה שלי :))
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה מותק}{
לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - שמחה בשבילך :-)

פרח שתשתדל עכשיו יותר מאי פעם שלא לעצבן אותך...
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - תשתדלי, תשתדלי, יותר עדיף לך מותק:)
לפני 16 שנים
היילני - ע. דומית - מעולה!
גם אני מוצאת פן סדיסטי בכל מיני מכשירים בחדר הכושר...:)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י