סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת Rey H(שולט)
71 תוצאות
51
אלא אם כן הוא שבר לה את הרגליים, או שהיא כבולה, תמיד יש לה את האפשרות שלקום וללכת.
אני חושב שטיפה ממעיטים ביכולת הנשלטת לקום וללכת.

אולי אם תתארי את הסיטואציה קצת יותר, התשובה תהיה מדויקת יותר. ...
שבת אוג' 21, 2010 7:06 pm • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
52


אני שואל ברצינות. icon_smile.gif

אני לא ממש מבין איך אפשר לעשות משייכות ערך. אני מבין איך זה יכול להיות קטע בין איש לאישה (רציני יותר או פחות). ואני מבין איך אפשר להרחיב את זה למעגל של חברים. אבל להפוך א ...
שבת אוג' 21, 2010 4:52 pm • 73 תגובות • 17377 צפיות
53
תיארתם את זה כאן, כאילו שיד אחת זה לא מסוכן.. כאילו שיד אחת לא יכולה ללחוץ על שתי העורקים..
מדובר פה ביד של גבר להזכירכם, ולרוב זו כף יד רחבה/גדולה ולרוב צוואר הוא איזור גוף שאיננו
כה רחב, ומאפשר בק ...
שישי אוג' 20, 2010 12:57 am • 107 תגובות • 40213 צפיות
54


תראה, אני לגמרי מסכים איתך שאנחנו מעצבים, מחנכים ומשנים (בתקווה) ואני כלל לא מחפש מילים יותר 'יפות' כמו שדרוג icon_smile.gif אולי הדרכה; אין-ספק שבזה אנחנו רואים עין בעין אני ואתה וגם רבים, אחרים וטובים פה חו ...
רביעי אוג' 18, 2010 7:44 am • 73 תגובות • 17377 צפיות
55


תראה, זה בסדר לא להעביר ביקורת, אבל בעיה לקפוץ למסקנות (גם אם ברמיזה בלבד).
כי אם לא קפצת למסקנות, אז אני באמת שלא מבין למה העלת את נושא הבועה המדובר? שהרי אף-אחד פה לא דיבר על ליצור בועה.
מה שכ ...
רביעי אוג' 18, 2010 2:06 am • 73 תגובות • 17377 צפיות
56


תראה, זה בסדר לא להעביר ביקורת, אבל בעיה לקפוץ למסקנות (גם אם ברמיזה בלבד).
כי אם לא קפצת למסקנות, אז אני באמת שלא מבין למה העלת את נושא הבועה המדובר? שהרי אף-אחד פה לא דיבר על ליצור בועה.
מה שכ ...
רביעי אוג' 18, 2010 12:55 am • 73 תגובות • 17377 צפיות
57
אני יכול להסכים עם מהות הנושא,
ומבחינתי המהות היא שכבר מזמן אין כאן יחסי כבוד בין אם זה שולט לשולט, או בכלל בין אדם לאדם
במקום הזה, שלא נדבר על נימוסים.
אך אני באמת שלא מסכים עם ה'קוד' הזה שאתם מכ ...
רביעי אוג' 18, 2010 12:12 am • 73 תגובות • 17377 צפיות
58
אני יכול להסכים עם מהות הנושא,
ומבחינתי המהות היא שכבר מזמן אין כאן יחסי כבוד בין אם זה שולט לשולט, או בכלל בין אדם לאדם
במקום הזה, שלא נדבר על נימוסים.
אך אני באמת שלא מסכים עם ה'קוד' הזה שאתם מכ ...
שלישי אוג' 17, 2010 5:38 pm • 73 תגובות • 17377 צפיות
59
המפתיע הוא, שההתנהגות הזו לא נפוצה רק בקרב 'שולט/ת' בכלוב, למעשה היא לא פוסחת כאן
על אנשים רק מתוך הגדרת הססטוס.
אנשים משום מה חשים בצורך להוכיח את עצמם במקום הזה, אם זה באמצעות ניסוח מתנשא,
בחירה ...
שבת אוג' 14, 2010 4:41 pm • 40 תגובות • 7610 צפיות
60
זה הכל בגלל שהנוער של היום לא יודע מה הערך של לקחת את הזמן ולפתח יחסים עם הפורנו שלך.
כשאני הייתי צעיר הדברים היו שונים!
זה לא היה פשוט בום טראח ללחוץ על כפתור והופה גנג באנג,
לא לא,
בזמני כשבחור ...
חמישי אוג' 12, 2010 12:16 am • 19 תגובות • 6752 צפיות