סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם המיינסטרים הפמיניסטי יוצר דיכוי מיני וקינק חדש?

ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 4 שנים • 27 בדצמ׳ 2019
מה עוד שכל הלינקים שהוא צירף והיו כמה? עשרה? כולם הובילו למאמרים או לספרים בתשלום שהיינו צריכים לעשות שמיניות באוויר כדי להשיג אותם. ועשינו את השמיניות באוויר וקראנו. אז מנומס? תלוי איך מגדירים נימוסין. אבל מה שבטוח — לא מכבד. לא מכבד את האנשים אתם הוא מנהל דיון, לא מכבד את האינטליגנציה שלהם ולא מכבד את הזמן שלהם. אם מישהו היה מעולל פעלול כזה במסגרת אקדמאית, היו מגלגלים אותו מכל המדרגות. בנימוס כמובן.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 27 בדצמ׳ 2019
בעצם, חשבתי על משהו.
בנאדם בא לפורום עם בשורה שלדעתו נורא חשובה לכולם. וחלק לא רוצים את הבשורה.
אז קרא לנו עקשנים, קרא לנו שמרנים, קרא לנו אטומים.
אבל מיסיונר? זאת בדיוק, אבל בדיוק, ההגדרה לכישרון טבעי, שחושב שהוא מציל את כולנו מהשתכשכות בבריכה של דיסוננס קוגניטיבי (מילים שלו, חלק מהפניות המנומסות שלו).
אז אם אתה רוצה ללעוג למיסיונר, בבקשה תפנה למיסיונר
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 27 בדצמ׳ 2019
Lanya Colson כתב/ה:
דרקן, מותק, כל העשרים וחמישה עמודים האלו בשביל להגיד שכשרון טבעי לא צריך לתת עצות לנשלטים כי הוא ״צודק כי ככה אמרתי״?
גם אני צודקת, כי ככה אמרתי.

הרי כל מי שמבקש עצות לחיים בכלוב. (בכלוב!) עושה זאת על אחריותו.

בנימה אחרת, אני אישית מוצאת את כל השרשורים על איך הפמיניסטיות גנבו את המדינה מאוד מספקים.
זה מזכיר לי את הבדיחה על בן גוריון. למי שמכיר.


ובכן, אני אעתיק לפה איך הכל התחיל. איזה שאלה הולידה את כל העניין, ומה היתה תשובתו של כישרון. ורק שתבינו, למי שחושב שרודפים את כישרון.
אחרי השאלה/תשובה שאני אביא פה, הוא פתח שרשור נוסף שאליו הוא העתיק את התשובה. ואז הוא פתח את השרשור הזה, שבו הוא שוב חוזר על אותה תיאוריה.
אז הוא ענה על שאלה ופתח עוד שני שרשורים רק כדי לספר לנו. ולי קוראים מיסיונר.
בבקשה, תיהנו מהקריאה. אני הזדעזתי.
זו השאלה המקורית:
האם אפשרי לצאת מלהיות נשלט ?
אני בן 35 וכל קשר שיש לי מתפקשש שזה מגיע לסקס כי לא מצליח לתפקד מינית בסקס רגיל בלי שהאישה תשלוט עלי.השאלה אם אפשרי לעשות סוויץ בחיים ולהנות מסקס רגיל ושיעמוד לי כמו שצריך בסקס רגיל ? אודה לעזרתכם

והנה התשובה של כישרון:

בטח שאפשר להיגמל מהכניעות שאתה מתאר.

המצב שאתה מתאר, הוא כניעות, שהחברה הפמיניסטית לימדה אותך להיות מתוגמל עליה. העובדה שאתה מתאר רצון לא להיות נחות, נשלט, כנוע ועלוב, מראה שבתוך תוכך יש רצון מיני רגיל, גברי. במין האנושי, המיניות מבוססת על זכר דומיננטי, ורוב הגברים מבטאים דחף מיני כדומיננטיות ורוב הנשים מבטאות דחף מיני משלים של רצון בדומיננטיות גברית. אתה מראה נטיה רגילה, שדוכאה על ידי תרבות פמיניסטית שפעלה, בדומה לשוביניזם בעידנים אחרים, לשכנע אותך: שאתה נחות, שעליך להודות לכל אישה שמוכנה להתייחס אליך, שאתה נמדד ביכולת שלך להשביע את רצונן של נשים, וחשוב מכל - שנשים רוצות גברים פחות ממה שגברים רוצים נשים.

הנקודה האחרונה היא קריטית. אשליית חוסר הסימטריה בין הרצון במין השני אצל נשים ואצל גברים, שנשים מייצרות, אבל שהפמיניזם עושה כל שביכולתו להעצים, גורמת לך לרצות לחשוף את הרצון הנשי, וכך אתה יוזם דינמיקת שליטה בך. מתוך כמיהה להיווכח ברצון מיני נשי חסר עכבות, נא, אתה מנסה להגביר את דרגת הגירוי לאישה, ואתה עושה את זה כמו במשל השועל והחסידה - אתה נותן את המתנה שאתה היית רוצה לקבל ממנה, ומכניע את עצמך עבורה, כי כגבר רגיל, זה מה שעבורך הוא הגברת גירוי - הפגנת התמסרות. זה מה שכגבר רגיל אתה רוצה ממנה, ולכן כשאתה מנסה לחשוף את היצר החייתי שלה, שהיא חונכה להסתיר ממך (חונכה על ידי פמיניזם, הרואה ביצר הנשי כלפי העוצמה הגברית, חולשה), אתה מנסה ליישם עליה את ההגיון המיני המפעיל אותך כגבר רגיל, ונותן לה כניעה, בתקווה להביא אותה לגירוי של אי-שליטה עצמית, כדי לראות את היצר שלה, כי לראות אותו חשוף, הוא מה שבעצם מגרה אותך.

הפתרון פשוט. 1. הפחת ככל שתוכל חשיפה לפמיניזם (בטל מינוי להארץ, אם יש לך, עשה הפסקה מהפייסבוק, אם אתה נחשף גם דרכו). 2. עבור לפורנו שבו נשים חושפות יצר מיני פראי ובלתי נשלט כלפי גברים. נשים נואשות בדיוק כמוך. אתה צריך לגלות את זה. קרא גם וידויים נשיים בפורומים באנגלית, כדי לתקן את העיוות התפיסתי ולהראות לעצמך את היצר הנשי, ואת כך שהוא פראי כמו שלך, ומופנה אליך בדיוק כמו ששלך מופנה לאישה. קרא במיוחד וידויים על הגירוי הנשי העצום מעוצמה גברית, בכל ביטוי שלה (הפמיניזם הוא המקור לאשליה שלך, שנשים נדחות מעוצמה). ואז, אתה תהיה בשל למעבר מצב: אתה תגלה במיטה, שמה שחושף את הנואשות שרצית לראות, הוא עוצמתיות, ושזאת הדרך למה שחיפשת ולא כניעות. אתה תלמד שההיגיון המיני של נשים, הפוך משלך. וברגע שתגלה את ההיגיון המיני הנשי, שהוסתר (גם מהן, לא רק ממך), הדרך שלך לחשוף את היצר שלהן תהיה דומיננטיות. ויש בך את הרצון והדחף להיות דומיננטי, פשוט השלכת אותו על הנשים, במקום לאפשר לעצמך לצפות מהן, לתת לך פורקן לדחף הזה. אולי תזדקק למישהי שבאמת אוהבת אותך ובוטחת בך, כדי שהיא תרצה להתמסר ולתת לך לפרוק את הדומיננטיות שיש בך.
איה74
לפני 4 שנים • 28 בדצמ׳ 2019
איה74 • 28 בדצמ׳ 2019
היות והשירשור הזה קיבל כבר מספיק נפח בפני עצמו והפך כבר בעצמו ליישות שאפשר לנתח אותה... אני אדחף גם קצת לקלחת.

חבריי מעולמות של מדעיי הרוח, החברה, ונפש האדם - לא כל דעה אישית היא מאמר. לא כל דבר צריך להביא תימוכין, גם אם כותב הרעיון מנסח במקום כדעה אישית כקביעה, עדיין אפשר להשאיר את הדיון שם.
דבר שני, ואת זה אני מכירה היטב מעולמות המחקר הקליני, במאגרי המידע יכולה להתקיים הטיה מיבנית. חוסר של מידע פשוט כי לא חקרו אותו. זה נכון מכיון אחד, כמו שלא חקרו התנהגות פרמו-קינטית של תרופות בנשים וגברים כשתי קבוצות שונות, אלא רק על גברים ואז הניחו שזה אותו דבר (או לבנים לעומת אסייתים). עם השנים התגלה שלו. דוגמא אחרת, אני, לפני שהפכתי לאמא, הגיע אלי מידע על דפוסיי התנהגות האופיניים לנשים יתומות ההופכות לאמהות. שפע של מחקרים ואפילו ספר שחמותי קנתה לי (אמהות ללא אם, אאל"ט). כשחבר הפגין דפוסיי התנהגות דומים פנה אלי, לקח לי זמן לחבר את החוויה האבהות הטריה שלו ליתמות שלו. וכשהלכתי לחפש מאמרים, לא מצאתי אפילו אחד בנושא לעזור לי (מאז עברו 15 שנה, אולי זה השתנה).
אז בכל דיון להגיע למקום של "אז תוכיחו" זה לא יעיל. וגם לא לגמרי מדויק. אדם יכול לטעות גם אם מיליון מאמרים תומכים בדעותיו (כדור הארץ הוא מרכז היקום...למשל. או פירסומים של מכחישי שואה).
בניגוד לתאורית קונספירציה של חלק מהאנשים פה, אני לא חושבת שיש פה יד מכוונת בהטיה הזו. רק אוסף של אנשים שכל פעם עושים פעולה בתחום שמעניין אותם. מתוך "עניי עירך קודמים". ולכן אירגוני נשים עוזרים לנשים. לא מתוך שינאה לגברים, כפי שטענו חלק מהאנשים.
אבל התמקדות באונס של נשים ע"י גברים לא מעלים או יעלים גברים שנאנסים (ע"י נשים או גברים). וכל אלו שמרגישים שאין להם קול או ייצוג, מוזמנים להקים בעצמם אירגונים שיעזרו להם. או לפתוח דיאלוג ושיתוף פעולה עם הארגונים הקיימים להרחיב את תחולת העבודה שלהם.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שבת דצמ' 28, 2019 1:44 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 4 שנים • 28 בדצמ׳ 2019
פספסת. הוא לא הציג את דבריו כדעה, אלא כ״עובדות שמגובות על ידי אלפי מחקרים שנגישים לכולם, ולכן אלה שאינם מסכימים אתי בהכרח לוקים בכניעה לא מודעת לציוויליזציה פמיניסטית״. במקרה כזה הבקשה מצדם של המגיבים לקרוא ולו מחקר אחד כזה, לגיטימית ואף מתבקשת.
איה74
לפני 4 שנים • 28 בדצמ׳ 2019
איה74 • 28 בדצמ׳ 2019
וכל הכבוד לכם על הסבלנות לענות ברצינות לדיון שהתחיל כל כך לא סבלני ולא באמת כדיון.
אבל זה כמעט בכל דיון וגם פה, לא רק לכישרון. זה תמיד מגיע לאותה פינה. מישהו שמביא רעיון כקביעה, ובמקום להשאיר את זה כדיון על דעות זה הופך לקרב מאמרים.

דיי (לי לפחות) ברור שפותח השרשור עד היום מפחד מאמא שלו, שהיתה דומננטית מידיי בעינייו ושהוא מעולם לא היה טוב בשבילה, ושאבא שלו, שמצד אחד היה "גבר-גבר" אבל לא ידע לשלוט על האשה שלו בבית ולכן איפשר לה לפגוע בכבודו ובכבוד בנו (אבל לכפכף את הבן שלו הוא ידע, כדי לחפות על אוזלת ידו) ולכן עד היום כישרון מחפש להוכיח את הדומיננטיות, כפיצוי על העדר אהבת האם ואישור האב ולא מסוגל להתמודד עם בראטיות.
וכמו כל גבר בינוני, הוא מאשים את כל העולם בחסרונות שלו.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 31 בדצמ׳ 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 31 בדצמ׳ 2019
אנחנו עכשיו בעמוד 26, והגעתם לשלב שאתם מדברים על "עלילת דם", על תקופות אפלות ומשתמשים במונחים מגוחכים כמו "מפלצתי".
והוספתם חטא על פשע, שיצרתם פרופיל נפשי לפותח הפוסט, שזו עבירה על כללי האתיקה בפסיכולוגיה, אם זה היה מגיע מפשוטי העם כמוני אז ניחא, אבל בתור אנשים שמתיימרים להיות מומחים בפסיכולוגיה הייתי מצפה ליתר זהירות או לפחות ידע בסיסי במבוא לאתיקה א'.

וכל זה בגלל פוסט של אדם אחד.
Snitch
לפני 4 שנים • 31 בדצמ׳ 2019
Snitch • 31 בדצמ׳ 2019
חייב להודות שיצא כאן אחד השרשורים היותר טובים שיצא לי לקרוא. יש משהו כל כך יהודי בלהתווכח ומדהים מבחינתי איך זה מחדד את הרעיון.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 31 בדצמ׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 31 בדצמ׳ 2019
אבל זה סתם טיעון איש קש כי אתיקת הפסיכולוגים חלה על פסיכולוג בקונטקסט מקצועי, ולא כאדם פרטי שמביע את דעתו.
חוץ מזה, מעולם לא שמעתי שבאתיקת הפסיכולוגים כתוב שאסור להביע דעות על מניעים של אנשים בפורומים באינטרנט ועוד תחת ניק בדוי.
זה אסור רק תחת כותרת של משהו שמתיימר להיות אבחון מקצועי, זה היה אסור אם למשל דרקן היה אומר "שבתור פסיכולוג" הוא קובע שככה או ככה.
אתה סתם בוחר לייחס עבירה שאפילו לא קיימת לאנשים שלא באמת ביצעו אותה, ואגב, גם אם היא הייתה קיימת היא לא הייתה חלה עליהם מכיוון והם לא פסיכולוגים בחיים האישיים שלהם (מבססת את זה על שיחות שלי עם חלקם).
בשביל שכללי אתיקה של מקצוע מסוים יחולו עליך זה צריך להיות המקצוע שלך בכלל (וללמוד לתואר ראשון בתחום לא הופך אותך לפסיכולוג מבחינה מקצועית. ואגב, אתיקה לא לומדים כקורס בתואר ראשון בכלל, ככה שמן הסתם מי שלא הגיע לתואר השני, לשלב הפרקטי בהכשרה כפסיכולוג, לא אמור להכיר אותה).
לא שמעתי אי פעם מדרקן או משאר המגיבים הכרזה שהם מומחים לפסיכולוגיה, רק שיצא להם ללמוד על זה באוניברסיטה, והם השתמשו בביטויים שנלקחו משם בשביל להציג את הרעיונות שלהם, הם מעולם לא אבחנו אף אחד. ככה לא נראה אבחון/פרופיל פסיכולוגי, אפילו לא בערך.
בתור אדם שמתיימר להיות מומחה לאתיקה מקצועית הייתי מצפה שתקרא את האתיקה המקצועית שאתה מדבר עליה לפני שאתה מייחס בצורה כל כך פסקנית את הפרתה לאנשים שלא באמת ביצעו זאת.
opiate​(שולט)
לפני 4 שנים • 31 בדצמ׳ 2019
opiate​(שולט) • 31 בדצמ׳ 2019
Social trends, like feminism, create new laws and rules that we have to play by. We can still be the same old assholes, adjusted.