לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרעה (שם זמני)

בן 70
נשוי
מחפש את האחת לקשר ארוך
האחת שיודעת את מקומה
מבוסס על הבנה וכבוד
לפני 4 שנים. 10 בפברואר 2020 בשעה 20:28

שבת בצהרים, הפעמון מצלצל, אני בטרנינג דהוי, הדחליל שלי בתחתונים. אני נגשת לפתוח.

הפתעה, צוהלת אחותי, הפתעה.

חשבתי שאני מתה, אחותי וגיסי בפתח ואחותי מחזיקה סיר גדול.

הבאתי אוכל, היא צוהלת ונושקת לי על שתי הלחיים כמנהג פולנים טובים.

גיסי, עושה תנועה כעומד לנשק אותי גם הוא. אני מפנה אליו לחי אחת מתוך נימוס. הרי לא אעשה שערוריות ליד אחותי.  איש לא רואה כשהוא תופס בשערי, מושך את ראשי אחורנית בתנועה קלה ולוחש לי ישירות באוזן "את הזונה שלי, תזכרי" ואז נושק לי בשתי הלחיים.

כמו סיכה בבלון אני מרגישה איך כל האויר יוצא ממני, מודעת בכל חושי לעליבותי, לטרנינג המרופט, לרגלים שלא הספקתי לגלח. ללק שהתקלף בחלק מהצפורנים.

מנסה לאסוף כוחות, מתלבשת בחצאית בז' קצרה עם חולצה הדוקה ומחשוף עמוק. נעלי ספורט לבן ורוד שתואמים את אישיותי, ונגשת לערוך שולחן.

בעלי ואני יושבים בצד אחד. אחות וגיסתי מולינו. אני משתדלת לא להרים מבט, לא לפגוש בעני גיסי, רק אחותי מלהגת ללא הרף.

ואז אני חשה ברגל זרה הפולשת באגריסיביות בין כפות רגלי ומפרידה בניהם. אני מתיישרת בבת אחת, מבוהלת, גיסי יושב מולי מלהג עם בעלי האדיוט וחיוך לעגני על שפתיו.

הרגל העירומה מטפסת מעלה והיא כבר בין ירכי. איש מהיושבים ליד השולחן לא מודע לדרמה המתחוללת תחתיו. הרגל הפולשנית נמצאת כבר מתחת לחצאיתי מגששת לכוון ערותי.

אני שולחת יד במטרה לדחוק את הרגל החצופה הרחק ממני. אך משום מה ידי אוחזות ברגל, עכשיו אני חשה שהיא עירומה, ודוחקות אותה לתוכי, הבוהן לוחצת על הדגדגן שלי דרך התחתונים.

גל חום מתפשט בי, איש למזלי לא מבחין, אני עוצמת עיני וחשה כיצד רעידות הולכות ומתפשטות בגופי מהפות כלפי מעלה, מין עונג שמעולם לא חוויתי ואני מסירה את הגומיה של התחתונים ומכוונת את הבוהן לתוכי, אל מרכז התענוגות שלי. עיני עצומות, נשימתי כבדה, אנחה קטנה נפלטת לי.

רותי (זאת אני) , רותי את בסדר? צועקת אחותי בקול חד.

בבת אחת נגוז הקסם, רגל הקסמים נסוגה בבהלה ואני נותרתי מאוכזבת וכועסת. מאוכזבת על האורגזמה הראשונה בחיי שנגזלה ממני וכועסת על אחותי המתערבת.

ואז, ללא התרעה, פורץ ממני בכי מר, בכי של תסכול ואכזבה ואני נמלטת לחדר השינה מליטה ראשי בכרית.

אחותי מתישבת לידי, כולה דאגה, רותי, היא שואלת, מה קורה איתך?
מה אגיד לה? שבעלה המניאק בוגד בה על ימין ושמאל. שהוא מזיין אותי, אחותה הנאמנה שבוגדת בה. מה אגיד לה שהוא חרה ובגלל זה אני מאוהבת בו.

ללא מילים נשכבת אחותי לידי, מושכת את ראשי ומניחה אותו על חזה.

ועכשיו לרגע, יש לי דמות אם שאוהבת אותי ומגינה עלי, ואני לא ידעתי כמה אני זקוקה לחום האימהי הזה. ואני שולפת שד של אחותי ומכניסה את הפטמה לפי.

נראה לי שאחותי מזועזעת, לא כפת לי, היא לא אומרת דבר, רק מלטפת את ראשי ואני נרדמת, כמו תנוקת עם ציצי בפה.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י