אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחדרי ליבי...

"אל תתן לבעיות לדחוף אותך, תן לחלומות להוביל אותך.
כשאתה לא מוצא את הדרך, סלול אחת משלך"




כותבת מה שנמצא אצלי בלב או בדימיון, אפשר לאהוב ולהתחבר ואפשר שלא, מבקשת לכבד.
לפני שנתיים. 18 במרץ 2022 בשעה 13:42

הייתי כל כך קרובה אתמול לחנוק איזה רופא במוקד, רק בגלל הבן שלי  נשמתי עמוק והרופא ניצל...

אז הילד שוב שבר יד, ונכון זאת פעם שלישית בחודשיים 3 האחרונים, אבל הוא ילד גדול בן 12, ואמר לרופא שנפל בכדורגל, מה אמורה לסגור אותו בחדר ולא לתת לו לצאת?  אבל האידיוט אמר שצריך לשלוח לי עובדת סוציאלית הביתה, אחרי שאמרתי לו שאולי כדאי לעשות לו בדיקות ולראות למה נשבר לו ככה מהר העצמות, ולפני זה הכאיב לו עד כדי שהתחיל לבכות, אמר לא נראה לי שבר ולחץ לו על היד, וזה ילד שלא בוכה בקלות, הייתי חייבת להרגע בגלל הילד, גם ככה היה לחוץ אש, אז ספרתי על 100 במהירות שיא , והרופא ניצל... 

נשלט צנוע​(נשלט) - חוסר רגישות מוחלט. חוסר טאקט.
לפני שנתיים
סלסט​(מתחלפת) - קצת מדאיג פעם שלישית ב3 חודשים. הוא כנראה מאמץ את היד והשבר לא באמת מחלים לחלוטין ולכן הוא נשבר שוב ולא ניתן לראות את זה אלא בצילום.
שווה לבדוק בבדיקות דם אם יש מחסור בסידן ברזל וכו' - הרופא אולי חסר רגישות, אבל אם על כל 30 או 300 או 30000 אמהות שכועסות על הרופא, יש אחת שזה עוזר לה לצאת ממעגל של אלימות במשפחה, אז אני שמחה שלא חנקת אותו 😋
לפני שנתיים
טל75 - הפעם זה ביד השניה , בפעמיים הקודמות באותה אצבע אפילו באותו מקום בדיוק , ברור שמתפקידו לשאול, אבל הילד גדול והוא סיפר מה קרה לו, לא אני
לפני שנתיים
נשלט צנוע​(נשלט) - אתם יודעים, יש פה אמא די מוכרת, כותבת הרבה ואפשר ללמוד מכך קצת על הדמות שלה. נראה לכם שהיא לא חושבת על הסידן, נראה לכם שהיא לא יודעת לספור עד 3, נראה לכם שהיא משתפת פה בכדי שנסביר לה מה היא צריכה לבדוק ולדאוג לגבי הילד כי בלעדנו היא כנראה לא מספיק אחראית?
אני מעריך אותה שהיא משתפת פה בלי פחד שישפטו אותה ומגלה עוד פן אחראי אצלה, שבשביל הילד, הרוגע שלו וכן גם החינוך שלו, היא סתמה את הפה ולא אמרה מילה גם כשהיא עצבנית אש.
שאפו.
לפני שנתיים
yakibar - אתה צודק. יחד עם זאת אני מאמין שכוונתם טובה ומתוך הזדהות איתה הם הציעו מה שהציעו ולא מתוך מחשבה שהיא אינה אחראית או אינה יודעת חלילה.
לצערי הרופא שרומז לה מה שרומז הוא דביל כיון שסוף סוף גם הוא יכול היה לחשוב על כך שאולי ישנה בעיה עם חוסר סידן וכדומה. נכון?
עדיף שיעשה את עבודתו הרפואית במקצועיות מאשר לחפש בעיות מסביב.
ואגב ישנם לא מעט ילדים שנופלים ונחבלים קשות פעם אחר פעם בגלל שהם היפרים מעט יותר מהאחרים וכדומה, ללא קשר לבן שלה. הכוונה היא שהרופא יכול לחשוב קצת באופן מקצועי ומעמיק יותר.
לפני שנתיים
סלסט​(מתחלפת) - פייר אינאף- מצטערת טל, עדיין שמחה שלא חנקת את הרופא, ורפואה שלמה לילד
לפני שנתיים
yakibar - אני מבין אותך. לפעמים החוסר טקט של אנשי המקצוע גורם לך לרצות לבעוט בהם. רפואה שלימה לילד.💓
לפני שנתיים
רון שלושים ושמונה​(לא בעסק) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י