ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנתיים. 30 באפריל 2022 בשעה 6:16


14 מלכות שבגבורה

ספרנו אתמול בערב: 14.
הספירה לשבוע זה: גבורה (יצחק), יד שמאל. גבורה (יצחק), יד שמאל. גבולות, מרחב אישי, דין/פחד, התגברות על יצר/קושי, הגברת היכולת להכיל, הגברת החמלה, בקרה מתוך ראייה ואור, יראה, ניצחון (ניצוח) הנהגתי.

בשבוע הראשון גילינו את מופעי החמלה, האהבה לא תנאי, הנתינה (שבוע החסד).
השבוע התבוננו במופעי הגבורה וההתגברות ומתוך העבודה עם ומול הגבולות - אנחנו יכולים להתעלות במעלות.

השבוע רכשנו מודעות לגבי המרחב האישי שנוח לנו בו. למדנו היכן אנחנו זקוקים לגבול, ולמדנו איך לספק אותו מתוך אהבה ללא תנאי וחמלה, בנחישות מאפשרת, למדנו את האהבה שיש בהשמת הגבול, את התמיכה שהגבול נותן וההכלה שלו אותנו (חסד שבגבורה).
למדנו היכן הגבול של הגבול, מתי לא צריך להגביל ודווקא למתן את הדין "לפנים משורת הדין" ולפתוח ולהקל את המרחב (גבורה שבגבורה).
למדנו לאזן בהרמוניה את כל נושא צמצום והרחבה - לזהות את המרחב האישי שנוח לנו בו שנע איתנו ומתרחב בהתאמה, ואז לדעת היכן למקם את הגבולות בשלום ובהרמוניה, במֶה צריך להגביר, במֶה צריך להחסיר (תפארת שבגבורה).
למדנו מה לנצח (להתגבר על פחד, קושי, התנגדויות) ומה להנציח (ולהגביר את ה"אני הינני" והאהבה ללא תנאי ויכולת ההכלה) מתוך התמדה ותמיכה אוהבת לעצמנו ולטובת התפתחותנו הנעלה ביותר כך שיהיה טבע שני שלנו בהוויה (נצח שבגבורה).
למדנו להכיר תודה ולהיות בגילוי לב בנוגע לכמה נכון עבורנו, לפחות בנינו לבין עצמנו. פתיחת הלב בגילוי לב מאפשרת שיח בונה והצבת גבולות תומכת ועוטפת והכרת התודה על היכולת להתבונן ולעדן (הוד שבגבורה).
ירדנו באומץ רב וביסודיות לעומקיה של הגבורה, אל תוך היסודות מהם נובעים הגבולות הנוכחיים שלנו, לעבודה יסודית של בירור והנהגה, של סילוק הפסולת והפסול שלא משרת אותנו יותר, עשינו את החיבור בין האנוש לנשמה, בין תחתונים לעליונים וכעת עיגנו את הכל כשורשים באדמה, מחוברים למקור (יסוד שבגבורה).
למדנו גם לצאת מהמערכת ולדעת שכשנהיה מוכנים, אנחנו גם נדע להגביל את הגבול ולעבוד עם כלים אחרים.
היום נעלה הכל למלכות, ונוריד למציאות בארץ ובגוף ( מלכות שבגבורה ).
טיהרנו את צינור הגבורה,
מהפוטנציאל של זרע ביסוד, למימוש במלכות. סללנו את הדרך לגבולות, מעתה זה יעשה יותר קל כשנזהה מקומות להציב/להסיר גבולות לעצמנו/לאחרים, רכשנו כלי, שנתחדש בו!
אנחנו יכולים למלוך, להתיישב על כיסא המלכות ולהנהיג את המתרחש כי בנינו את המערכת מחדש בצורה תקינה במינונים יותר מדוייקים לנו וכשהדברים נעשים כך, יכול האור לרדת, כמו גם השפע.

אני מזמינה אותנו היום, להתבונן בקומה שבנינו, להתרווח, להטמיע את השיעורים שאירעו השבוע, ולהגמיש את הקושי וההתנגדויות הפנימיות שיש בלהציב לעצמנו גבולות מתוך אהבה ותמיכה, לרכך ולעדן אותן, לתרגל את המתנה שקיבלנו, הגבולות!
נזהה את התנגדויות פנימיות ונכיל אותן ונזכור כי גם התנגדות צריכה גבול, לזהות היכן להציב/להסיר גבול לנתינה והיכן גבול למניעה.

דויד ורחל שביצחק ויצחק שבדויד ורחל.
זה כשיודעים למלוך באנוש (הילד/ה הפנימיים, ובאגו ההישרדותי המשמר), יודעים להציב גבולות לעצמנו מתוך אהבה, וגם לקיים מלכות מתוך תדר של הצחוק המשחרר - משהו בו, מרכך את ההתנגדות הראשונית להצבת הגבול ואז הוא מתקבל בתוכנו באהבה והבנה שזה באמת לטובתינו, מתקבל בפתיחות הלב.

רכשנו קומה שנייה!
”הוֹדוּ לַה' כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ“ (תהילים קל"ו)

שלמות השלם:
המלכות שבגבורה - ההנהגה שבהצבת גבולות מתוך אהבה ללא תנאי וחמלה (לפחדים, רגשות, אמונות שמנהלות אותנו, התנגדויות פנימיות).
הגבורה שבמלכות - יכולת להציב/ להסיר גבולות, עבודת התגברות והגברה של האור והאהבה שאנחנו מתוך ההנהגה של כל הקולות הפנימיים.

אחד נותן כח לשני ומזין אותו, גם זה "ספירות שנותנות ידיים".

 

 

*
"פְּסָל-לְךָ שְׁנֵי-לֻחֹת אֲבָנִים כָּרִאשֹׁנִים" (שמות ל"ד).
פסל עגל (אל מיצרי) הזהב, פסולת, פסול – כל המיותר, כל מה שיש בו יתר, יתרה:
ואכלת והותרת והיית אך שמח...
לוחות הברית הן לוח הלב שלנו, בתוכו אצבע אלוהים חרתה (חירות) את הדיברות באור זהב בעצמות שלנו בעצם, בעצמי (לא הדיברות המוכרות, כי אם את הדיברות הראשונות, אלו שדיברו על אהבה ללא תנאי, אור, חירות, בחירה חופשית וידיעת עצמי... ).
לתדר הזהב יש איכות מאוד ייחודית ולכן מאוד חשוב לזהות מתי ואיך כן, ומתי ואיך לא, יש צורה נכונה וצורה לא נכונה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י