אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנתיים. 2 במאי 2022 בשעה 5:03

💙

16 גבורה שבתפארת

אתמול בערב ספרנו: 16.
הספירה לשבוע זה: תפארת (יעקב, ישר-אל), מרכז הגוף: לב, חזה ובטן.
הרמוניה, איזון (בין חסד וגבורה, אהבה, נתינה וגבול), גשר-חיבור קו ימין לקו שמאל, מידתיות המידות, מינונים מתוך חמלה, אחדות, שלום פנימי, שלם, שלמות, התבוננות נקייה: אמת, גילוי הלב.

כשאנחנו מתגברים על החסמים שלנו, על ההתנגדויות שיש בנו, הגבולות יכולים לנוח. ההתגברות מאפשרת לנו להגביר בתוכנו את המהות הפנימית, את נוכחות הנשמה בתוך האנוש. ההתגברות באה כאן בכמה צורות, אחת מהן היא גבולות היכולת שלנו להכיל אהבה ללא תנאי שהולכים ומתרחבים ומתגדלים, ההתגברות האחרת היא מעבר לפחד, לחסמים ולהתנגדויות על מנת למצוא את האיזון הנכון, את המרחב האישי שהכי נוח לנו בו, על הצרכים שלנו האמיתיים ולספק אותם, לדאוג לעצמנו כמו האבא והאמא הכי טובים שיכולים להיות. אנחנו נצליח לעשות את זה, ככל שנצליח למזוג עוד אהבה ללא תנאי לכל החלקים בנו שאין בהם מספיק ממנה. העבודה מול המידתיות של המידות יכולה להיות לא פשוטה, בין השאר כשאנחנו בוחרים להציב גבולות, כדי לתמוך בנו ומתוך אהבה וחמלה לנו עלינו, ולעמוד איתן בגבולות האלו בהתמדה (נטפל בה בהמשך השבוע). כשאנחנו מתגברים, אנחנו מוגברים.

אני מזמינה אותנו היום לבדוק את האיזונים:
(1) האם עליי להגביר את האהבה ללא תנאי לעצמי ולפתוח מרחבים רחבים יותר עבורה,
או
(2) האם המשקל שלי היום הוא בגבורה, להתגבר על חסמים והתנגדויות פנימיות, שיעורים נוכחיים?

אם זה 1:
איך עוד אני יכול/ה לאהוב אותי? מה עוד אני יכולה לעשות עבורי כדי שיהיה לי יותר נעים, יותר טוב, יותר מרווח, יותר שלם ומלא? ממה זה עשוי? מהם המקרים בהם אני מרגיש/ה טוב, מלא/ה ושלמ/ה?

אם זה 2:
מהם החסמים ההתנגדויות שלי? מה מקורם? למה הם כאן ונוכחים? על מה הם שומרים ומגנים בחירוף הנפש? מה מקורם? מה מסתתר ואני לא רואה עדיין? מה אני לא רואה? האם אני יכול/ה להשיג את הדבר עליו מגנים, בצורה אחרת? מה אני יכול/ה לעשות היום לטובתך העיניין? לטובת עצמי? איך עוד אפשר ללמוד את השיעור הנוכחי? איך לרכך ולעדן? מה עוד יעזור לי להגיע לשיוויון הנפש בתוכי? האם אני נושמ/ת טוב, במלוא הראות והבטן? (עדיף מהבטן, ומתוך מודעות לנשימה), האם אני טוב/ה אליי, ומדבר/ת איתי בעדינות, תמיכה והכלה? איך עוד אוכל לעזור לי?


יצחק שביעקב ישר-אל ויעקב ישר-אל שביצחק.

שלמות השלם:
גבורה שבתפארת - היכולת לשמור ביציבות ומתוך אהבה לעצמי על הגבולות הנכונים עבורי כעת, כתמיכה בתהליכים שאני עובר/ת. זהו הגבול והדין ששומר את הרמוניה והאיזון של השלום הפנימי, ההנאה והנועם מההתגברות ומהגברת מהותנו.
תפארת שבגבורה - האיזון ההרמוני והשלום הפנימי מתוך האמת וגילוי הלב מתוך אהבה, שההתגברות מאפשרת, להגברת נוכחות האני הינני העליון בתוך גבולות האנוש שאני. שלוות ושוויון הנפש כשאנו מתגברים על פחדים/רגשות/קשיים/אתגרים/התנגדויות וחסמים.

באהבה,


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י