ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנה. 21 במאי 2022 בשעה 9:23


35 מלכות שבהוד

ספרנו אתמול בערב: 35.
הספירה לשבוע זה: הוד (אהרון הכהן), רגל שמאל.
הודייה (על שהיה, הווה ויהיה) והודאה, וידוי מתוך גילוי הלב והאמת, התמסרות, ענווה, יראה, מרשים, אצילי ומעורר השראה.

הגענו למלכות של ההוד, ובכך הושלמה בניית הקומה ה-5!

אז מה היו המעלות של השבוע האחרון?

חסד שבהוד התחלנו עם האהבה שבהכרת התודה, הוקרת התודה וגילוי הלב והאמת.
גבורה שבהוד ככל שאנחנו מגבירים ומרחיבים את עוצמת וגווני הכרת התודה ומגלים יותר ויותר חלקים מליבנו, מהאמת שלנו, מגבירים את נוכחות האני הינני - באנוש, מתגברים על פחדים, חסימות, מתוך החמלה, מודים לעצמנו על מי שאנחנו במיוחד במקומות שהכי קשה, ומקיימים יותר מהמהות שלנו בהתגשמות. התגברות על הגאווה והגברת הענווה שבהכרת התודה, להבין שאני לא לבד בעולם ולהרחיב את המרחבים שאנו מודים עליהם ובהם.
תפארת שבהוד איזנו בהרמוניה את המידות (בתרתי משמע), מצאנו את נקודות האיזון, נקודת השלווה והנחת, שלום פנימי שבין ידיעת עצמי לענווה.
נצח שבהוד משהשגנו את האיזון ההרמוני, והשלום הפנימי, דייקנו אף יותר את המידות כדי לשמור את האיזון בהתמדה, למדנו את היכולת שלנו להניע ולנוע ולהמשיך גם כשהכי קשה, ובמיוחד כשהכי קשה ומאתגר, למדנו את איכות הכרת התודה גם מתוך התנצחויות שבוערות בנו ובכך ניצחנו עליהן, ועשינו חיבורים עם חלק האינסוף שאנחנו, האני הינני הגבוה.
הוד שבהוד למדנו את מהותה של הכרת התודה וגילוי הלב והאמת שבגילוי הלב והאמת ובעיקר למדנו להפוך ולשחק, לברוא, לקיים תנועה.
יסוד שבהוד חיברנו את כל הקומה ליסודות, חיזקנו את היסודות ביסודיות לשורשים, את המהות לגשמיות, וקיבלנו מהם איזונים נוספים, למדנו את המקור והשורש של הכרת התודה וגילוי הלב.

מלכות שבהוד
כעת, אנחנו מקבלים על עצמנו את המלכות של כל הקומה. כל האיכויות שרכשנו במשך השבוע, מאפשרות את היכולת להנהיג אותן: החסד שנמזג פנימה מתוך הגברה והתגברות שמאפשרים לחללים ומרחבים חדשים לצמוח, שאפשר למלא אותם באהבה ללא תנאי, ולמרחבים הקיימים - לעטוף ולרפא בחמלה וקבלה ולהודות לעצמי ולנו על היכולת לעשות כל זאת, על היכולת לסלוח, לקבל, להתמסר ככ להדרכות שלנו, לדרך שלנו, לעצמנו, להרחיב ולהתרחב. למצוא את האיזונים וההרמוניה שבין ידיעת עצמי לבין הענווה שזהו היסוד! למנהיגות נכונה (Aligned) ולשמור את כל המערך הזה בהתמדה ומתוך מסירות שלמה והתמסרות מלאה. אלו הרבה מאוד איכויות שהטמעה ועיגון שלהם, יאפשרו לנו הנהגה לאורך זמן, יכולת לסמוך על עצמינו ולקבל אותנו כפי שאנחנו בכל בחירה שתעלה בכל רגע ורגע. מתוך הריפוי הפנימי, יתקיים גם ריפוי בכל מערכות היחסים שלנו עם החוץ ובנינו.

המשימה היומית למי שיבחר בה, מחברת תודה, בה נרשום מידי ערב את הכרת התודה שלנו לנו ולבריאה, ללמוד את איכות המלכות מתוך הכרת התודה, מתוך גילוי הלב שלנו בפנינו. נשאל את הלב שלנו מהי המלכות, מה האיכויות שלה, כיצד מתעצמת בי המלכות כשאני מודה (מתוודה באנושיותי ומודה עליה). היום נזהה את קול האנוש ואת קול הנשמה בתוכנו מתוך שנפתח את הלב ונבקש ממנו שיסמן לנו מתי האנוש מדבר, ומתי הנשמה מדברת. המשימה להיום, היא להיות בהקשבה מלכותית מתבוננת. כשעולה בי מחשבה/הרגשה, לשאול "מי מדבר כעת, האנוש או הנשמה?" רק זה - לאורך כל היום, עד הערב של מחר.
הכלים שעומדים לרשותנו להצלחת המשימה הם: אהבה ללא תנאי לעצמי, כח להתגבר ולהתמיד, הרצון לשלווה והרמוניה כמו גם ההנאה ממשחק במינונים מתוך ניסוי וטעייה, יכולת לגלות את ליבי ולסמוך על התשובות שלי, וכשחשוב לי דבר מה, אני יורד/ת לשורשו ומעמיק/ה עד ליסודות ביסודיות ומוצא/ת את החיבורים של השמיים והארץ,
והכח המרכזי של היום שעומד לרשותנו הוא היכולת להנהיג - לראות את כל הכלים עובדים בסינכרון וביחד.

דויד ורחל שבאהרון ואהרון שבדויד ורחל.
כהן שחש בושה על חטא העגל, והמלך הראשון של ישראל, שחש ענווה ומתוכה היה בנוכחות מלאה מתוך ידיעת עצמו. זו היכולת להתמיר, לשנות, להעלות - לנוע בין הדברים ולאזנם, בדיוק כפי שעלינו לעשות בין ימין לשמאל, בין זיכרי לניקבי, בין רוח לחומר, בין השכל ללב. הבושה.. מכווצת וסוגרת אבל באותה מידה גם מבקשת גילוי לב שלם וגמור, אותה סגירות גם מבקשת פתיחות (מפני הבּוּשה - שומר המלבוש, התבושש לבוא. מפני הבגידה שומר הבגד). לכן זה כהן (שיכול להרגיש הכל, לגלות חמלה, להתמיר ולהפוך), וזה מלך (שהופך את הניגודים והחלקים לאחדות, מלכות, לשלם).

למתקדמים
במה אני מתבייש/ת? מה מבייש אותי?
למצוא אדם שבפניו נוכל לפתוח בושה זו מתוך גילוי הלב, לגלות את האמת, ולבחור לקבל את השחרור שמגיע איתה.
(הנמוך ביותר הוא גם הגבוה ביותר - ולהפך, הם אחד).

השלמות שבשלם:
מלכות שבהוד - היכולת להנהיג מתוך הכרת התודה, הוקרתה וגילוי הלב והאמת.
הוד שבמלכות - גילוי הלב והאמת, הכרת והוקרת התודה מתוך היכולת להנהיג ולראות הכל כאחד.

באהבה,
ושבת שלום ומבורך,


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י