אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנה. 23 במאי 2022 בשעה 4:21

37 גבורה שביסוד

 

ספרנו אתמול בערב: 37.
הספירה לשבוע זה: יסוד (יוסף), איבר הרבייה הגברי.
חיבור בין שמים וארץ, חיבור בין כוחות מנוגדים, להגשים, להוציא לפועל, מהלכה למעשה, לזהות את המקור ואת המהות ביסודיות, להתחבר לשורשים.


ההגברה/ההתגברות שבהתחברות, ויצירת קשרים.
אחת מאיכויות היסוד, היא יכולת ההתחברות שלנו עם עצמנו ועם אחרים. מה מחבר אותי לעצמי? מה אופי/איכות החיבור שלי לעצמי? האם יש יותר מידי? (תלות, אני מציק/ה לעצמי), או מרחק, מעט מידי? (דיסטנס, מנגנון הגנה, פחות דיבור פנימי, פחד מלהכיר אותי). אילו אנשים אני מקרב/ת אליי ואילו אני מרחיק/ה - למה? מה חשוב לי בחיבור איתי? מה חשוב לי בחיבורים שלי עם בני אדם?
ככל שהעצמי שלנו יותר נוכח בנו, ככל שיש לנו קשר וחיבור יותר טוב עם עצמנו/מהותנו/נשמתנו/האני העליון (קשר פתוח, מכיל כנות וגילוי לב, מואר, אוהב, מקבל, מכיל, חי, חומל, תומך, מתוך ביטחון פנימי להיות וחיצוני לפעול ולנוע) - כן ההתחברות וההתקשרות שלנו יכולות להיות יותר עמוקות ויציבות גם עם אחרים ולהכיל איכויות זהות. זה מאוד מושפע מהכרת המהות שלנו והקשר שלנו איתנו, בפנימיות, השיח הפנימי.
האם הקשר עם עצמי קושר אותי, או מחבר לידיעת עצמי/מהותי?

המשימה היומית למי שיבחר בה, היא להתבונן בדיבור הפנימי שלנו עם עצמנו. איזה שיח מתנהל שם בפנים? האם יש קול אחד או יותר מאחד? אם יש יותר מקול אחד, איזה קול יותר נעים לנו לשוחח איתו? איך מתנהלת השיחה הפנימית הזו? מכבדים או רודים בי? פותחים או מתכווצים? לאיזה רגשות אני בוחר/ת לתת מקום וקול? האם אני מזינ/ה פחד, כעס, עצב, או שמחה, נועם, אהבה? את מי אני מאכיל/ה? עם איזה מהקולות אנחנו יותר מזדהים? עם איזה קול נרצה בהמשך להזדהות ולהגביר? נזכור כי היכן שאני שם/שמה את תשומת ליבי, שם אני נמצא/ת.

למתקדמים
"לשחק" בכפתור ההגברה, ולראות איזה קול נכון לנו להגביר כל פעם, והאם אנחנו גם מסוגלים להתגבר על קול מוגבר, לגלות מה יעזור לי להתגבר על קול מוגבר? לזהות את המנעד שמאפשר לנו את הפעולה של משחק בהגברה והתגברות, הגברה והנמכה. מה הופך אותנו לגיבורים? - זו האיכות היומית.

יצחק שביוסף (סבא שלו), ויוסף שביצחק (הפוטנציאל שיצא ממנו).

השלמות שבשלם:
גבורה שיסוד - ההתגברות על האנוש והגברת נוכחות הנשמה בתוכנו, המהות, היסודות, והנהגה יסודית מתמדת במנעד בין התגברות להגברה.
יסוד שבגבורה - החיבור וההתקשרות שמתאפשרים מתוך היכולת להתגבר/להגביר חלקים במהות שלנו.

באהבה,


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י