סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנה. 25 במאי 2022 בשעה 4:40

💚

39 נצח שביסוד

ספרנו אתמול בערב: 39.
הספירה לשבוע זה: יסוד (יוסף), איבר הרבייה הגברי.
חיבור בין שמים וארץ, חיבור בין כוחות מנוגדים, להגשים, להוציא לפועל, מהלכה למעשה, לזהות את המקור ואת המהות ביסודיות, להתחבר לשורשים.

ההתמדה בחיבורים ובהתקשרויות. זה להתנצח ולנצח מתוך התגברות על יסודות שלא תורמים ליציבות, אלא מערערים אותה. יש לפנות יסודות רעועים שמפרקים, ולבנות תחתם יסודות איתנים טובים וחזקים.

3 איברים בגוף מסייעים לנו בהתקשרות וחיבור כשהם נכונים:
מראה עיניים,
הפה - הדיבורים (לשון) והזנה,
והאיברים באמצעותם מגיעים חיים לעולם.
יש עוד, למעשה אלו כל החורים שלנו בגוף דרכם יוצאים/נכנסים דברים - אלו הדלתות והשערים לכל.
לפי היהדות, עלינו לשמור אותם מכל משמר, מה נכנס בעיקר, מה כן מה לא, ולהקפיד בהתמדה כדי שהחיבורים יהיו נכונים וטובים ביסוד, וביסודיות של בירור.

ביסוד, מדברים הרבה על תיקון הברית, כי זה מאוד חשוב לדעת היכן זה נכון והיכן לא (היכן נכון להתחבר והיכן לא), כי היסוד הוא שמחבר שמים וארץ ומוציא לפועל וחשוב שהחיבורים יהיו נכונים בהתמדה, שאחרת - החטא הוא יסודי, ופוגע במה שמחזיק את כל הקומות - בכל הביניין. לכן כאן, במידה הזו, איכות ההתמדה באה לעזרתנו (למדנו על איכות ההתמדה, כח ההינע, התנועה שמניעה, ועל יכולת ההתגברות, או הגברה של הטוב. כבר נאמר שכדי להפר את החשיכה, אין נלחמים בה, פשוט יש להגביר את האור - כך פועל המנגנון כולו - הבה נזהה אותו פועל בתוכנו ונפעילו מתוך מודעות ובחירה).

המשימה להיום למי שיבחר בה, להפעיל בקרה על אחר מהפתחים שלנו בגוף, ולהתבונן בו לאורך היום בהתמדה, לשים לב (כי היכן שתשומת ליבי, שם אני נמצא/ת), לדעת מה נכנס ומה יוצא, לזהות מה מחזק את היסוד בי ומה מפרק אותו, להזכיר לעצמי את המשימה כל שעה עגולה (או כל שעתיים זוגיות) ולשאול מה חיזק, מה התפרק.
לעזר:
מה אני בוחר/ת לראות, היכן תשומת הלב שלי? איך לרצות טוב יציב ויסודי עבורי? איך לכוון את הראייה שלי למה שנכון עבורי באמת? האם אני "מבזבז/ת" את הראייה שלי על תפל וטפל? מה הכנסתי לפה (תזונה), מה הוצאתי מהפה (דיבור). הדיבור חיזק או פירק? למי ואיך אני אומר/ת את הדברים? זיכרו, היכן שתשומת הלב שלי נמצאת, שם אני נמצא/ת.

לשמור מידות נכונות בהתמדה ולאורן זמן מתוך דבקות, התמסרות ומסירות.

למתקדמים
להתבונן בחיבורים בין כל החורים בגוף שלנו, איך הם משפיעים ומושפעים אחד מהשני, לזהות מה מזין כל אחד מהם, מה מפעיל אותם, אחרי מה המשיכה. שומר הסף, למי/מה לא נותנים להיכנס ולמי/מה לא נותנים לצאת. לזהות את האיזון ההרמוני הנכון, ולדעת איך להפעיל אותם בסינכרון ובהלימה (במַקום הולם, ראוי והיכן שהלמות הלב שלי הולמות Aligned).


משה שביוסף ויוסף שבמשה.
לאחר שיוסף פתר את החלומות הוא תפר פיתרונות לרעב והפך למושיע, דאג להמשך קיום החיים ולהמשכיות. משה מושיע אף הוא, והעלה את עצמות יוסף לארץ, ארונו הלך לפני המחנה בקריעת ים סוף. יוסף מוסיף איכות לחיים, ושומר בהתמדה על החיבור שלו לבורא (לא מתפתה) גם מתוך המקום הכי נמוך תודעתית (בור, בכלא, במצריים). מוסיף אור (ראייה, בינה) ואהבה (סליחה, חמלה ואחדות) ועושה כל זאת מתוך ידיעת עצמו, מתוך נוכחות מלאה שלמה.

שלמות שבשלם:
נצח שביסוד - ההתמדה לאורך זמן בחיבור טוב ונכון למהות (אנוש-נשמה).
יסוד שבנצח - המהות והחיבור הנכון פנימה שמתגלים ומעמיקים מתוך התמדה לאורך זמן.

באהבה,

💚

Heartbeat - 💚
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י