לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנה. 3 ביוני 2022 בשעה 4:11

48 יסוד שבמלכות

ספרנו אתמול בערב: 48
הספירה לשבוע זה: מלכות (דויד המלך ורחל), איבר הרבייה הנשי.
שכינה, השפע האלוהי, פריון, כל הספירות כלולות בה לדרגת מלכות, הגשמה, מנהיגות, השפעה, השתייכות, הכלה (אור מקיף).

יכולת ההתחברות שבהנהגה.
מבלעדי היכולת להתחבר ולהוציא לפועל, לא יכולה להיות ההנהגה הנהגה. חייב להיות הזיווג והחיבור. יכולת ההנהגה נובעת מהיכולת להפעיל את המערכת כולה בסינכרון, בשלום, מתוך הרמוניה, קצת כמו מערכות הגוף שלנו. לא יכולות לקום הריאות בוקר אחד ולהחליט זשהיום לא מתחשק להן לשרת את כולם, היום שביתה.. שאחרת גם הן יגוועו. הנתינה היא קודם לעצמי כפי צרכי, ולכולם. היכולת להתחבר לכל הקולות הפנימיים ולהבין לליבם ולחמול ולהוביל ולהנהיג, מתוך ההתחברות, ידיעת האחדות, היא המאפשרת את ההנהגה. כשאין לנו תקשורת טובה וחיבור טוב, לא נוכל להנהיג (את הפנימיות שלנו או בני אדם). ההנהגה היא כולנו אחד, צריכה להתקיים הסכמה ואחדות, והאחדות מתגבשת מתוך התחברות טובה ונכונה. מתוך פיוס ושלום פנימי ומתוך חמלה ותמיכה. יסוד הוא מלוא הפוטנציאל, הזרע, המלכות מכילה, רחם, ויולדת, מוציאה לפועל, מגשימה בחומר את הפוטנציאל.
זה גם זיווג האנוש עם הנשמה, החיבור בגוף.

המשימה היומית למי שיבחר בה:
נתבונן בחיבורים שלנו בתוכנו ועם אנשים. מהו חיבור טוב ונכון? מה גורם לנו לשתף פעולה עם עצמנו? עם אחרים? מהן האיכויות ואיך זה מרגיש להוביל/להיות מובל? מה גורם לנו לעשות צעד קדימה ולהוביל, ומה גורם לנו לקחת את הצעד לאחור ולתת לאחר להוביל? היום נעמיק אל יסודותיו וסודותיו של היסוד ביסודיות.. ונתבונן ביכולות ההנהגה שלנו, מבפנים ומבחוץ. מה גורם לנו להתמסר לחלק בתוכנו ולאפשר לו להנהיג? מה גורם לחלק בנו לקבל הנהגה? איך החלקים האחרים בנו מקבלים את זה? וכן, מה ההבדל בין הנהגה לשליטה?

יוסף שברחל ודויד, ורחל ודויד שביוסף.
מלכות בית יוסף (רחל אימו), ומלכות בית דויד (מ-לאה). אנחנו בני אנוש, ומלכים גם הם בני אנוש, וגם הם חוטאים (סיפור דויד, בת שבע ואוריה). דויד הודה "חָטָאתִי לַה'" בפני נתן הנביא ונענש על כך (בילדיו: אובדן התינוק, מעשה אמנון בתמר, ומעשי אבשלום) יש דיונים מעניינים בנושא למי שרוצה להרחיב (זיווג שנועד, שהיתה מגורשת כשהיה עימה והחטא הוא שלא הביא את אוריה בפני הסנהדרין ובמקום - עשה דין בעצמו). לא היה לו שקט בבית לדויד... לא עם נשיו שנלקחו ממנו ונבעלו מולו ולא עם ילדיו, אבל מזיווגו עם בת שבע, נולד שלמה, ידיד-יה. השלמות והשלום, וזו היתה המלכות שהגיעה אחרי המלחמות. אומרים שתיקון החטא, היה ביסוד, תיקון הברית (בערוב ימיו הוא עם אבישג השונמית, ואינו יכול להיות עימה. כיבוש יצר התאווה). הרבה יסודות הופרו כאן (בתרתי משמע), ובכל זאת, יש תיקון בשורש, במהות, ואפשר להשיב ולכונן את השלום על כנו בכנות.

השלמות שבשלם:
יסוד שבמלכות - ההתחברות שביכולת ההנהגה. מתוך הנהגה טובה ומאוזנת, נולדים חיבורים טובים ונכונים שמחזקים את ההנהגה.
מלכות שביסוד - ההנהגה שביכולת ההתחברות. מתוך התחברות נכונה, שנותנת דוגמא ומופת, מתאפשר להנהיג ולהוביל.
הנהגה מתוך חיבור וחיבור מתוך הנהגה הרמונית.

החיבורים שלנו עם הפנימיות שלנו ועם אנשים לעומק המהות הם שמאפשרים את ההנהגה, והנהגה נכונה וטובה היא שמאפשרת חיבורים עמוקים ליסודות המהות.

שישי שלום,
באהבה,

 

 

 

בהמשך:
המעלה האחרונה: שער ה-נ' !
ערב שבועות
מתן תורה (וקבלת התורה)
חג הקציר
מגילת רות

אם אספיק בלי נדר לפני כניסת השבת, אשים לטובת השובתים שבתון, שנהיה מוכנים לעבור את שער ה-נ' ולהרגיש איך זה מרגיש ולקיים את ההתקדשות.

מי שיכול/ה, גשו לטבול 7+1 טבילות היום. לבקש מהמים את ההיטהרות להתקדשות טרם הטבילה ואז:
"הינני <שם מלא> מתעלה מתוך אחדות הגופים ומתקדש/ת לכניסה בשער ה-נ' לטובתי הנעלה ביותר"
להרגיש את הספירלה המושכת מטה, ואת זו שמושכת מעלה,
לנשום 3 נשימות עמוקות ורגועות בין טבילה לטבילה.

בסיום: לקדש את המים, בתנועת האינסוף ♾️ על פני המים.

השאר,
לשטוף הגוף בהרבה מים, באותה כוונה: לבקש מהמים היטהרות מתוך אחדות הגופים, להתעלות והתקדשות.
לקיים בתנועת הזרועות (כמו כדור בידיים) את האינסוף ♾️ (מימין לשמאל, ממני והלאה, ומלמעלה למטה).

שבת שלום,
לעת עתה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י