סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנה. 4 ביוני 2022 בשעה 6:28

💜🤍💜

*49 מלכות שבמלכות*

ספרנו אתמול בערב: 49
הספירה לשבוע זה: מלכות (דויד המלך ורחל), איבר הרבייה הנשי.
שכינה, השפע האלוהי, פריון, כל הספירות כלולות בה לדרגת מלכות, הגשמה, מנהיגות, השפעה, השתייכות, הכלה (אור מקיף).

המלכות שבמלכות, הספירות שבספירות, דויד ורחל שבדויד ורחל. עפ"י המסורת, דויד המלך נפטר בחג השבועות, ועל כן, קוראים במגילת רות, המואבייה (רות ובועז ילדו את עובד אבי ישי, אבי דויד).
עוד נדבר כל זה בהמשך.

אז מה היה לנו השבוע?

*חסד שבמלכות* האהבה ללא תנאי שביכולת הנהגה האינסופית שלנו. הנהגה מתוך אהבה ללא תנאי לעצמי ולבריאה כולה כפי שהיא כי הכל נברא בסדר אלוהי מופתי, ומתוך האהבה נובע כל הקיים, ושאינו מתקיים.
*גבורה שבמלכות* הגברת המהות האינסופית שאנחנו בתוך האנוש, הכלי, מתוך התגברות והרחבת יכולת ההכלה האנושית (הרחבת הכלי להכלת) החסד, האהבה, השפע והידע. הנהגה שיודעת לספק גבולות תומכים, שמכוונת במדויק את כפתור ההתגברות על חלק האנוש/האגו ההישרדותי והגברת הוויית המהות הנישמתית בכלי, באנוש.
*תפארת שבמלכות* ההרמוניה שבין החסד לגבורה שבתוך הנהגה הרמונית, איזון הנהגתי בין האהבה והשפע ליכולת הכלי לקבל, הוויית הרגע הזה מתוך בחירה להיות בבינה, הכלה וקבלה. הנהגה שמאפשרת לכל הקולות להישמע ולקבל מתשומת הלב, הנהגה משכינת שלום ופיוס\ ריכוך, עידון, מנכיחה את שוויון הנפש מתוך גילוי הלב, וידוי, הודאה באמת, מעלה ומאירה אותה.
*נצח שבמלכות* האינסופיות שבהנהגה, הנצחת הנצחי האינסופי בארצי, בתוך החומר, בגוף, באנוש, בארץ, בהתמדה ולאורך זמן, בזקיפות הקומה והיופי מתוך כל איכויות איזון ועידון המידות, מתוך דבקות, מסירות והתמסרות אינסופית מלאה.
*הוד שבמלכות* הכרת והוקרת התודה והענווה שבהנהגה שנובעת מתוך ידיעת עצמי מלאה שנוכחת ומתוך מסירות והתמסרות בפני הבריאה, הכרת תודה על החלק הנישמתי והאנושי כפי שהם מתוך גילוי הלב, הוידוי והאמת שבראייה ישרה ובינה.
*יסוד שבמלכות* החיבורים העמוקים והמהותיים שהנהגה יכולה לקיים, הנהגה שיכולה להביא את המערכת לכדי אחדות והסכמה מתוך חיבורי ליבה יסודיים, הנהגה יסודית איתנה ונוכחת במלוא הווייתה.

מלכות שבמלכות
למעשה, שבוע המלכות, הביא לאחדות את כל סופי השבועות הקודמים, שהרי כל שבוע אסף אל תוכו את הספירות של אותו שבוע, כך שהיום זה הכל מהכל, מתוך אהבה ללא תנאי ושפע, מתוך הגברת החלק הנישמתי האלוהי שבנו, והתגברות על חלקי האנוש שיותר קשה להם שתפקידם לשמור את חיינו, מתוך משחק באיזון ועידון המידות, מתוך שכל ספירה מכילה את כל האחרות ומוכלת בהן, מתוך גילוי הלב והאמת, הכרת התודה פנים אל פנים, והוקרת ערכה, מתוך נצחיותנו ואינסופיותנו, מתוך כח ההתמד שעוזר לנו להביט למרחקים לכל הכיוונים והמימדים, עוזר לנו להכיל את השינויים, להטמיע אותם ולהופכם לטבע שני שלנו, חלק מהמהות המתהווה שאנחנו, עוזר לנו לנצח כוחות פנימיים שמחלישים ובכך לחזק אותנו מתוך תמיכה אוהבת ומכילה (קביים), מתוך ירידה לעומקם של הדברים, בדיקה של היסודות עליהם כל הקומות נשענות, מתוך לייצב את המהות שלנו וידיעת העצמי, מתוך נוכחות מלאה של "הינני", ומתוך הנצחיות האינסופית של "אהיה אשר אהיה". הנהגת הקומות כולן, חיבורים וזיווגים שבין ימין ושמאל, קדימה ואחורה (קו אמצע), בין עליונים לתחתונים, בין יסוד למלכות (זרע ופוטנציאל, לרחם ולידה, בין הוויה לעשייה ותנועה, בין הכלי לשפע, האנוש והנשמה באחדות הרמונית.


המשימה היומית למי שיבחר בה:
להתיישב בנוכחות מלאה של אני הינני (למלא את כס המלכות), עם כתר על הראש, בזקיפות קומה בזוהר היופי הפנימי שמתגשם בחיצוני, מתוך ענווה ושמחה על מי שאני, על מי שאנחנו, כל אחד מאיתנו, על הבריאה הנוכחית כפי שהיא. להרגיש איך זה מרגיש, להיות במלוא ההוויה הזו ולהרחיב ולהעשיר את ההרגשה ככל שניתן, ולכל אחד מהחושים בפנימיות שלנו, ובחיצוניות שלנו (ההתבוננות היא תמיד מבפנים החוצה, כמו גם העבודה עצמה וגם "מה שבפנים הוא שבחוץ").
כשאנחנו יורדים לעומק היסודות/הרגשות/האמונות/המחשבות/הרבדים/המידות/היצרים/האוטומטים, מתבוננים בהתקשרות שלנו אליהם (בקשרים הסבוכים), מתירים ומעלים אותם למודעות, והופכים קשרים לחיבורים (קשר קשור, וחיבור מאפשרת תנועה וזרימה פנימית) - שמים מתשומת ליבנו, אוהבים, חומלים, מרחיבים! תומכים, מאפשרים ומאשרים, ובכך משחררים אותם לחופשי, ומביאים את המערכת חזרה למצב בריאה - זוהי מהות ההנהגה.

היום נייצב את כל מה שנטמע בנו מאז א' של פסח. עברנו הרבה מאז... נתבונן בחוויות שעברנו, בקולות שהיו בנו כשספרנו, בשינויים הפנימיים שהתרחשו, בכוחות החדשים שנתגלו בפנינו, בחלקי הרגש שפעם והרגיש, חלקי המחשבה שעבדה ועיכלה, בגוף הפיזי שלנו ובצרכים שלו, האם הם השתנו מאז פסח? מה עבר על הגוף הפיזי שלנו? מה היו המעברים הריגשיים? מה היו השינויים המנטליים? כיצד השתנתה החשיבה שלי? והאם השגתי אמונות ידיעתיות חדשות וטובות?
היום נתרכז ב-להפנים את המסע הזה, את 49 מעלות ההתקדשות.
נרגיש את ההתקדשות (או לפחות שנייה לפני, יש עוד שער אחד).

זכינו לקבל הרבה מאוד כלים להתבוננות, ומההתבוננות מתחיל שינוי ודיוק. ביסוד הדברים: אהבה ללא תנאי, שממנה נבראה כל הבריאה כולה. אני מדברת על שינויים בפנימיות שמטרתם למעשה - קבלה. *קבלה של הדברים מתוך הבנה וידיעה, שיש בורא לעולם, אין עוד מלבדו, וכל הנעשה - נעשה לרפואה, לטוב ולשפע, להייטיב לנבראיו, ולתענוג כי "הכל הוא בסדר אלוהי מופתי".* כל הצעדים, כל המראות, כל החוויות והאירועים שנרשמים בתודעה שלנו, כולם כולם באו ונוכחים כדי לעזור לנו להגשים יותר ממי שאנחנו, להתהוות, להתגשם, לעזור לנו בהתפתחות, לעזור לנו לגדול ולהרחיב את יכולת ההכלה שלנו כדי שנוכל להגשים עוד אינסוף ממי שאנחנו:
אחדים, מאוחדים, אינסופיים, שנוכחים כאן כדי לחוות את ההוויה בעצמה, את האהבה בעצמה, כדי להתפעל מהפלאים הנפלאים, ולהתענג בעונג ולהשתוקק לעוד ממעיין המים החיים השופעים האלו.

הנעשה ומה שיעשה, שיהיה לטובתנו הנעלה ביותר.


מלכות! שימו 👑 על הראש, זיקפו קומה, חדשו נשימה, הכניסו נשמה 🙏🏻
שבת (המלכה) שלום ומבורך,
באהבה,

💜🤍💜

Heartbeat - תודה על המסע, ההנחיה, הסבלנות, האהבה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י