לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גחליליות

אור קטן מפר עלטה גדולה
mayimine gmail.com
לפני שנה. 4 ביוני 2022 בשעה 21:34

 

🌾 חג שבועות שמח! 🌾
חג מתן תורה, חג ההתקדשות וההתעלות,
זיווג וחתונת האנוש עם הנשמה, עליונים ותחתונים, חיבורים!
חג קציר שמח! בשנת שמיטה מעוברת זו.

אנחנו למעשה מגיעים הערב ברוב חגיגיות לבנה (חסד) אל ראש האות ו' ובין סולם מעלות ההתקדשות לבין הצ'ופצ'יק של האות ו' יש מימד לעבור. נדרשת מאתנו אמונה ואמון, ידיעה פנימית, הדרכה פנימית כיצד לעבוד במימד הזה ולהגיע אל מעבר. כשנעמוד במעמד הזה, כל אחד ישים יד על ליבו, יעצום עיניים, וידע איך לעבור, איך להיכנס בשער ה-נ' (שם ההדרכה היא פנימית ואישית וייחודית, מה שכן, נעמד שם כולנו ביחד! ונעבור שם כולנו ביחד, כל אחד בעצמו/ה וביחד!).
הערב נהוג שלא ללכת לישון לשם תיקון הלילה ערב מתן התורה בו עם ישראל נרדם. נהוג ללמוד תורה ו/או זוהר ורצוי בחברותא. ישנן המון קבוצות ברחבי הארץ, בכל עיר ויישוב - למי שמעוניין אפשר לחפש, אפשר גם להצטרף לפעילות שיש ליד ובתוך כל בית כנסת שקרוב לבית, ואפשר לחפש ברשת היכן יש שיעורים ולימודים, הם נערכים לרוב עד הבוקר וממשיכים לפעמים.
בלילה זה, יורדים העליונים אל תוך התחתונים ומתגשמים!

ההכנה שעשינו ב 50 ימים ולילות האחרונים, נועדה כדי לאפשר לנו זקיפות קומה, עירות, מודעות, חכמה בינה ודעת כדי לעבור בשער ה-נ', שער ה-50, הוא שער חג מתן תורה.

אני מברכת את כולנו, כי העבודה שנעשתה האירה לנו את הדרך, גיבשה אותנו קצת יותר טוב ומהודק אל תוך המהות האמיתית שלנו, ריככה ועידנה את המידות, זוהי עבודה מתמשכת ונמשכת הלאה... אז לעת עתה - הבה נהנה מהחיבור. הבה נהנה מחדוות עצמנו ומי שאנחנו, נעריך אותנו ונודה לעצמנו על שהגענו עד הלום, על שזכינו להגשים ולהתגשם, על כי הצתוותנו כך, כאן ועכשיו (ולתפארת מדינת ישר-אל!) אברך אותנו שנהיה יפים בעיני עצמנו, שנאהב אותנו יותר ויותר, שנפיק את היצירה הפרטית שלנו בעולם, על שתהיה בנו הנחת, שיוויון הנפש, הבריאות - השמחה וששון והשפע! אברך אותנו כי הכלים שקיבלנו נטמעו בנו ויפעלו בתוכנו וירחיבו את גבולותינו לטובתנו הנעלה ביותר!

למי שמעוניין לקרוא דבר מה (סימלי, או בקצרה, או באריכות, או שמחפש הכוונה כלשהי):
יש את תיקון שבועות (אפשר לחפש ברשת ולקרוא)
אפשר לקרוא בתורה (מקובל לקרוא 3 פסוקים פותחים וסוגרים כל פרשה לאורך כל התורה)
אשים לינק לעוד קצת הסברים למי שמעוניינ/נת.

מחר נעסוק קצת במגילת רות... אז אפשר גם לקרוא בה (היא לא ארוכה, ומומלץ להקדיש למילים, כל מילה ממש נבחרה ומדוייקת שם)

 

לכבוד חג הקציר (קציר החיטה, שעורים ושיבולים)

מהלימוד השנה (=אתמול בערב), למדנו כי שנת השמיטה מאפשרת לאדמה מנוחה, להינפש לנפשה! ומה שגדל - גדל. מי שעוד נופש כי האדמה בשמיטה, הוא האדם - ששומט. הרבה אנחנו שומטים וטוב שנשמוט.. גם האדם ש"בזיעת אפיו יאכל לחם" - נופש בשנה זו מן היגיעה, ואוכל ממה שהאדמה מצמיחה מעצמה, ללא יזע ויגיעה. ואז התבוננתי לרגע במצב הזה, וגיליתי שזהו הרי מצב גן העדן !! 🌱🍒 ... זו שנה מעוברת, מלאת פיריון... ושנת שמיטה (בה מניחים לאדמה להתברא ולהבריא), נפלא ממש! התרגשתי.
שננפש לנפשותינו! בשיוויון הנפש.

אז שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן האחדות היפה והמואר הזה!

באהבה,


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י