לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

:)

לפני חודש. 11 במרץ 2024 בשעה 12:42

לתפוס את הפנים שלה עם כף היד, למעוף טיפה את הפה, ולהסתכל לה בעיניים, להעביר אצבע על הפנים, ככה היא ישר מפסיקה ״לאיים״, נהיית חמודה, לפעמים טיפונת לא מרוצה ובעיקר פוחדת שדאדי ישאיר עליה קמטים!

לרתק ידיים, גורם לה תמיד להילחם קצת, עד שהיא מפסידה, זה לא משנה אם זה ידיים לצידי הגוף, לצדדים או מעל הראש, בגלל שהכתפיים שלי משמעותית רחבות משלה, אני יכול בקלות למתוח את ידיה לאן שאני רוצה ותוך כמה שניות בודדות להפסיק את המרדנות שלה, ולגרום לה לעשות פרצוף זועף זועף זועף ולא מרוצה מזה שהיא הוכנעה (שוב, בפעם המיליון) אבל בסוף היא תמיד תהפוך לגוש חמאה(ורטיבות) חמודים ביותר!

להכניס לה אגודל לפה ופשוט לתת לה למצוץ אותו כמו שתינוקת מוצצת מוצצי, היא מתמכרת לזה ועוצמת עיניים ונהיית חמודה בשניות עם עיניים עצומות וחיוך שמתפשט לאט לאט, ואז כשהיא מדברת עם אגודל בפה, זה בכלל ממיס את הלב של דאדי הרשע! 

יד על העורף + תפיסת שיער תמיד מכניסה אותה למין פחד מהול בסקרנות, של ״מה יקרה״, היא לא יודעת אם אני אלחץ חזק ואכוון את הצוואר שלה לכיוון שאני רוצה, או אולי קצת למטה, לצד, לקרב או להרחיק, ואם אני תופס לה בשיער, היא עושה צליל כזה של נשימה נעתקת, הפה נסגר, חיוך קטן מפציע והעיניים נפתחות לרגע עם ניצוץ שובב ביותר בהן ופתאום כל ה ״ננה בננה״ שלה נעלם כלא היה והיא הופכת להיות הילדה הכי טובה בכל העולם!

להשכיב אותה על הברכיים שלי ולהתחיל להפליק לה טוב טוב עד שהטוסיקון המושלם הזה יהפוך לורדרד ואדמדם והיא תתחיל ליילל ולעשות קולות ולבקש ״איה די!״!ואז להמשיך עוד קצת♥️

לתפוס לה חזק בחיתול, במיוחד באיזור הפושפוש שלה ולהגיד ״שלי״ וקצת למעוך, שתבין בדיוק למי כל זה שייך, כי לתינוקות אסור לגעת בפושפוש שלהן, יש להן את דאדי בשביל זה 👼🏻♥️

להצמיד את הפנים שלי לשלה עד שהיא מנסה לזוז אחורה ולברוח אבל אני לא מוותר לה עד שהיא עושה שוב פרצופון זועף ומנסה להרחיק אותי עם הידיים הקטנטנות שלה, עושה קולות חמודים של תסכול שלא מצליחה, מנסה אפילו עם הרגליים הקטנות שלה להזיז אותי או לברוח, עד שאני תופס בהן חזק חזק ומראה לה כמה היא תינוקת קטנה וחסרת אונים כשהיא שבוייה בזרועותיי החזקות

ללחוש לה באוזן מי היא (תינוקת קטנה חסרת אונים מחותלת עם חיתולי מלא) ומפרט לה מה אני או הבייביסיטר נעשה לה, איך נעשה וכמה נעשה ואיך נשפיל אותה ונהייה בריונים עליה כי היא קטנה וחלשה ואנחנו חזקים ורשעיסטים ויכולים לעשות מה שבא לנו! ואז היא בכלל עפה למחוזות האושר והפנטזיה והופכת לשלולית בשניות!

לתפוס לה את היד חזק ולהוביל אותה, ברחוב, בכביש, בכניסה למסעדה או לבית שלה, לכל מקום להוביל אותה עם יד חזקה שתופסת את היד הקטנה שלה ומובילה אותה, היא נמסה מזה, מזה שדאדי מוביל אותה ושומר עליה ודואג שלא תחצה לבד את הכביש, כי לילדות אסור לחצות לבד! זה מסוכן!

למעוך אצבעות יגרום לה כמו עם העורף, לעצום עיניים, לחייך, לימוס בכיסא או סתם במקום, וזה הכי כיף כי היא מעוכית כזו, פלאפית קטנטנה שזה הכי כיף בעולם למעוך את היד שלה, להראות לה מי המועך ומי הנמעכת :)

יד על הפה גורמת לה לצרוח אל תוך היד שלי, לצעוק, להתנגד ולהזיז את בראש בפרעות, במיוחד כשאני מדגדג לה את הצורה ומכניס אותה להיסטריה של זיעה, פחד, שיגעון והנאה והכל ביחד ואז היא משתוללת וצורחת לתוך היד שלי ובועטת וכל החבילה, משוגעת קטנה שלי בהיסטריה של צחוק מדגדוגים!!!

יד גברית שלי על הפנים הקטנות והנשיות שלה שמכסה כמעט הכל, גורמת לה לעצור לרגע ולהתמסר לתחושה ולהכנעה, אוח כמה שאני אוהב את זה! את כזו בובה קטנה שלי ♥️ במיוחד כשאני גם מועך אותה קצת אל הכרית (: 

לחסוט אותה, לספר לה שאני אספר לכל מי שהיא מכירה בעבודה ובחיים האישיים שלה מה היא ומי היא ומה מרטיב לה את הפושפוש שלה אם היא רק תעיז לחשוב על צעד אחד לא נכון, ואיך כולם יצחקו עליה ואף בן לא יסתכל עליה כי היא רק תינוקת קטנה וחסרת אונים שעושה קקי בחיתולי וישנה בוואנזי של קטנות, עם מוצצי בפה וצחקוקים, ורק רוצה כירבולים כל היום ולהיות כלואה לנצח בלול, מחותלת ומוכנעת ומושפלת ונוזלת בלי הפסקה 😍🥰

ואחרי שאני עושה לה את כל זה, היא מתחילה להתחכך בי ומבקשת לגמור, אבל לא! זה שמור לגדולות והיא רק תינוקת קטנה, קטנה ואהובה ונסחטת ומיוחדת ונדירה ויפה ועוגיה וחכמה ויחידה במינה של דאדי בלבד!!! ♥️👧🏻♥️👧🏻♥️


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י