אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

:)

לפני חודש. 18 במרץ 2024 בשעה 5:54

אחרי שנרדמתי איתה בשיחת וידאו אתמול, קמתי חרמן בטירוף עם זקפה ממש חזקה ממחשבות ומזימות עליה. היא ממש אוהבת שאני זומם עליה, האיילה הסקסית הזו.. היא אשכרה קטנטונת, יש לה גוף מושלם ומפוסל וקומפקטי, מתאים בול למעיכות וחיבוקים חזקים וחפינות +  ישבן עגול ומושלם לכף היד שלי שמלבישה עליו ספאנקים בכל הזדמנות.

היא יכולה בשניה להחליף מצב מאישה סקסית, מלכת העולם, אישה מרשימה ברמות שמסובבת ראשים והולכת לבד וזקוף לתינוקת מחותלת עם סינר ופנים מלוכלכות מאוכל, ששותה מים מבקבוקי על הרצפה, שעושה פרצופים בפקודה ותתפלאו כמה מחרמנת אותה המחשבה על החתלה בכפיה (:

היא גם אוהבת ממש להרטיב כשאני מכריח אותה לתנוחה מסויימת, קושר בכח או מדגדג (כן, אפשר לשמוע את הצרחות והצחוק שלה ברחוב הסמוך! היא נכנסת להיסטריה ופחד ומתחילה להזיע ומשתוללת עוד לפני שהתחלתי לדגדג! חחחחח פחדנית קטנה ♥️👧🏻♥️)

כשהיא פולטת שטויות צריך לאפס אותה, כמו שציינתי בפוסט אחד האחרונים, ואז היא חוזרת להיות ילדה מושלמת עם פושפוש נוזל בכמויות כמו שדאדי אוהב 

אבל הסוד הכי גדול זה התמונות שאני יכול לפרסם פה, ההתכתבויות, ההקלטות.. כל הסודות שיגרמו לה להאדים ממש מבושה, שהיא מתחננת שאיש לא ידע, שהיא זועפת ופתאום מפחדת וממש לא מרוצה מכל המידע שיש לי, הכל מתועד, מגובה, לפי תיקיות והיא יודעת, היא מרטיבה על המחשבה שיש לי את כל הסודות שלה ואני יודע המון על החיים שלה, עבודה, אנשים קרובים וכו. ואני אפרסם הכל אם תעשי טעויות, הבנת? אני אשאיר אותך תינוקת נסחטת כמה שרק ארצה, אקשור, אפליק, אכניע בכל הזדמנות כי את תינוקי חלשלושה וכי אני יכול ואני אדגדג אותך להיסטריה ואפליק לך או סתם אקשור אותך שעות לכיף שלי גם אם תעשי פיפי וקקי על עצמך בכמויות. ושנינו יודעים כמה את מחורמנת מהמחשבה של להיות עם חיתולי בצרכים שלך, נכון תינוקת? לשבת בתוך הפיפי שלך, בחיתולי חמודי, חמים ועוטף… כמו תינוקת חסרת אונים. ואני אעשה את כל זה ויותר, כי אני יכול, ואני אחליט מה יהיה עם הבושה שלך, מבינה, תינוקת מחותלת ומושפלת ואדומה מבושה שלי??? אין לך לאן לברוח, קטני, בכל מקום שתתחבאי אני אתפוס אותך וכל מה שתעשי, אני אדע 👼🏻

(היא ממש מרטיבה ממחשבה שאחרים יודעים, מנחשים, משתפים… היא לא רוצה שידעו, היא פחדנית אבל זה מרטיב אותה, החשיפה הזו)

שיהיה לך בוקר טוב, קסם טהור ומוכנע שלי ♥️♥️♥️


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י