שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ליבי במזרח

מחכה לגודו.
טועה לעצמי.
כותבת אהבה. בעיקר נכזבת.
לפני 5 חודשים. 17 באפריל 2024 בשעה 13:37

"תמשיכי לספר לי את הסיפור שלך" אתה אומר ודוחף את הזין שלך חזרה לעומק הגרון שלי. אני נחנקת, לא מצליחה לסנכרן ולהצליח לנשום מהאף מאז שהצטננתי. בטח שלא מצליחה להמשיך לדבר.אתה מוציא את הזין ונותן לי מריחה של רוק עם הזין לפנים.

"תסתכלי עליי."

רוק משתרך לאורך הפנים שלי ונוזל לשמלה ולציצי שלי. אתה מחזיר את הזין שלך לפה שלי ,מתחיל להיכנס פנימה ואחורה. אתה משפד אותי על הזין שלך ומתכופף, נותן לי נשיקה במצח. אני מרגישה את הפנים שלי אדומות ואת העיניים מזוגגות. פנימה והחוצה. כל מה שאכפת לי ממנו זה להצליח לנשום כדי שלא אצטרך להוציא את הזין שלך מהפה שלי. ולמען האמת אתה ענק וזה מותח לי את הפה. אחריי שמצצתי לך בפעם הקודמת נתפסו לי השרירים בלחיים ובלסת.

אתה נשען קצת  אחורה בכיסא ונותן לי לאכול לך את התחת, וכשאתה זז ימינה או שמאלה טיפה, אנחנו יוצרים קשר עין. אתה מחזיק לי את השיער ומקרב אותי קרוב יותר, עמוק יותר וצמוד יותר לחור שלך. אני יכולה לאכול לך את התחת שעות. אתה עושה ביד תוך כדי, אבל מפסיק וחוזר לזיין לי את הפה. קדימה ואחורה, אני מנסה לקפל את השפתיים פנימה ולהצליח ליצור וואקום בפה שלי כדי לרדת לך טוב יותר,  אבל אתה מהיר ואני מספיקה בקושי. אני מרטיבה מלראות אותך נהנה ככה. אתה אוסף לי קצת את השיער וממשיך לשפד את הפנים שלי עלייך.

"אני הולך לגמור עכשיו. לא לבלוע."

אתה נעמד מהכיסא, מחזיק לי את השיער ומזיין לי את הפנים קצת יותר מהר, ואני מחזיקה לך את הארבע ראשי. אני מרגישה אותך מתחיל למלא לי את הפה בנוזל חם וקצת מריר. הפה שלי מלא ברוק גם ככה. הרוק מהסוג הטוב, ממעמקי הגרון, הסמיך.

אתה מאט את הקצב ואני משתדלת לא לבלוע, מנסה לנקות את הזין שלך מטיפות השפיך האחרונות. הפה שלי נשאר פעור. נוזל עליי קצת שפיך חם לכיוון החזה ואז לרצפה.

אתה מכניס שתי אצבעות לפה שלי ואני קצת מופתעת. שתי אצבעות לעומק הגרון, מצפה אותם. אתה מוציא אותן, ואז בשתי אצבעות מהולות בשפיך ,רוק וחיוך אתה מורח לי אותן על הפנים. הלוך ושוב, מלחי שמאל לימין וחוזר חלילה. מכסה אותי בדנא שלך. ואז אתה סוטר לי ואני מתמוגגת. וסוטר לי שוב כי אתה יודע שאני אוהבת.

"את יכולה לבלוע."

אני שוטפת פנים ומתבאסת בבאסה שלך שהמסקרה שלי, למרות האגרסיביות והנוזלים, לא זזה.
אתה מושיב אותי עלייך הפוך, מחבק ויושב קצת מול המסך. חצי עובד חצי מנסה להתאפס. אני רוצה לגמור לך על הזין אבל מציעה קפה במקום.

"כן. אני אשמח. "

"אוי "

"מה קרה? "

"סתם בטח אין אצלך חלב שיבולת שועל. "

"בטח שיש. אמרתי לך שאני אקנה לך. " אתה מחייך. אני רגועה .


אני מכינה לשנינו קפה, אחד מהם מגעיל ובלי סוכר ועם חלב פרה כמו שאתה אוהב. השני עם סוכר אחד וחלב שיבולים.

במערכת צירים קרטזית נקודת ראשית הצירים מסומנת לרוב באות O וערכיה הם (0,0). אחריי שאתה משתמש בפנים שלי זה מרגיש כמו נק' ראשית הצירים. הכל התאפס, הכל נרגע, הסדר שב על כנו.  תסתובב, אני אוכל לך את התחת שוב.

סה"כ אפשר להגיד -

" וְהִנֵּה-טוֹב מְאֹד" .


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י