שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ליבי במזרח

מחכה לגודו.
טועה לעצמי.
כותבת אהבה. בעיקר נכזבת.
לפני 3 חודשים. 10 ביוני 2024 בשעה 18:50

לפעמים כשקשה לי להתרכז מילים יוצאות לי עקום. הרבה פחות משחשבתי שהן מצחיקות בראש שלי , הרבה יותר מבלבלות. לא בטוחה מה הצד השני חושב, כי אם אני לא בטוחה איך אמרתי, איך הצד השני ידע לקבל ?

ככה עליתי על הלהיט " מאמי,  אתה רוצה שנתמזמז עם אברי הרבייה שלנו ?"

אתה מסיט ראש מבולבל מהטלוויזיה. "אני רוצה מה? "

אני חושבת לעצמי שלא משנה. בטח אחד הרגעים האלו, שהכבלים בראש היו מחוברים, אבל לא לחור שלהם – הכבל הירוק אל החור הצהוב, כמו לנסות להכניס כבלים לא נכונים בטלוויזיה.

אני חוזרת לחפש דירה ביד2 ,אני רוצה קרוב לים הפעם. אני רוצה לחזור לרוץ כל צהריים על החוף, להרגיש את תל אביב, את הטיפות הקטנות על הפנים שלי מהזיעה ומהמלח.

אני מרגישה יד חמה על הגב שלי אבל לא מסיתה מבט. מי שחיפש דירה בתל אביב יודע כמה זה מסוכן. צריך להיות עם היד על הדופק.

אתה שואל שוב מה אמרתי, וזה יום כזה – שהמילים לא יוצאות לי.או שהן יוצאות לי עקום או שהן לא יוצאות בכלל. אז הפעם הן לא יוצאות בכלל. אתה מניח את היד שלך על הלחי שלי בעדינות ואני מנסה להתכרבל לתוך כף היד שלך. נמאס לי להיות מבוגרת ואחראית. אני צריכה רגע סשן, אני צריכה שתיקח ממני את האחריות, את כאבי הראש, את הלחץ של לראות דירה, את הלחץ של הלימודים.

ומי שקצת מכיר אותי יודע שאני שונאת להודות - אני צריכה רגע להרגיש קטנה. המטפלת שלי היתה אומרת לי כל הכבוד על הפגיעות. אבל כן, אני צריכה להרפות רגע , לרוקן את המוח, לחזור למערה של אפלטון.

אתה מקים אותי לחיבוק. לפעמים אתה פשוט יודע מה אני צריכה. ומי לא רוצה לגמור ברצף  או להשפריץ בלי הפסקה ? אבל זה שונה. זה לא מה שאני רוצה – זה מה שאני צריכה. להרגיש קטנה. אתה לוקח חצי צעד אחורה ומחזיק אותי מפרקי כף היד. נשיקה במצח. נשימה עמוקה.

בתנועה אחת אתה מסובב לי את שני מפרקי כפות הידיים פנימה, מצמיד אותן לחזה שלי, מצמיד אותי לחזה שלך. אוחז בשתי הידיים שלי ומוביל אותי למשטח המרופד, שבאופן נוח מונח פרוס כמה מטרים מאתנו. אתה מושך לי את הידיין בזווית שמכריחה אותי לכרוע לפנייך. אוי, איך אני אוהבת.

_____________________________

היינו  באיזה פסטיבל בחו"ל לא מזמן, מעבר לשיבארי היה גם הרבה מידע רגשי וטכני מעניין . באחת הסדנאות , שנועדה לעודד שיחות עמוקות יותר בין פרטנרים דיברו על תפיסת היופי האינדיבידואלית שלנו וכמה היא שונה. המנחה ביקשה מהצד המוביל – ממך, למקם את הצד המובל – אותי, במנח שבו אני הכי יפה בעינייך. ברגעים כאלה אני רואה כמה כולם וונילים לידך - כי בין חיבוקים למנחים אומנותיים של אירופיים קפוצים פשוט חשפת את התחת שלי מול הקהל, מול הזוג הגרמני שלא תפס מקום ורק הסתכל מהצד, והנחת לי רגל על הראש.

כשאני התבקשתי למקם את עצמי מולך ואיך אני ארגיש הכי יפה - מיקמתי את עצמי ככה בדיוק. כורעת לפנייך. ידיים מסביב לרגל, ראש נשען על הארבע ראשי שלך. היד שלך עושה לי נעים בשיער או נחה על הלחי שלך. מרגישה ב"הקשב" . צמאה להתמסר.

_____________________________

אני מרגישה את הסיבים של המזרן על הברכיים שלי. הראש שלי שעון על הרגל שלך. אתה קצת מתכופף ומלטף לי את הגב, נותן ספאנק קטן בתחת.

" מוכנה? "

"מאוד."


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י