סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 13 ביולי 2020 בשעה 20:54

אני חושבת על זה המון לאחרונה. החיים הם כמו הישרדות, גם בלי תוכנית כמו ׳הישרדות׳, החיים קשים לכולם. תוכניות כמו משחקי הרעב ומפוצלים מתארים מסע מלא בקשרים מיוחדים ואומץ. הכל מתואר כסיפור פנטזיה לא אמיתי אבל הוא כל כך אמיתי, גם אם לא מדויק. כל פרט בדיוני אני יכולה להקביל למציאות מדויקת. מה שמביא אותי להרגיש שזה לגיטימי שלא הכל מושלם, אם שורדים כאן צריך רק להעביר את היום עם חיוך, וזה מביא אותי לקבלה. אני שורדת, אני לא מושלמת. אני לא כאן כדי להיות מדבקה יפה על הקיר. מצד שני, למה המציאות נראת כאילו שלמות זה דבר שקיים? אני תוהה אם זה דווקא בגלל הדברים הקטנים, היפים שעוזרים לנו להעביר את היום אבל גם מתעתעים שיש עולם אחר. מה המסקנה שלי? אני מרגישה מעורערת עכשיו, תוהה בקיומי. אבל אני חייבת לעצמי לפחות לחיות.. אני שווה לפחות נשימות,  וכמה דברים קטנים ויפים שינעימו את שהותי..

Master Maor​(שולט){הפוכית} - תמיד מאתגר לקרוא את מחשבותייך.
סרטים / ספרים בסגנון הזה הם תמיד חומר למחשבה, רק לא לשכוח שהם לוקחים נקודה אחת ומביאים אותה לקצה, הם לא מתיימרים לייצג את המורכבות של העולם האמיתי.
לא הייתי מגדיר את המציאות כשרידה, אנו מעבר לכך, בטח מעבר למשחק המצחיק המוקרן בטלווזיה..... מה שכן ופה את צודקת לגמרי, החיים קשים לכולם. הגעת פה לתובנה שאנשים רבים מתקשים להגיע אליה. הרבה הרבה חושבים שרק להם קשה ואילו כל העולם "תותים" זה לא נכון, מאחר שאנו לא קוראי מחשבות, אנו לא יכולים לדעת לעולם מה עובר על האדם בצד השני של הרחוב.
אל תתהי בקיומך, חפשי אחרי אושרך.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י