בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 22 במרץ 2021 בשעה 21:43

-״אל תחפשי אהבה במקומות שלא מצופה מהם לתת אהבה״, משפט שהמלכה אמרה לי היום בהקלטה, ובצדק. אני עושה את זה המון, מעצם היותי רגישה מאוד, ומלאה באהבה, אני רק מחפשת למי לתת. אבל יש אנשים, מכרים, אפילו חלק מהמשפחה שלי, שאין לי מה לצפות מהם לאהבה חזרה. פעם היה לי דף עם מנטרות חיוביות, ותמימות, ואילו זו חדה, ומדויקת.

-כדי לבנות משהו יציב וטוב, לפעמים צריך להרוס את מה שקיים ולבנות מחדש. חשבתי על המשפט הזה היום, כמה שנכון, זה למעשה מה שאני עושה כבר שנה שלמה. מקלפת ומורידה מעצמי שכבות, בודקת ורואה מה מתאים לי, איפה בסדר לגעת, מה אני רוצה לדעת, ולהעמיק בו. אז יש דברים שזנחתי, אבל אחזור אליהם בהמשך, כי כרגע- אני מתמודדת עם הדברים שאף פעם לא הצלחתי להתמודד איתם. אולי זה למה גם קשה לי יותר.

-יש לי את כל האמצעים כדי שיהיו לי חיים טובים, מאושרים, ושלמים.

-אם אני שולטת בכללים, אני גם שולטת ברגשות שלי

-זה בסדר לאפשר לאחר להוכיח דברים שאני רוצה לראות.

-אני צריכה פחות להבהל. בעיקר צריכה לחכות לשחרור מצה״ל.

-אני רוצה ללמוד קצת מאני של פעם.

-אני מרוויחה את אמא שלי מחדש. היא באה אליי לחדר עכשיו, אנחנו בקשר מאוד טוב לאחרונה, גם כשאני נכנסת להתקפים היא לצידי, תומכת, מדברת בבגרות, ועושה איתי שיחות עמוקות. עכשיו היא ישבה איתי בחדר כי אמרתי לה שאני מגיעה למצבים קשים, ולא מגיע לי בגיל 21 לחוות כזה עצב. דיברנו, כשלפתע היא אמרה שהם יקבלו אותי גם אם אני אהיה עם גבר או אישה. ואז היא הרחיבה- אני יכולה לדבר איתך על משהו? אני אקבל אותך גם אם תגידי לי אמא, אני יוצאת עם אישה ורוצה לחיות עם אישה. אני רוצה שתסירי את הדאגה מהלב שלך, אני יודעת שלפחות פעם זה הכאיב לך מאוד. ברור שנעדיף שתהיי עם גבר, אבל זה כמו כל הורים, מה שתבחרי ויעשה לך טוב. היא אמרה לי שפעם היא פחדה שאלך לפסיכולוגית כי היא פחדה שיגרמו לי להיות כזאת יותר, אבל היום היא יודעת שזה לא קשור לאנשים מבחוץ, זה משהו שלי שאי אפשר להלחם בו ולשנות, שהם אוהבים אותי. היא אמרה לי שאני צריכה ללמוד לשים זין על אנשים, לא להיות רגישה כל כך. דיברנו שעה וחצי בחדר שלי!!!!!! בדרך כלל מדברות חמש עשר דקות אם בכלל. היא חיבקה אותי המון זמן.

 

spanking man - אין עלייך אודט
לפני 3 שנים
Master Maor​(שולט){הפוכית} - כמה טוב לשמוע. אמא היא החברה הכי טובה שלך. שמח מאד לשמוע שאת מרוויחה אותה מחדש.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י