לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"50 גוונים של שחור"

כל הנאמר לעיל הינם פרי דמיונו של הסופר
לפני שנתיים. 12 ביוני 2021 בשעה 17:41

המעשיות שלי בעולם הבדס"מי לא מפסיקות להגיע ובקצב מסחרר, ואיזה אושר עילאי לחוות את זה ממקור ראשון ונורא מתחשק לי לשתף אתכם...

 

זה התחיל מסופ"ש מהאגדות בצימר בצפון הרחוק. סופשבוע שהתחיל על פניו בצורה תמימה בדמות התארגנות לקראת ארוחת ערב אבל המעבר בין עולם הונילי לעולם הבדס"מ הוא לפעמים כל כך אכזרי,מפתיע ומדהים כל כך.

 

בעודי מנסה להתיישב על יד כולם בשולחן גודס העיפה בי מבט זועם "מה נראה לך בכלל?!?! אתה יודע טוב מאוד איפה המקום שלך נמצא".

 

וזה היה למעשה הסימן הראשי לתחילת הוויקנד. היא כמובן התעמרה בי. השפילה אותי לעיניי כולם ללא רחמים. החפיצה אותי וכמעט התעלמה ממני לחלוטין. והחזירה אותי יותר מעשרים שנה אחורה וחיתלה אותי מול רבים עם מוצץ בפה וטיפלה בי כאילו אני ילד בן 3.

 

ואז בערב השני הגיע טוויסט נוסף. האלילה עדכנה אותי אמנם מראש על נשלט אהוב נוסף שאמור להגיע לצימר החלומות וצפויה מלחמה גדולה על יחסה של גודס, מה שאני לא צפיתי זה שגודס מתכננת לנו לילה שיכלול את שלושתנו מבלי לוותר על אף אחד...

 

"ובלילה בלילה..." התחיל מנשיקה קטנה תמימה לבקשתה של גודס אבל ההמשך היה כבר הרבה פחות תמים. שני סטרייטים מצ'ואסטים מוצאים את עצמם על מיטה עושים אחד בשני מעשה סדום והכל רק על מנת לספק את גודס, ולא היה מקום לספק היא הייתה מאוד מרוצה.

 

הסופ"ש נגמר וכל אחד המשיך לדרכו אבל הרגש לא הלך לשום מקום. מי היה מאמין שתולעת יכולה בכלל לחשוב על לפתח סינטמנטים רגשיים ממקום כל כך נמוך, ואולי זה בכלל כל סוד הקסם כשאני בכל חיי לא הצלחתי להכניס למישהי ללב שלי.

 

דברים משוגעים לא קורים רק בצימרים, לפעמים הם קורים בצורה הכי שגרתית ולא צפויה... גודס החליטה לסשן אותי ביחד עם חברה טובה שלה סשן של אמא עם שני ילדים. לכל אחד היה חיתול ומוצץ ואמא משוגעת אחת שרק רוצה שנשחק יפה בצעצועים שלה ונעשה פיפי בחיתול.

 

אמא (גודס למי שלא הבין), החליטה להגדיר את יחסי הכוחות באופן חד משמעי, לאחר שליוותה עלי לשכב באמבטיה ודרשה מאחותי להשתין לי על הזין וזו לא היססה לרגע ואף הפתיעה והוסיפה אלמנטים של שליטה ונהנתה להתעמר בי אף היא, איי אחות מלשנית שכמותך...

 

הסשן נגמר בזיון מדהים עם גודס שהייתה מאוד מרוצה משנינו והחליטה לפנק אותי ואישרה לי לגמור (כמובן להגיד לפני), ואני שכבר לא גמר חודש וממהר לקראת החזרה לחיים האפורים, הייתי די סקפטי שזה יקרה. אבל אוי גודס את לא מפסיקה להממם אותי, מצאת באומנות את הנקודה והתנוחה והעמידה הרגישה שלי טוב טוב וסחטת ממני את כל האנרגיות שלי עד לגמירה מטורפת בתוכך. אף פעם לא חוויתי גמירה טובה מזו בכל חיי. אבל הטעות הגורלית התורנית, אמנם קיבלתי אישור מראש וצרחתי שאני גומר אבל לא ביקשתי אישור סופי מגודס, והעונש? העונש עוד יבוא...

 

סופשבוע נהדר,

שלכם בלאק ג'ק 🤍🖤🤍🖤

 

gooddeess​(שולטת) - את העונש שלך כבר קיבלת
אתה פשוט לא יודע את זה עדיין
לפני שנתיים
ג'ק בלאק​(נשלט) - אוי גודס מדהימה שלי ❤️
לפני שנתיים
DomiNA O Hera{Sincerelyo} - אני שרופה על שניכם .
לפני שנתיים
diaperloverr - גודסס נשמעת רעההה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י