לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"50 גוונים של שחור"

כל הנאמר לעיל הינם פרי דמיונו של הסופר
לפני שנתיים. 27 במאי 2021 בשעה 16:53

כמה קרוב ככה רחוק.

ככל שהתעתוע גדול יותר, כך הכאב עוצמתי יותר.
הכל התחיל במעידה הראשונה.


נשברתי. הפרתי את החוק של האלילה כשרחמנא לצלן גמרתי ללא אישור. אך כבר אז הבלבול הגדול החל...

לצד כעס גדול ולגיטמי, גודס עשתה רושם שהמקרה כבר מאחוריה והיא המשיכה הלאה אך גם שכבר הכל לכאורה "חלף" דאגה לומר שהעונש כבר נקבע ויום יבוא ואשלם את המחיר.

הימים חולפים, והידיעה שאצטרך לשלם את המחיר לא עוזבת אותי לרגע כשכל מה שבוער לי לדעת מה עובר במוחה הקודח והיצירתי להפליא של גודס, עינוי לכשעצמו.

ואז נפגשנו.
גודס דרשה שאתייצב על סף דלתה ב-19:00 לבוש שחורים חגיגיים לקראת חגיגת יומולדת של חברתה ורצתה שאלווה אותה ותשוויץ בי בגאווה.

 

"הפעם אסור לי בשום פנים לפשל" צעקתי לעצמי במוח ולבשתי ממיטב מחלוצותיי וב-19:00 דפקתי על סף דלתה של האלילה כשאחד התולעים שלה פתח עבורי את הדלת.

 

גודס לשמחתי הרבה מאוד התרשמה מהופעה והדיוק ונראתה מאוד מרוצה והחלה לנשק ולהתחרמן איתי, ואני, אני הייתי בעננים. סוף סוף פתחנו דף חדש ואיזה פרק ראשון מהמם התחלנו.

 

ובדיוק אז מחול השדים החל.

לאחר שעברנו לחדר השינה, כשהאווירה לוהטת בין שנינו (מי היה מאמין גודס והתולעת?!?!), והזין שלי עומד דום בכל מלוא תפארתו ורגע לפני שמתחילים את הדבר האמיתי האלילה עצרה בבת אחת והחלה לצחוק בקול רם כשהמבט בעיניים שלה השתנה לגמרי. ממבט עוטף וחושק, המבט הפך לאפל וקודר, ממש הרגשתי כמו תולעת עלובה שרק שימשה כפתיון ומשם אין דרך חזרה.

 

הידיים שלי לופתו בחוזקה אל עבר המיטה והעיניים שלי כוסו. סדרת הצלפות וסטירות עוצמתיות במהירות אדירה החלו לפגוע בגופי שעוד היה בהלם רק מהאקט עצמו, והעיניים העצומות רק חידדו את החושים וכיווצו את הגוף שלי אף יותר כשאין לדעת מאין המכה צפויה להגיע. גודס כמובן מתענגת מכל רגע ורגע...

 

 

"באמת חשבת שלא תשלם את המחיר? תולעת פתטית שכמותך" כמובן ששום יומולדת לא תוכננה עבורי אף פעם. אך בנוסף לכל הכאבים הפיזיים גודס הכינה הפתעה נוספת. הזין שעד לא מזמן עמד בטירוף על סף המגירה דעך כיאה ל🐛 חלשה ושבירירית כמוני. וגודס החלה להתעסק שוב בזין שלי ושוב בטיפשותי הרבה חשבתי שאולי בכל זאת החליטה לחוס עליי במעט אבל ברגע ששמעתי את הקנאק הבנתי בדיוק מה קורה פה.

 

 

ואז היא הסירה את הכיסוי עיניים ודרשה ממני לצפות בזין שלי כפוט בשבי ללא יכולת תזוזה כשהמפתח נמצא על שרשרת שנמצאת על צווארה. "נגמרו המשחקים ילד, כל עוד תמשיכי להיות ילדה רעה הזין והביצים שלך יהפכו לכחולים,סגולים, אדומים וכל מה שימשיך לקרות... עד שתבין שאתה בסך הכל כלי ביד היוצר שמיועד אך ורק בשבילי"

 

בעודה מצווה עליי להכין אותה על עבר מסיבת היומולדת שבה כמובן לא אקח חלק. גודס הכינה עבורי רשימת מטלות שיהיה עליי לבצע בזמן שהיא נהנת עם חברותיה אני בעבודות ניקיון קדחתניות ותובעניות, הרי כבר למדתי שאבוי לי לאכזב את האלילה בשנית כשלחגורת הצניעות הצטרפו קולר לצווארי וגאג על פי ואפילו הכלבה של גודס (באמת כלבה לשם שינוי), כבר לא ידעה להבחין אם אני אדם או כלב או תולעת...

 

 

גודס חזרה עם חברתה השולטת ואני לחוץ עד מאוד כשלא הספקתי לסיים את המטלות, אך למזלי הפעם גודס חזרה עם מצב רוח טוב הרבה בזכות החברה שלה. כמובן שהאצתי את המהירות של העבודה שלי כשבין לבין גודס מבקשת ממני דברים והיא כמובן תמיד במקום הראשון!

 

 

ולקראת סיום הלילה המטורף שהתחיל בשכרון חושים ומשם למחול שדים אחד גדול שהפך את המוח שלי כשבעצם בכל זמן הניקיון זהו למעשה היה זמן לעיבוד מידע עבורי, זמן שהייתי זקוק לו. ואז גודס וחברתה ציחקקו שוב בקולי קולות שלי כמובן אין מושג על ולמה ובאמת שכבר חשבתי ששום דבר לא יוכל להפתיע אותי בערב המטורף הזה.

 

 

"תולעת! לא נראה לך מוזר שפאקינג חזרנו מהמסיבה רק אחרי שעה וחצי?? מה יהיה איתך היום". מסתבר שהיומהולדת בכלל בשבוע הבא וקיבלתי צ'אנס נוסף להוכיח את עצמי ולהגיע, איזו אלילה! כל כך מכירה אותי טוב, הבינה את ההלם שהייתי שרוי בו ואיזנה אותי עם הזמן והאסקפיזם לניקיונות וכמובן ידעה בסוף גם לבוא ולהשתמש במידת הרחמים ולתת לי הזדמנות נוספת. תודה לך גודס!

 

 

 

 

 

 

DomiNA O Hera{Sincerelyo} - אכן דחיתי את חגיגת יום הולדתי בשבוע , מלבד זאת אין לי יד בדבר מחול השדים המטורף הזה , וחבל ..
אוחחחחח על גודס והחברה השניה שלה 😍😍ואתה , תולעת שלה .. כהרגלך כותב נפלא ..
לפני שנתיים
ג'ק בלאק​(נשלט) - תודה לך דומינה המהממת! ❤️
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י