ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"50 גוונים של שחור"

כל הנאמר לעיל הינם פרי דמיונו של הסופר
לפני שנתיים. 15 במאי 2021 בשעה 18:01

אז מה נותר לי לומר לכם חבריי לקהילה, התקופה האחרונה אמנם קשה לכולם אך לפחות בעיניי זהו ממש חלום שמסרב להיגמר, ואיזה חלום ורוד 🤩

העלילה גודס ממשיכה לבדוק את סף יכולותיי שמפתיעים לא רק אותה אלא גם אותי. לאחר שהתנסיתי בפעם הראשונה עם גברים גודס החליטה הפעם לבדוק את האינטראקציה עם המין היפה והנשי וחברתי לנשלטת שלה כשחברתה הטובה בעיקר מתבוננת מן הצד ומתענגת מכל רגע ורגע.

מיותר לציין שגם הנשלטת בחורה יפיפייה ורק לראות אותה כל כך גם תחת שליטתה של האלילה רק העצימה את הרגשות שלי כלפיה. לאחר שכל אחד בתורו/ תורה עינג את גודס אך ברגע האמת בזמן שהנשלטת ליקקה בצמא את קודש הקודשים של גודס היא בשיא האורגזמה שלה ציוותה להתקרב הכי קרוב שאפשר ורק להתבונן מבלי לעשות דבר. אוי גודס את בהחלט יודעת להתעלל לי במוח.

גודס כמובן הגיעה לסיפוקה אך זה כמובן לא מספיק. האלילה מורמת מכל שאר האנשים לא רק ביכולתה לשלוט בכולם וכולן אלא היא תרתי משמע מאוד גבוה 1.83 והיא ידעה שאחת הפנטזיות הגדולות שלי הן היאבקות מינית וכמו שגודס יודעת ולא ממש מכירה אחרת, הפכנו את סלונה לזירה קטנה והתחלנו להתאבק.

מאוד נרתעתי בהתחלה, למרות שמדובר במלכה גבוה וחזקה אני עדיין הייתי מודע לפערים הפיזיולוגים בין נשים לגברים במיוחד כשאני בחור לא קטן בעצמי נורא חששתי לפגוע בה בטעות. אך האלילה מהר מאוד הבחינה שאני לא שם למרות הגשמת הפנטזיה ומהר סיננה "תולעת! אני רוצה שתתן את כל מה שיש לך אוי ואבוי לך אם תעשה לי הנחות"; מרגע שבו היא שיחררה את המשפט השתחררתי לגמרי והתחלתי להחזיר מאבק אך להפתעתי הרבה המאבק היה לא פשוט בכלל וברגע שקצת עליתי ליתרון הרגשתי משהו דביק על הידיים שלי שהולכות ונצמדות אחת לשנייה, זה היה מסקנטייפ אדום שבו הנשלטת והחברה של גודס החלו להדק אותי והאחיזה שלי הלכה והתפוגגה וגודס חזרה לשליטה מלאה.

"לא באמת חשבת שזה יהיה פייר פייט תולעת! תזכור החיים הם לא הוגנים יש את האנשים שתמיד יהיו למעלה ויש את התולעים שתמיד יהיו למטה. כמוך למשל!" וציחקקה בקול רם והקרב מזמן נגמר כשמרגע לרגע ממתאבק שנלחם בכל כוחו במהירות רבה הפכתי לתולעת אדומה כשכול כולי עטוף בדבק אדום למעט איבר המין, חסר יכולת וחסר תזוזה ממש כמו שמשון הגיבור לאחר שדלילה גזרה את שיערות ראשו.

ומשם מחול ההשפלה החל. כל אחת בתורה כמובן אחרי האלילה התעמרה בי כאהבת נפשה ללא יכולת להגיב, כשגם הבחורה הכי רזה ועדינה בעולם תוכל להפיל אותי בחוזקה לרצפה בהדיפה קלה. אוי זה הרגיש כל כך טוב להיות כל כך חלש, תודה לך גודס.

למחרת קצת יצאנו מהתבניות של חיי הבדסמ המטורפים והלכנו לאכול ארוחת בוקר בבית קפה (הייתם מאמינים, אני וגודס אוכלים מאותו השולחן) אך מהר מאוד גודס כהרגלה מנסה למתוח את הגבולות וענדה על ידי צמיד שהוא למעשה קולר ואיזה בו בהדיקות (כן רק על היד ולא על הצוואר כי אנחנו עדיין לא בברלין לצערי). לא אשקר לכם זה הרגיש מוזר ונורא מביך בהתחלה אך התחושות מהר מאוד הפכו לעוד פנטזיה שמתגשת.

 

זה התחיל כבר מהמלצרית שבאה לקחת הזמנה ולא הפסיקה להתבונן בקולר במבט מסוקרן וכמובן נלוו עוד מבטים סקרנים/מקנאים אחרים ואיך זה כל כך כיף להיות זה שכולם מסתכלים עליו...

 

לאחר מכן יצאנו למסע שופינג ששוב אני כמובן סוחב את כל דבריה והיא אוחזת בקולר ושומרת אותי קרוב אליה, ומעבר לכך שאני אזוק אליה אני גם משמש כקולב בגדים ונכנס איתה לתאי מדידה שכולם שותקים אך מבטיהם אומרים הכל, ושנייה לפני שסיימנו את היום המופלא הזה גודס החליטה לפנק אותי ונתנה לי להרגיש עם לשוני כיצד התחושה שאני שייך לה וכולם רואים זאת עושה אותה רטובה והיא נתנה לי להנות מזה כמובן שוב איך לא בתא מדידה ריבונו של עולם!

 

עד כאן שידורי להיום, מי יודע מה אספיק לספר לכם עד לפעם הבאה אך בכל מקרה כולי מלא בהערכה והוקרה וכמובן איך לא הערצה וסגידה לאלילה גודס שהופכת כל פנטזיה וחלום למציאות.

שבוע טוב לכולם, שלכם ג'ק בלאק 🖤🤍

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נקב​(נשלט) - כמה קינאה מציפה עכשיו כל כך הרבה תולעים בכלוב. אשריך שזכית ככה בכזו אלילה.
לפני שנתיים
יואב 31​(אחר) - פששש
זכית ברמות בהצלחה בהמשך הדרך
תהנו
לפני שנתיים
נקב​(נשלט) - מי זה?
זה נקב...
מה רוצה התולעת?
מחפשת את החכה של גודס אולי תדוג אותה למשחק משותף (:
לפני שנתיים
Boy Toy - איך יש לפוסט הזה כל כך מעט לייקים???
בכל אופן איזה כיף לך..ממש חלום שמתגשם :)
לפני שנתיים
Netrunner​(נשלט) - אוזה חלום נעים
לפני שנתיים
חריימה​(נשלט) - נשמע שזכית בשולטת מדהימה..כמו חלום שמתגשם:-)
לפני שנתיים
ג'ק בלאק​(נשלט) - תודה לכולם על התגובות החמות ❤️
אין ספק שזכיתי! בהצלחה לכולם
לפני שנתיים
Free mind​(נשלט) - נהדר , תהנו עוד ועוד
לפני שנתיים
sub_t​(נשלט) - הרמתם כאן סטנדרט בין לאומי, מה יהיה 🤦‍♂️
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י