אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

"50 גוונים של שחור"

כל הנאמר לעיל הינם פרי דמיונו של הסופר
לפני 3 שנים. 8 במאי 2021 בשעה 18:32

וואו.וואו.וואו!איזה שבוע חלומי עבר עליי, באמת שגם החלום הכי ורוד שלי לא יכל להתגבר על המציאות בשבוע האחרון, מי היה מאמין?

זה התחיל ממסיבת הפמדום שבוע שעבר של אור ודורה ובהזדמנות זאת ארצה לברך אותן מסיבה נהדרת ומאורגנת היטב וכולי ציפייה לקראת המסיבה הבאה שלהן. בכל אופן לאחר יותר מידי זמן בה בעיקר התבונתתי מהצד החלטתי שאגיע הזמן להתחיל לשחק ובפעם הראשונה בחיי החלטתי להגיע לאירוע קהילתי. אך גם במסיבה בקלות ניתן להיבלע בין כל האנשים ושוב לחזור בקלות לעמדת הצופה במקום פ**** להתחיל לשחק ולהגשים את עצמי סוף סוף אבל שנייה לפני שויתרתי הגיעה גודס.


היא נכנסה עם כתר עטור על ראשה אך גם ללא הכתר לא היה בכלל מקום לספק איזו אישה דומיננטית ועוצמתית הגיעה ומבטיי כולם/כולן היו עליה. כמובן שגם אני לא נותרתי אדיש ליופייה ולא הצלחתי להפסיק לבהות בה. והיא כמו שולטת אמיתית לא הרגישה צורך לחכות לחיזור ומיד שמה לב אליי ואמרה: "אתה מתכוון רק להסתכל הערב הזה?" בקולה הסמכותי וכן זה היה הקיו הסופי שלי לצאת מדמות הצופה לדמות השחקן.

ומאז הכל השתנה.
כבר במסיבה חברנו לשולטת נוספת (השדה האדומה), דבר כשהיה מדהים לכשעצמו מי חלם שאהיה עם שולטת אחת אז שתיים, לא יכולתי לכתוב תסריט טוב יותר. גבולות נפרצו ללא הפסק במהירות אדירה שבאמת אין לי את היכולת הורבאלית לתאר איך ולמה זה קרה. סרסור בין גברים אחרים שכללו מציצות וליקוקי חורי תחת, משחקי נשימות (שמהר מאוד הפכו לגניחות) כמעט עד אובדן ההכרה, חדירת סטראפ-און בפעם הראשונה, מדיקל ומה לא? וכמו שכבר נאמר כל הגבולות נפרצו ולי רק נותר להודות על כך, תודה❤️

בנימה אישית אני רוצה כמובן להודות למיס גודס, תודה שבחרת בי להיות התולעת שלך ושגרמת לי בסך הכל שבוע אחד לחוות כל כך הרבה חוויות שהיו רק בגדר פנטזיות עד היום, תודה לך גודס ❤️

אגב ממליץ לכולם/כולן לעקוב אחרי הבלוג שלה. מעבר לאינטרקציה הבינאישית המדהימה שנרקמה ביננו כל כך מהר מדובר על כותבת מחוננת שמעבירה את חוויותיה בצורה מטורפת שממש גורמת לך להרגיש כאילו אתה שם איתה, שווה לעקוב!

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=139448

 

 

 

שבוע טוב לכולם,

ג'ק בלאק 🖤🤍🖤🤍

 

 

 

 

 

gooddeess​(שולטת) - תולעת יפה שכמוך.
שבוע אינטנסיבי וקסום ביותר.
שמחה לתת לך את העונג לנסות ולהיות כלי הכיבול שלי - משימה שבה אתה עומד כל כך יפה.
בטוחה שההמשך יהיה לא פחות מטורף.
Remember were all mad here
לפני 3 שנים
ג'ק בלאק​(נשלט) - ❤️❤️❤️
לפני 3 שנים
DomiNA O Hera{Sincerelyo} - איזה שבוע וואווו .. גודס את מעבר למילים ♥️
ג׳ק אתה נפלא .
לפני 3 שנים
ג'ק בלאק​(נשלט) - דומינה ❤️
לפני 3 שנים
gooddeess​(שולטת) - למה לדבר כשאפשר לעשות
לפני 3 שנים
DomiNA O Hera{Sincerelyo} - חושבת בדיוק כמוך♥️♥️
לפני 3 שנים
מענטז​(אחר) - אתם מתוקים
כולכן
🤩
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י