לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

z , c ושאר ויטמינים

משפך של אור וחושך, של טוב ורע, של מתוק ומר, והמון המון אהבה.
לא מסונן, כמעט לא מעובד, ומאוד מאוד אמיתי.
לפני 17 שנים. 10 בפברואר 2007 בשעה 21:06

ע' ומ' היו לבושות במיטב בגדיהן. מאופרות למשעי, יפהפיות. שתי בחוריות, גברברים גנטית, שלכמה שעות נהנו להרגיש נשיות וסקסיות. והן אכן נראו כך במפגש שערכנו. קבוצה של בחוריות, מגרות, מתגרות, מעכסות על עקביהן, משחקות בשערן או בשער הפאה שלראשן, כשתי נשים צעירות, המבקשות למשוך את תשומת לב הסובבים בתקווה שמי מהצופים בהן יחשוק בהן ויקח אותן. אלא שלא היו צופים - היו עוד בחוריות כמותן, והייתי אני. שאוהבת אותן על הפכפכותן.
עיניי סרקו את גופן כל הערב, מידי פעם מלטפת את ישבנן החטוב, פעם את זו ופעם את זו. מידי פעם נשיקה חטופה על שפתיהן המשוכות בשפתון, או ליטוף עדין לחזן המלאכותי.
כשנקפו השעות והבנות האחרות שהשתתפו במפגש עזבו זה מכבר, נותרנו רק אנחנו - ע', מ' ואנוכי, מחובקות, מגורות, נהנות זו ממגעה של זו.
כשהצגתי בפני האחת את הסטראפ און שלי, התכופפה ללא השתהות ולנשק את כותרתו ולחשה - "קטן עליי" ...
לא הייתי צריכה יותר מזה בכדי ללבוש אותו.
כשהסטראפ און חגור לאגני, עברנו שלושתינו לחדר הסמוך.
את סבב הנשיקות הלוהטות החליפו במהרה ליטופים תובעניים, החדרת אצבעותיי לישבנים הרעבים שלהן, וליקוק מתגרה של הדילדו שלי. פעם זו ופעם זו.
הדפתי את ע' על גבה, מלטפת את ירכיה ומפשעתה, מרימה את רגליה אל מעל לכתפיי, מפליקה ללחיי ישבניה. ע' גנחה ומ' מיהרה לנחמה בנשיקה לוהטת שרק גירתה אותי יותר.
עטפתי את הסטראפ און בקנדום ושימנתי אותו ואת החור של ע' שהתפתלה על כתפיי מיוחמת. הנמכתי את ישבנה וחדרתי אליה באיטיות, מאפשרת לה לקלוט את עוביו של הדילדו שלי לכל אורכו. גניחתה הפכה ליבבה, ותנועות אגני גברו, מפמפמות את ישבנה המיוחם, מעוררות עוד ועוד יבבות ואנחות מגרונה.
הוריתי למ' להתקרב ולמצוץ את אברה המתקשה של ע'. מ', ללא היסוס רכנה, ולמולי ליקקה וינקה את אברה של ע', שהתקשתה להמנע מיבבותיה כשעוצמות הנאתה גברו מרגע לרגע.
יבבותיה וגניחותיה שכחו מעט רק כשהוריתי למ' להתיישב על פניה של ע' ולהמשיך למצוץ את אברה בעוד אני ממשיכה לזיין את אחוריה הפשוקים.
משהתריעה ע' על אובדן שליטה קרב הוריתי למ' לרדת מעל גופה, ולהחליף את הקנדום על הסטראפ און שלי. ע' באותה עת חשפה את שדיי, וינקה בתאווה את פיטמותיי, מחככת את אגנה בירכי, וגונחת בקול.
משהסטראפ און שלי היה מוכן לחדירה נוספת, הוריתי למ' לרכב עליו, והיא בשמחה ובקלות, כיוונה את קצהו לפתח ישבנה והחלה ברכיבה מתפתלת כשישבנה של ע' למול פרצופה, ופיה של ע' ממשיך לעסוק במציצה וליקוק של פיטמותיי.
מ' החדירה אצבעות לחור ישבנה של ע' ולא עבר זמן רב עד שע' שבה לגנוח את גניחות ייחומה עד שהגיעה לשיא, כשהיא מחככת את מפשעתה בירכיי וירכיה של מ'.
מ' המשיכה לרכב על אברי עוד זמן מה, עד שהוריתי לה לרדת ממנו, הסרתי את רצועותיו, והוריתי לה לענגני בלשונה המיומנת.
ישבנה שפנה לכיוון פניי וחשף את החור המורחב, זכה לחדירת אצבעותיי, שתיים, ואז שלוש ואז ארבע, בקלות יחסית.
לא פלא שמ' טענה שהדילדו שלי "קטן עליה"... הפיסט לא היה רחוק, ורק השעה המאוחרת מנעה את מימושו במעמד זה.
יש למה לצפות, אמרתי לה כשהתחלנו להתלבש.
חיבקתי את שתיהן באהבה, מצפה למפגש הבא.



דקיקון​(נשלט) - קווינסי, את רעבה מאוד בזמן האחרון
מעניין איזה מנה שימשתי...

}{
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - :))

אף פעם לא האחרונה......

}{
לפני 17 שנים
דקיקון​(נשלט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 17 שנים
דקיקון​(נשלט) - מזל, כי אני נזהר מסוכרים.
איסטניס אמרנו?
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - אתה יכול להיות רגוע, אני על סוכרזית ...... :))
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י