צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 18 שנים. 20 ביולי 2005 בשעה 7:06

"...ואני זז כמו דג שנתקע על אדמה יבשה
נאבק להימנע מכל עזרה בהישג יד"
(סטינג-Be still my beating heart)

כמו מזגן שפתח פליטת האוויר שלו נחסם...קפאתי מבפנים. גוש של קרח בסוף יולי.
אולי היו אלה נסיונות השליטה המנטאלית המעצבנים וההצלפות חסרות הרגישות של האוכפת...אולי ההטרדות וההפחדות והטיפול בהן, אולי דמעות שגרמתי, אולי חוסר היכולת ליצור קשר כלשהו עם האקסית, אולי רעב עצום שפשוט לא הצליח להיות מסופק ופשוט התייאש, אולי התחושה העקבית שעל כל גרם של רוך שקיבלתי שילמתי בקילו של כאב...
מחשבה על סקס מרתיעה אותי... עירום מבייש אותי. מחשבה על אינטימיות עושה לי מחנק בגרון כמו לפני ראיון עבודה. מחשבה על להיות לבד עם ומול מישי, כאשר הכל חופשי ומותר - חוץ מלהיות רחוק, גורמת לי להרגיש כמו מישו שנקלע בטעות לסדנה רוחנית בה נדרשים לחבק את הזר שלידך ולרקוד בעירום והאוטובוס היחיד חזרה יוצא מחרתיים.
בלכתי ברחובות המיוזעים במרכז העיר אני רואה בחורות ונשים...יפהפיות ומעוצבות...אני רואה זוגות חמודים...הלב שלי צונח והעיניים יוצאות מחוריהן...מרגיש כמו יתום חסר פרוטה ביריד מזון...
ועדיין-דוחה כל הצעה לקירבה...לא רוצה חיבוק ולא ליטוף ולא נשיקה ולא זיון ולא סשן ולא כלום. זה מלחיץ אותי. חרדות ביצוע, לצדן של חרדות מ"לא להיות שם" , לצדן של חרדות נטישה, לצדן של חרדות התקעות במקום לא טוב, לצידן של חרדות טביעה...אני פוחד לקפוץ למים. אני פוחד אפילו להירטב. אני פוחד אפילו לשכשך רגליים.
המחשבה שאני עשוי להיות באמת בקשר עם מישי עושה צלצולים במוח. תחושה עמוקה ונוכחת של בגידה.

דלת הכלוב לא נעולה, אבל התוכי רועד בפינה ומפחד לצאת.

Belisana​(שולטת) - אתה לא חייב לצאת. מותר לך לקחת תקופת אבל ואז לחזור בכוחות מחודשים. בנתיים יש לך בלוג, חברים והמון אופציות לפנטז :)
לפני 18 שנים
מיתוסית​(שולטת) - לא הייתי יכולה לכתוב את זה טוב יותר.
פאק, זאת בדיוק התקופה שלי
והרגשות שלי
והמחשבות שלי
רק לא במילים שלי
:(
לפני 18 שנים
Puppeteer​(שולט) - "על כל גרם של רוך שקיבלתי שילמתי בקילו של כאב..."
דן, תן לזה זמן, אתה יכול תמיד להתנחם בכישרון שלך למלים, למוזיקה, (יש גם איזה קופיקו קטן שיכול תמיד להעלות חיוך על פנייך..). התקופה הקשה תעבור.
זוגיות יכולה לרומם אותך אבל זוגיות לא נכונה יכולה גם להוריד אותך ביגון שאולה. כמו שאתה מרגיש עכשיו, זה בסדר שתיקח מרחק, שתיקח אוויר, שתירגע. אתה תצא מזה מאושש יותר ומוכן יותר לזוגיות אחרת, חדשה.
וזה גם בסדר לקנא, לייחל, להביט בערגה על זוגות מולך או על נשים שמעוררות בך את הצביטה הזו בבטן. הטבע האנושי הוא לחמוד את החסר שלך, לחמוד את מה שיפה, פשוט קבל את כל התקופה הזו כמשהו שצריך לעבור, הפוגת התאוששות (הייתי כותב ירידה לצורך עלייה, אבל בכל זאת אולי יהיו כאן קוראים עם רפלקס הקאה רגיש).
ובהדמנות קרובה, נעשה יחד איזה סשן... (טוב, נו, כולם להירגע, הכוונה לג'ם סשן, קצת נגינה ביחד...:) , הגיטרות עליי, פסנתר גם יש כאן, את התופים תצטרך לסחוב מהבית...:) )
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י