ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 2 בפברואר 2008 בשעה 4:16

מאוחר בלילה, למעשה ממש לפנות בוקר, ב5:45 נראה לי, היה לי הפיק של הערב. התברר לי, דרך הקולטנים הרגישים שלי, מבעד לאדי האלכוהול והכל, מבעד לנוכחותה של האקסית, מבעד לכל האקשן שהיה לי עם מי יודע כמה בחורות, (וכולן מהמוצדקות שבבנות ישראל) ומבעד לכאב הפרידה, וכאב הגעגוע, והכאב שבלראות אותה עם מגיעה ואחר כך הולכת עם גבר זר, לבושה בבגדים שקניתי לה, ומעבר להתנהגות הנורמטיבית חרף כל זה, ומעבר לחיבוקים הרגישים ורבי המשמעות, ומעבר לשיחות הקטנות שמשלבות זכרונות חיים שלי מחיים של אנשים אחרים, והיכולת לשלוף אותם גם כשאני ככה ולשלב אותם בקונטקסט, ומעבר להכל... לדעת שנומרו אונו מקנאה לי, קצת, ככה, בקטנה... וול, יותר שלם מזה אני לא יכול לצפות ללכת לישון.

לא שזה באמת עושה אותי שלם. כי בשביל להיות שלם אני צריך אהבה, וצריך את התחושה המוצקה הזו, כמו בטון, שיש שם אהבה, אך שלא כמו בטון, היא יודעת להתעופף ולבעור, וכן כמו בטון, היא תמיד שם, לנצח. זה מה שעושה אותי שלם ומסופק לאורך זמן. את זה אני מחפש, כל חיי. אבל היות שאני בנאדם מאוד פרקטי, לעת עתה הסתפקתי בידיעה שנומרו אונו מקנאה לי טיפטיפה. כי איתה אני מאמין (בנאיביות, בינתיים, עד שיוכח אחרת) שאני יכול אולי באמת להגיע לשם, ואני שמח שהיא לוקחת אותי ברצינות.

הסקסולוגית הסקסית אמרה לי שבקשר אמיתי אצטרך לוותר על הבלוג. אתם לא תכעסו עלי, נכון? אם בשם אהבה אמיתית וכובשת אני אפסיק לכתוב... כי האישה צריכה את המקום שלה, וכל זה. אתן תבינו, לא?

כי כאילו, קשה לי לבד. קשה לי בלי להעניק, קשה לי בלי לקבל. אני רוצה אהבה. עם האקסית זה היה ככה קרוב, ועדיין כל כך רחוק. אבל זה אפשרי, נדמה לי. כאילו, זה אפשרי, לא?

ואולי לא, ואולי הגורל שלי זה להיות ונוס הובלות, ולהיות ועדת קבלה בשביל הבנות הצעירות הראויות להערכה כאן, ולהכניס אותן לעניינים ברגישות ואהבה כפי שאני עושה, ולמות מתישו מהתקף לב, ושיהיו הרבה בנות 19עם ביריות בהלוויה שלי, ושינגנו שם את ג'ים מוריסון, ויפתחו לי שרשור מרגש.

אבל אני דווקא רוצה... בית חם. ואהבה כזו, שיודעת לעוף ויודעת להישאר על הקרקע, ממש כמוני.



עדכון : סיימתי לכתוב, ואז קראתי מה שכתבתי והתחלתי לבכות, אני חושב שלראשונה מאז הפרידה. ממש בכי, אמיתי כזה שלא נפסק מהר.

זיקית - לאן אתה רץ?
לפני 16 שנים
lady inBlack - צר לי לומר לך אבל זו האמת בעיני, לדעתי גם אם האהבה תעמוד לך מול העיניים, תקיש לך על הראש ותצרח לך בתוך האוזן, לא תשמע אותה, לא תראה אותה ולא תבין אותה, כי האמת היא שהרצון לחפש מושלמות ולאכול את כל העוגה ויחד עם זאת להשאיר אותה שלמה זו אשליה הרסנית. יכול להיות שתזהה אותה במבט הראשון אבל שים לב לדפוס חוזר, בשנייה שהאשליה שלך בנוגע לשלמות מתקלקלת ולו במעט, אתה שוב חושב שזו לא אהבה אמיתית. תגלגל אצלך בבלוג, אתה תראה את הדפוס, אי אפשר שלא לשים לב.
אם תשאל לדעתי, אתה לא חייב להסכים איתי כמובן, הסקסולוגית שלך צודקת, אתה לא צריך לוותר על הבלוג, אתה צריך פשוט להשאיר את הפרטיות של החברה בצד. מה שבעיניך נראה לגיטימי, לאו דווקא בעיני אחר/ת [שאגב אם היא לא מסכימה איתך, זה לאו דווקא מצביעה על חוסר שלמות, זה אומר שיש לה דעה משלה וטוב שכך], וככל שתערב יותר אנשים בקשר שלכם, ככה הקשר יותר פגיע. תחשוב על זה.
שבוע טוב ומלא שמחה
ממני
לפני 16 שנים
Devil's Angel - אהבה צריכה את המקום שלה להתקיים, הרחק מעיני הקהל. הצורך לשתף עלול לגרום לך להגיע למסקנות של שחור ולבן, והחיים הם לא כאלה. צדקה LIB לגבי האשליה ההרסנית. וברגע שאתה מצהיר שהאהבה המושלמת איננה שם מעל דפי הבלוג, זה הופך למן אמת קבועה שאין להתחמק ממנה.
והרי החיים האמיתיים מורכבים מעליות ומורדות, מניפוץ אשליות וחיבורן מחדש.
מותר לך לבכות, מותר לך להתאבל. אתה אפילו צריך.
לפני 16 שנים
amy​(נשלטת) - אכן, צודקת המלאכית, וגם הגבירה בשחור. המוחצנות והחושפנות המחולטות שלך הן מקסימות, וברור שלנו בתור מציצנים, כיף לקרוא, אבל אתה זה שמשלם את המחיר. וכן, גם בנות זוגך.
לפני 16 שנים
השיבומי המתקתק​(מתחלף){בדסמית} - אני שמח שהסקסולוגית אמרה לך את מה שאני אמרתי לך ("אמרתי לך!") מזמן מזמן. קשר זוגי אמיתי הוא קשר שנקשר בין שני אנשים.

החצנה שלו, הורסת אותו. הופכת אותו לסיט-קום, לדרמה טורקית, לבידור (לא זול, אבל בידור) להמונים.

ברגע בו תפסיק לכתוב על הקשר הזוגי שלך, הוא יתחיל להתקיים. ברגע בו תתחיל לכתוב עליו, הוא יחזור להיות ניסויים שאתה עורך בעצמך על עצמך.

אגב, כנ"ל הקופיקואיזם. יש דברים שקורים בין אב לבנו, והוצאה שלהם לאור - הורסים אותם.

אינטימיות, מילה עם משמעות.

ו...לבכות זה טוב, ידידי.
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - פוסט מקסים
תודה
ובהצלחה
לפני 16 שנים
ICI - בוקר אור, יקירי.
מוץ מתבן.
אוהבת.
}}{{
לפני 16 שנים
אושה{אוש} - יש לי 2 מילים בשבילך :

דנה ספקטור
לפני 16 שנים
אושה{אוש} - ואם לא הבנת : זו תגובה לא מתלהמת בעד המשך הכתיבה
לפני 16 שנים
דיווה​(מתחלפת) - אבל אתה לא יכול
זה חלק ממך
מאמינה שמיי שרוצה אותך תקבל הכל..
(טוב נו אולי תצטרך לצנזר קצת)

חיבוק
לפני 16 שנים
SPENKY{שייכת} - אני אהיה בת 25 עם ביריות בלוויה שלך.
אוהבת מתוק }{
לפני 16 שנים
sweety - בייבי }{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י