צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני שנתיים. 6 באפריל 2022 בשעה 15:45

בפגישה היום הרגשתי שחזרנו לנגוע במהות.

פתחתי וביטאתי את המחשבות והרגשות ששטחתי כאן בפוסטים האחרונים לגבי המשימה שקיבלנו בפגישה הקודמת. תהום סיפרה שאתמול בלילה (אחרי שעבדתי 17 שעות) התיישבתי על הסטול במטבח כשהיא שטפה כלים וייעצתי לה בענייני העבודה היא הרגישה קרובה אלי יותר, וגם על איך שבשבת הציעה לי סקס וסירבתי בטענה שזה פשוט תוצאה של ההורמונים בזמן הזה בחודש ושאני לא יכול לעשות סקס רק פעם בחודש כשההורמונים שלה דורשים.

המטפלת הקשיבה בשקט ובעיניים אמפתיות, ואמרה שבעוד שיש בינינו גם אישיוז במהלך המפגשים המיניים ושיש צורך לעדכן את הפרקטיקה המינית בינינו, הסיפור העיקרי בעינייה הוא הקושי שלנו להיכנס למרחב המיני. 

״המרחבים המעבריים הזוגיים שלכם לוקים מאוד בחסר. פעם עבורך המרחב המעברי האישי היה סמים. עבור תהום זה היה פלירטוט וסקס עם גברים אחרים. אני אסרתי עליכם להיות עם אחרים.ות כדי ליצור לכם סצנה של זוגיות רגשית מונוגמית. אני מכירה כמה מקורות לזה שהזוגיות המינית לא מופעלת. אצל דן למשל אני שומעת המון כעס, דיכאון, והמון חוסר מענה לצרכים נפשיים מאוד משמעותיים עבורך. כשסגרתי לכם את פתחי המילוט ציפיתי ואני עדיין מצפה שיהיה איזה פיצוץ. או זוגי או פנימי, או עליי, כי האנרגיה שהיתה מנותבת למקומות אחרים היא כרגע צריכה להיות בפנים.

לכולנו יש את הפנטזיה לחזור למקום ינקותי בו כל מה שנדרש מאיתנו הוא רק להיות ולנשום, ובו אוהבים אותנו ודואגים לכל צרכינו. ככל שהפצע שיושב על המקום הינקותי עמוק יותר, ככה אין לנו זכרון נפשי שזה יכול לקרות בקשר ארוך טווח משמעותי ואוהב. לאף אחד מכם אין זכרון כזה בסביבה ההורית בה גדלתם. מה שקורה לכם בקשר כרגע זה שאתם מתנהגים את הדפוסים הנפשיים של הבית שבו גדלתם. אתה כל כך לא מאמין שזה יקרה שאתה אפילו לא מעז להיכנס שוב לקשר הזה.״

ציינתי שאני לא מתווכח עם מה שהיא אומרת אבל שכשתהום הציעה לי סקס בשבת היא לא בהכרח הציעה לי מקום בו כל שידרש ממני הוא רק להיות ולנשום והיא תדאג לכל צרכיי. 

המטפלת אמרה: ״ואז אנחנו מגיעים לתוכן המיני בינכם, שאני כבר כמה פעמים שומעת בכל מיני וריאציות שהוא צריך עדכון״.

תהום אמרה שמבחינתה היא מרגישה שמשהו לא מדוייק עבורה בסקס בינינו (למרות שהוא עדיין הכי טוב ומשמעותי שהיה לה) ושדברים השתנו בה מאז הפעם הראשונה בה שכבנו כשהיא היתה בת 20 לפני 17 שנה. המטפלת שאלה אם היא ביטאה את זה מולי, ועניתי שאני לא בטוח שגם היא יודעת מה בדיוק היא רוצה וצריכה ובאיזה אופן היא שונה ותהום אישרה. 

המטפלת דיברה על הפגיעות העצומה שאנחנו חשים במקום המיני החשוף מול דמות האהבה המרכזית בחיינו, ולסיכום ביקשה מאיתנו ומיוחד מתהום פחות ״להבין״. שכילדים לא היינו מסוגלים לחשוב רעה על ההורים שלנו ולכן מצאנו את המקום שבו אנחנו מבינים את ההורה, שקשה לו, שהוא עסוק, שהוא חולה. 

״אני שומעת ממך שאת כל כך ׳מבינה׳ את דן, שאת שוכחת להגיד מה את צריכה. אני חושבת שאם היית באה ודורשת: אבל אני מתגעגעת אליך. אני רוצה את קרבתך, אני רוצה לנשק ולחבק אותך ולגעת בך ושתחבק אותי ולשכב איתך… למה אתה דוחה אותי?… אבל במקום זה את מתרחקת ואז הוא שוב חווה את פצעי הינקות״. 

הזמן נגמר, סיכמנו שננסה לשבת ולדבר על הצרכים שלנו בלי להתרחק ובלי לוותר, עם ביטוי של הפחד להיפגע, תוך התמקמות נפשית שונה מול דמות האהבה. 

זאב פטיש{סאדיסט} - קשה לשחזר סשנים אחרי שרגילים לסמים, אבל אפשר לבנות ערבים כל עוד לא באים עם צפייה ונותנים לדברים להתפתח באופן חדש וטבעי...
לפני שנתיים
Venus in Furs - עברו כבר כמעט 4 שנים מאז הגמילה, זה לא משו חדש. ונראה לי שלתת לדברים להתפתח באופן חדש וטבעי זה תמיד רעיון טוב גם בלי קשר לסמים.❣️💥
לפני שנתיים
זאב פטיש{סאדיסט} - הצעה - אולי לצרף לכם מדריך?
אדם שיהיה נוכח בערבים מסוימים וינחה אתכם, לא כמו שולט אבל הוראותיו קודש...
לפני שנתיים
Venus in Furs - חח וואלה חשבת על מישהו ספציפי? 🙄🦜
לפני שנתיים
זאב פטיש{סאדיסט} - לדעתי משהו שמכיר אתכם אבל נטרלי ולמעשה כמו מנהל את ההפקה, כל אחד כותב לו את הבקשות להערב והוא כמו מייצר מזה תסריט אותו הוא אומר לכם בשלבים...

היו לי כמה זוגות כאלה בדאנגן באנגליה, זה מאוד נפוץ שם....
לפני שנתיים
ציפור מטורפת - בהצלחה♥️
לפני שנתיים
Venus in Furs - תודה רבה ציפור מטורפת 🌸 🦅
לפני שנתיים
morningdew​(שולט) - 'התמקמות נפשית שונה מול דמות האהבה' זה הדבר החמקמק הזה שמסביבו מסתובב כל העסק....הרי מקום נפשי שונה מחייב מסע נפשי אליו מהמקום הנוכחי.
לפני שנתיים
Venus in Furs - The long and winding road...🍀🏞
לפני שנתיים
המלקה הצוחקת - נהדר!
מחכה להתפתחויות ועדכונים נוספים.
חיבוקקק
לפני שנתיים
Venus in Furs - חן חן וחיבוק גמלך המלקה הצוחקת 🦜💙
לפני שנתיים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - וואו. נשמעת חוויה עוצמתית. לכל הכיוונים.
לפני שנתיים
Venus in Furs - נראה לי שהחיים באופן כללי הם חוויה עוצמתית לכל הכיוונים...💜🌹
לפני שנתיים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - באמת? לי דווקא נראה ש"חוויה עוצמתית" זה מונח השוואתי 🤔 אולי ההיפך מבנאלי?
מה שאמרת נכון אבל זו חוויה כוללת עם עליות ומורדות בתוכה.
לפני שנתיים
Venus in Furs - אולי רק בראש שלי הדרמה כמעט אף פעם לא ממש נרגעת...🤔❣️
לפני שנתיים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - ❤️
The struggle is real.

וגם, קשה בלי דרמה. בשיא הרצינות. רוב הזמן אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי.
https://youtu.be/ARXKvVeVtXg
לפני שנתיים
Ollie​(נשלטת) - זה כל כך מלמד. אני כל הזמן לוקחת מהטיפול שלכם נקודות לחיים שלי. תודה שאתה משתף ככה הפרטים (אגב, איך אתה זוכר? כשהייתי בטיפול הייתי שוכחת כמעט כל מה שנאמר ברגע שהפגישה נגמרה).
מעריכה ממש את התהליך שאתם עושים.
לפני שנתיים
Venus in Furs - כנראה שתרגילי המוח שאני עושה מדי בוקר מוכיחים את עצמם... (בהקשר לזכרון... אם כי השאלה במקום כי הפעם הקלטתי באייפוד כי היתה לי הרגשה שיאמרו דברים חשובים) 😇❣️
ותודה רבה Ollie' כיף לשמוע שהשיתוף תורם לך במשו.💐
לפני שנתיים
Ollie​(נשלטת) - חכם להקליט!
לפני שנתיים
כחש​(נשלטת) - ונוס, קראתי עכשיו מספר פוסטים ברצף על התהליך עם המטפלת והאופן בו אתה משתף בדברים ובכלל, הכנות חסרת הפשרות שאתה מביא לשולחן היא נדירה ויפה.
אני ממש מתחברת למה שאולי כתבה לך, זה מלמד אותי על עצמי ומעניין איך נקודות שקראתי אצלך מתחברות לי על עצמי.
מאחלת המון המון הצלחה בתהליך 💕
לפני שנתיים
Venus in Furs - תודה רבה כחש, נעים ומחמיא לשמוע! 💙🌸🌼
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י