לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני שבועיים. 28 באפריל 2024 בשעה 13:27

אחרי הלילה הדפוק עשיתי כמיטב יכולתי להתעורר כי היתה לי הקלטה ב11 עם לקוחות חדשים שהגיעו דרך הלקוח המאוד משמעותי שלי שאחראי לרוב פעילותי בתחום המחול ב12 שנה האחרונות. 

 

אותם חבר׳ה קבעו איתי לשעה, אבל העסק התארך בעקבות הגחמות שלהם יותר לכיוון השעתיים. 

 

בינתיים הגיע Hanuman החמוד לארח לי לחברה אבל עד שהתפניתי הוא כבר היה צריך ללכת, ובינתיים גם הגיע אותו לקוח משמעותי לשלם על כל עבודתי המאומצת לקראת הפסטיבל בשבועות האחרונים. 

 

העבודה היתה מאומצת לא רק בגלל ריבוי השירים והמחרוזות אלא בגלל התכנים הלאומניים והצבאיים שמזעזעים אותי עד יסודות הנפש שלי. 

 

בעודו מעביר לי את הצ׳ק סיפרתי לו שרבתי עם אחד הזמרים כי הגבתי בפוסט מתלקלק שלו על הפסטיבל במילים: ״כל מי שמתפלל לחזרת החטופים ומייחל לשובם וכל הז׳רגון המטומטם הזה.
או שאתם בעד עסקה עם החמאס על סיום המלחמה המטומטמת עכשיו על כל מה שמשתמע מכך, או שאתם מאוננים ומלקקים את השפיך של עצמכם״. 

 

התגובה שלי לאותו זמר משום מה לא מצאה חן בעיניו והוא מחק אותה תוך דקה וחצי, שזו זכותו המלאה. יש לציין לשם ההקשר שאותו זמר שר בפסטיבל לפני שנה מחרוזת ״שיער״ ודיבר בצורה מאוד מתלהבת על כמה הוא הוא גדל על התכנים האלה ומחובר אליהם. הוא ביקש אז שאגזור לו רק את השיר ״אקוואריוס״ שהוא ביצע מתוך המחרוזת ואשלח לו, ואז גם ביקש שניפגש יום אחד ונשלים את זה לעיבוד מלא. נעתרתי לכל בקשותיו, וגם לבקשתו השנה שאגזור לו מתוך המחרוזת את השיר המגעיל: ״אמא הו אמא חבקני חזק״ כדי שיוכל לשלוח לאמא שלו. 

 

כל זה כאמור לא מנע ממנו למחוק לי את התגובה תוך דקה וחצי, ואולי לכתוב לי בפרטי משהו כמו: ״דן, סליחה, התגובה שלך חריפה מדי לתדמית החלבית והמיינסטרימית שאני מנסה לקדם פה. אני מוחק אותה ומבקש את סליחתך על זה״. במקום זה הוא רק תקף אותי וכתבתי לו בתגובה שהוא בושה מהלכת ושאין שום קשר בינו לבין הערכים של ״שיער״.  

 

אניווי,

 

הלקוח הגדול דווקא צידד בזמר ובתגובתו ואמר שהתגובה שלי היתה מגעילה וגם צעק עליי לאוזניי שני הלקוחות שהוא שלח אליי ועדיין עמדו שם נבוכים והמומים. 

 

אחרי שהפקדתי את הצ׳ק התחלתי לשתות ושלחתי לכל הצוות מכתבתי פרידה: 

 

 

 

 

 

 

התחלתי לשמוע את הפסקול של שיער אבל אז התחילו דפיקות וצלצולים עקשים בדלת. הצצתי בחור וראיתי שזה הבמאי הדגול. בהמשך ראיתי מהחלון שמגיעה ניידת משטרה ופרמדיקים. 

 

לא הסכמתי שיכנסו הביתה חרף נסיונות השכנוע העלובים שלהם,  ולא זזתי מילימטר מהעמדה שלי, עד שלאחר 10 דקות של דין ודברים הם נאלצו לסגת עם זנבם מקופל בין רגליהם. 

 

אני כנראה אמות בקרוב, 

אבל בתנאים שלי. 

 

 

tiny lemon - שאלה
בתיאוריה
יש משהו, היפותטי ככל שיהיה, שהיה יכול לגרום לך להרגיש שאתה לא רוצה להתאבד?
לפני שבועיים
Venus in Furs - ציאניד
לפני שבועיים
tiny lemon - אתה לא מכיר אותי אבל יש לי קצת הכרות עם המצב הזה אז אכתוב לך חפירה קצרה, מקווה שבסדר...
כל דכאון הוא שילוב של המון בעיות - נקודת שבר נפשית, התפרקות של ההגנות ששמרו עלינו (גם אם חלקית) עד כה, ובנוסף, פשוט בלאגן ברמה הפיזיולוגית מוחית. המשבר אקזיסטנציאליסטי שיכול להתלוות למצבי דכאון הוא הכי מסוכן בעיניי, כי הוא גורם לרצות את המוות ממקום "רציונלי", רק זה לא באמת רציונלי ולא יכול להיות, הרי הרציונל שלך בלי ניתן להפרדה מהשבר הנפשי... ולמרות שאתה בטוח שאין עוד סיכוי, אתה מרגיש את זה בכל נים בגופך, ולמרות שניסיתם טיפול זוגי ארוך (ולדעתי, לפחות מהפרוטוקולים שקראתי, נפלתם על מטפלת גרועה שבעיקר יודעת להתפלפל עם מילים אבל לא יודעת לעשות את העבודה. להגיד שהיא עשתה לכם נזק זה אנדרסטייטמנט, ולא הייתי מסיקה מזה על הפוטנציאל של טיפול פסיכולוגי), אולי אולי אולי אתה טועה, ואולי יש לך סיכוי להיות מאושר, שלא נדבר על זה שתזכה להשאר בחיים של הבן שלך ולראות אותו גדל.

הדרך לאיזון לא קלה, ולדעתי SSRI זו לא רק מילה סופר לא גסה אלא גם רצוי שתבוא יחד עם משהו הרבה יותר מקיף ואינטנסיבי. אני מציעה לך מכל הלב לשקול מיון פסיכיאטרי ואשפוז, אפילו קצר (אתה שולט במשך האשפוז כל עוד השיפוט שלך תקין), כי לא קל להגיע לאיזון מהנקודה בה אתה נמצא, אבל זה בהחלט בהחלט (בהחלט!) אפשרי. רק תזכור שאולי אתה טועה, אולי יכול להיות יותר טוב, אולי מוות הוא לא הפתרון היחיד. להתאבד תמיד תוכל, קודם תן צ'אנס מלא ואמיתי לאיזון, ולו בשביל הבן שלך..
לפני שבועיים
Venus in Furs - היוש tiny lemon, את כנראה לא טועה לגבי המטפלת.
יחד עם זאת החוויה הזו לא יצרה אצלי שום אמון לגבי טיפולים נפשיים אחרים לרבות אשפוז וכו׳.

אשים את מבטחי במה שהביא אותי עד הלום ועד הכלום, ואני יודע שזה כנראה לי יהיה פתרון ארוך טווח.

אני ממש מצטער בשביל הבן שלי ומקווה שהירושה שיקבל מההורים שלי תאפשר לו חיים נסבלים לכל הפחות.
לפני שבועיים
תהום - אני גאה בך מאמי איך שהתמודדת עם הסיטואציה המורכבת הזאת, הייתה ברור ועמדת על עמדתך.
לפני שבועיים
Venus in Furs - עמדתי מול בוס גדול, שלושה שוטרים ושלושה פרמדיקים ולא זזתי מילימטר. הגאווה שלך נחמדה. בפעם הבאה זה אולי יגמר עם דם.
לפני שבועיים
שלג באביב - אני ממש מקווה שלא 💜
לפני שבועיים
Venus in Furs - התקווה בת שנות אלפיים, והביאה לפשיזם, גזענות, אלימות ועיוורון. אני לא רוצה תקווה. אני רוצה תכנית. (סליחה שזה נשמע תוקפני, אני אוהב אותך והתוקפנות בטח שלא מיועדת לך).
לפני שבועיים
אושה{אוש} - מקווה מאד שתתגבר על המצב הנורא הזה.
לא יודעת מה לכתוב... רק שעצוב לי כל כך שכואב לך
לפני שבועיים
Venus in Furs - אני אתגבר. בשלב א אשתה המון ואקח את כל הכדורים שיתנו לי.
בשלב ב׳ אתכנן את הנקמה שלי.
לפני שבועיים
Ollie​(נשלטת) - אני רוצה שיפסיק להיות לך רע, זה הכי חשוב. אני לא זו שאעשה עבורך את החשבון ואקבע לך מה הדרך הנכונה לזה.
אבל אני כל כך מייחלת שתיתן עוד הזדמנות לדרך שכוללת הישארות בחיים.
זה אגואיסטי, ברור. אבל לזה אני מייחלת. סליחה...

לפחות תנסה אשפוז פסיכיאטרי לפני? אני מקווה שבהודעות מישהו כבר נתן לך המלצות רלוונטיות למחלקה טובה לזה, כי אני לא יודעת אבל אני חושבת שזה קיים.
לפני שבועיים
Venus in Furs - כן Ollie, בישראל של נתניהו ובן גביר ומירי רגב וכל החרדים ומערכת בריאות שאין בה מקום אפילו במסדרון לקשישות גוססות יש מחלקה טובה לאנשים עם בעיות נפשיות מורכבות.

את יודעת שאני אוהב אותך מאוד מאוד, אבל אין שום הגיון מציאותי מאחורי המילים שלך, רק אהבה ותקוות שווא.
לפני שבועיים
Ollie​(נשלטת) - גם אני אוהבת אותך 💗
לפני שבועיים
פייה{O} - יש פסיכיאטרים טובים, יש מחלקות טובות ויש גם ״בתים מאזנים״ שהם חלופה לאשפוז במחלקה פסיכיאטרית.
בכל אופן, מסכימה עם הלימונית בעיקר לגבי זה שצריך להכיר במגבלה של המוח שלנו לראות חלקים מהמציאות, תמיד ובעיקר בעיצומו של משבר נפשי.
כפי שכתבתי בעבר ואומרת גם לעצמי - זה שאנחנו לא רואים תקווה ופתרונות עכשיו לא אומר בהכרח שאין, רק אומר שאנחנו לא רואים אותם עכשיו.
אני באמת מאמינה שאתה יכול להרגיש יותר טוב ולמצוא טעם ותקווה, מקווה שזה יקרה במהרה, ובנתיים דע שקיימת לא רחוק פייה (אמיתית) שחושבת עליך מחשבות טובות ואוהבות 💜
לפני שבועיים
Venus in Furs - ״זה בדיוק מה שאמרת כשבנית לי פה פרוצן יוגורט״ 💙

https://www.youtube.com/watch?v=oJ87ScpoB-s

לפני שבועיים
Ollie​(נשלטת) - יש בתים מאזנים שלאנשים באמת טוב בהם. היום יש הרבה יותר אפשרויות ממה שהיה בעבר.
אני יודעת על אנשים שהיה להם טוב בבית מאזן. זה לא כמו מחלקות פסיכיאטריות שהיו בעבר.
לפני שבועיים
Venus in Furs - אם אני אלך לאיזשהו מקום, זה יהיה עם הגיטרות ויתר ציוד המוזיקה ומלווה ביעוץ משפטי אגרסיבי אחרי תכנון ארוך וקפדני ויבוצע במועד שיפתיע את כולם/ן.
לפני שבועיים
FlowerKitty​(אחרת) - דן, סליחה שהתגובה שלי היא לנקודה מאוד ספציפית בדיון פה ולא לכל המכלול הסוער והקשה של מה שאתה כותב עליו לאחרונה, אבל אני רוצה להגיד שלי אישית היה לפני כמה שנים ניסיון טוב בקטע מפתיע (באמת הופתעתי מכמה) עם מחלקת אשפוז היום הפסיכיאטרי בבית החולים איכילוב. וגם ההמתנה לכניסה לשם לא היתה מאוד ארוכה באופן יחסי. אם וכאשר הלהבה הקטנה של כוח החיים שעדיין שם תרצה לשמוע יותר על זה, אתה יודע איפה למצוא אותי. ❤️
לפני שבועיים
Venus in Furs - היי FlowerKitty מהממת.
אני מתגעגע אליך מאוד.
אני לא חושב שהבעיה שלי היא שאני צריך אשפוז כלשהו, הבעיה שלי היא שאני מוקף באסהולס.

https://www.youtube.com/watch?v=2Mv1s4Xj7bk
לפני שבועיים
פייה{O} - אהבתי את הקישור 🛸
ואם הבעיה היא שאתה מוקף באסהולס אז פשוט שיזדיינו (פחחחח) ותקיף את עצמך בחבורה מוצלחת יותר (עם בדיחות יותר טובות משיזדיינו באסהולס 🤷🏻‍♀️)
הנה פתרתי לך את כל הבעיות בחיים על לא דבר 😘❤️
לפני שבועיים
פרלין​(נשלטת){ש} - העניין עם המוות זה שהוא גם תמיד שם וגם מאוד סופי. לי זה נראה שמחסור אקוטי בשעות שינה דחף אותך לקצה ובתור סובלת כרונית ממחסור בשעות שינה, אני בהחלט מכירה ומזדהה עם ההרגשה הזאת. זה פרופר התחושה שאין עתיד, שכל מה שיש זה יאוש. שאתה אפור והכול אפור וששום דבר אף פעם לא יהיה יותר טוב כי עצם הקיום האנושי הוא סבל.
אבל האמת שזאת פנטזיה בדיוק כמו הפנטזיה שהחיים נפלאים. זה כאילו רציונלי… זה מרגיש אמיתי. לפחות זה מה שאני יודעת וזוכרת מהימים האלה.
דן, אני אוהבת אותך ודואגת לך ותשמע, החיים משתנים. רבאק. ולא כל הזמן לרעה.
לפני שבועיים
Venus in Furs - "death is only the beginning״.
https://www.youtube.com/watch?v=kq5M5tC7H0Y
גם אני אוהב אותך פרלינוב 🍫
לפני שבועיים
מערבולת רגשות - דן, שולחת לך חיבוק.
אני מבינה שאתה במצב רגשי מורכב מאוד.
תשמור על עצמך💜
לפני שבועיים
Venus in Furs - תודה רבה מערבולת רגשות. מחבק חזרה. 💙
המצב הרגשי שלי לא כזה מורכב. אני הכי תשוש שאפשר, מדוכא וחסר תקווה.
לפני שבועיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - תן לעצמך שתי סתירות מצלצלות ותחזור לעבוד.
יש לך כישרון שאסור לזרוק לפח. אתה לא יכול
להשאיר אותנו כאן לבד. אם בא לך להקיא מההתנהלות של המדינה הזו, זה אומר שעדיין אכפת לך. אז עד שיגיע היום שתוכל להשפיע, תמשיך להתעסק בחלקת האלוהים הקטנה שלך ותפסיק להתבכיין. (זה סגנון התגובות שאני הייתי מקבלת בצעירותי).
חולה עליך ברמות, אז תתאפס על עצמך ותפסיק עם השטויות ❤️❤️
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י