אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 15 שנים. 26 באוקטובר 2008 בשעה 20:03

היום ברכבת בדרך חזרה מחדרה ניגשה אלי צעירה תמירה, יפה, ורצינית מראה ושאלה אותי אם אני ונוס. בהתחלה לא זיהיתי אותה, ואז כשהיה נדמה לי שזיהיתי התברר למרבה מבוכתי שטעיתי בזיהוי. לבסוף הותאם הניק לפרצוף, התיישבנו יחדיו והעברנו את הדרך בשיחה ערה. חשבתי לעצמי שאם שכנינו לרכבת מאזינים בחצי אוזן הם ודאי מוכי תדהמה מהתכנים שגלגלנו בחופשיות שגורה.

נהייתי מודע יותר לאחרונה לעובדה שהתנהגויות שהתרגלתי אליהן ושהוטמעו בי נחשבות בעולם הונילי לאסורות ומפחידות... החפצה, אלימות פיזית, השפלה פומבית, וניצול מיני למשל, ממש יגגרו תגובות נזעמות מונילים ווניליות. לך תבין. "it's a strange world"... כמו שנאמר בסרט "קטיפה כחולה" בו צפיתי עם הפיינליסטית בלילה האחרון שלנו ביחד. (אני מרבה להיזכר ברגעים שלנו יחד, בתחושות. כמו גלויות שקפאו בזמן...ויש כל כך הרבה מהן.)

התמירה ואני ירדנו בתל אביב הגנה, ולפני שהתפצלנו בצומת המשכנו לדסקס ואמרתי שנראה לי שיש לי פטיש אקסיות, ושבעצם הזמן שאני בקשר עם בחורה הוא למעשה תקופת הכנה ויצירת תשתית איתנה להפיכתה לאקסית מוצלחת. (; שהרי סקס עם האקס הוא הרבה יותר טוב מסקס עם אותו בחור כשאתם ביחד. והיא הגדילה והוסיפה : "והכי טוב זה סקס עם האקס כשאת בהפסקה מהבחור החדש שאת יוצאת איתו...." . חייכתי, נישקתי את ידה הארוכה ואמרתי לה : "you're one of my kind"...

אחר כך קפצתי לקחת את תוצאות יתר הבדיקות שעשו לי במרפאה למחלות מין. הכל הכל שלילי, אין לי אף מחלת מין משום סוג, לא איידס ולא זיבה, לא כלמידה ולא עגבת, וגם לא HbsAg ו Neisseria gonorrhoeae. אני נקי כנזיר וזך כמלאך, ואני חושב שאני אמסגר את זה ואתלה בחדר השינה, כמו שרופא תולה את הדיפלומה שלו בקליניקה.

ג'ולי​(לא בעסק) - תוכי חמוד...

זה לא חכמה ללכת לעשות בדיקות של מחלות שניתן להתגונן בפניהן.

טוב, נו...זו חכמה, אבל קטנה.
לפני 15 שנים
immortal​(נשלטת){MrMiller} - גם אני נזכרת בחוויות שלנו מותק וזה מעלה בי חיוך מהול בעצב.
לפני 15 שנים
אנה בל{(^_^)} - :)
לפני 15 שנים
TRUEBITCH - }{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י