צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 15 שנים. 28 באוקטובר 2008 בשעה 8:41

אתמול היה סופסוף יום רגוע יותר, בלי נסיעות לחדרה ועבודה מסוג כזה או אחר ויכולתי להקדיש זמן לענייני הגוף והרגש.
הפיינליסטית כתבה לי בבוקר שהיא עדיין רוצה להיפגש, לאחר שבלילה הביעה את רצונה זה ואמרתי לה שתכתוב לי בבוקר אם היא עדיין תחשוב שזה רעיון טוב כשתתפכח. קבענו לשעת צהריים מאוחרת, ובינתיים ניקיתי את הבית ויצאתי לעשות קניות לארוחת הערב החגיגית שנתבקשתי לבשל לאקסית לכבוד יום השנה השלישי להכרותנו. התקשרתי לקבוע עם האקסית לערב וציינתי גם שהפיינליסטית עומדת להגיע.

והיא הגיעה, יפהפייה, נחשקת מתמיד ומאופרת בקפידה, עם פסים אדומים וסגולים בשיער ומוטיבציה לסמול טוק. שיחת החולין המרוחקת החזיקה מעמד בערך שעה, ואני הרגשתי את הרצון לטרוף אותה עולה ומתעצם בי. מאוחר יותר הסברתי לה שניתחתי את הסימנים. בחורה שמגיעה לפגישת קלוז'ר מהוגנת עם בחור לא מסכימה לקיים אותה בביתו, היא מבקשת להיפגש בבית קפה, וקרוב ככל האפשר לטריטוריה שלה. היא לא לובשת מחשוף נדיב ומתגרה וחצאית קצרה אלא גולף משוריין וג'ינס מבוצר, ובטח שלא מסכימה לשתות קוקטייל הבית אלא מתעקשת על מים.

אז נישקתי אותה בלהט, נתתי דרור לטלפיים החמדניות שלי, ואמרתי לה שכל מה שנדרש ממנה זה לומר לי שלוש מילים. היא שאלה אם אני מתכוון ל : "תמות כבר זין!" ואני השבתי שמדובר דווקא ב : "שחרר אותי לנצח". היא לא היתה מסוגלת לומר את המילים, וראיתי בזה הצדקה להמשיך ולנקנק אותה. אם כיפה אדומה מגיעה למאורתו של הזאב הרע, לאחר שהוזהרה ובדעה צלולה ומרצונה החופשי, זה לא הוגן לצפות דווקא מהזאב להפגין איפוק. היא היתה שילוב של תשוקה ובכי, אהבה וכאב, וזה הדליק אותי. הוריתי לה למצוץ לי, ותוך כדי ציינתי שהאקסית מגיעה בערב. הצלפתי בה 135 פעמים, כמניין השעות שלא התראנו, דפקתי אותה, הגמרתי אותה עם שלוש אצבעות והרגשתי זרמי רטיבות חזקים ממנה, ואחרי שהתלבשה זיינתי אותה שוב וגמרתי.

אחר כך הוספנו לדבר, והעצבות שלה התחלפה בעוקצנות חביבה ובחיוכים קטנים. No snivelling ! אמרתי לה, כעצה להמשך הדרך. אני חושב שהיא מבינה שזה לא שאני לא אוהב, לא נמשך... אני פשוט לא מסוגל להיות בקשר בלעדי לאורך זמן כרגע, בשלב זה של חיי. היא אמרה : "אנשים היו מתים לצרות כמו שלך...". ליוויתי אותה לביצ'מוביל ונפרדנו באווירה טובה ומחוייכת. נראה לי שהיא התחזקה כתוצאה מהפגישה, ושמחתי על כך.

שבתי הביתה ולאחר מנוחה קצרה, מקלחת והחלפת מצעים התחלתי את ההכנות לארוחת הערב. האקסית התקשרה לשאול מה ואיך היה עם הפיינליסטית, והתבאסה לשמוע שהזדיינו. "אבל למה זיינת אותה??" היא שאלה, ואני חשבתי שזו שאלה מאוד משעשעת. לשמחתי היא הבינה בעצמה שהיא פשוט מקנאה ושזה לא שביצעתי פשע כנגדה, וכשהגיעה נפטרה מהטון המאשים.

היא הגיעה על עקבים, זקופה וזוהרת, שמלה אלגנטית צמודה ואיפור חזק ואמרה : "סליחה שאיחרתי, לא כל יום מתחיל איתי שחקן כדורגל" וסיפרה איך התחיל איתה ליד האמפם אחד מכוכבי הנבחרת בתחילת העשור. בישלתי ביף סטרוגנוף עם רצועות אנטריקוט מיושן, על מצע אורז בסמטי וסלט קטן, בליווי סנג'ובזה. היא היתה מצוננת מאוד (גם אני עדיין קצת משופע) וטיפלתי בה עם כדורים וקערת מים חמים. האוכל יצא טעים, שאלתי אותה אם היא רוצה קינוח וכשהשיבה בחיוב הורדתי אותה למצוץ לי (היה לה קשה עקב הצינון) ואז ירדנו לאכול גלידה בגשם. חזרנו, תליתי לה את מצבטי השרשרת על הפטמות, (מסוג הדברים שאף אחד מאלפי הגברים שהזדיינה איתם לאחרונה לא מעיז לעשות לה (: ) הגמרתי אותה במיטה בסבלנות והשקעה, הזדיינו וגמרתי. הלכנו לישון יחד וישנו היטב.

3 שנים עברו מאז שלחה לי את ההודעה הראשונה. שנתיים וקצת ברוטו היינו זוג, מינוס הפרידות באמצע. כבר עשרה חודשים פרודים, לפעמים בנתק מוחלט ולרוב לא. אין ספק שיש בינינו חיבור עמוק, וקשר סבוך וחזק. וגם אהבה גדולה והמון איכפתיות.

ואיך כל זה יתפתח ומה יקרה "בסוף", (אף פעם אין באמת סוף...(: ) אני מאוד סקרן לדעת.

השיבומי המתקתק​(מתחלף){בדסמית} - "אמרתי לך".
לפני 15 שנים
Toxic Princess - בוא אני אגלה לך מה קורה "בסוף"- מתים!
כן, זה הסוף של כולנו, המוות.
מה שכן, יש גלגולי נשמות וזה.. אז זה לא סוף סופי כל כך.

אתה שרמוט קטן-גדול, נתראה בערב }{
לפני 15 שנים
רוקדת ערומה בתאטרון רוסי - קצת מאוחר מדי לזה, הרי לא ציפיתי לצניעות וחצאיות עד הברך אבל בכל זאת:
מה פה הולך פה?!
זה חוקי הדבר הזה?
לפני 15 שנים
sweety - דעתי הכנה.
זו התעללות בשתי נשים חלשות לחלוטין. שלצערי בוחרות בזה.
אבל אתה גבר-גבר!

((:
לפני 15 שנים
מייפל​(לא בעסק) - אני מסכימה עם זו שמעלי והייתי למעשה אומרת את זה באופן קצת אחר: אתה חרא. הבחורה (בעצם כנראה שתיהן) מאוהבת בך. כואבת ומתייסרת ואתה משחק בה.
לפני 15 שנים
Whip​(שולט) - מה אתן רוצות מהבחור המסכן, אתן שם למעלה?
כולה היה עם שתי נשים יפות, מהממות וכוסיות לעילא ולעילא, עשה איתן סקס במשך שעות, וכל זה באחר צהרים אחד!
טפי כוס אמו
:)
לפני 15 שנים
sweety - כן, על חשבון הכאב והחולשות של כל אחת מהן.
אותי זה מקומם. הן פחות הוא או אתה ונוס לצורך העניין.
לפני 15 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - כן, זה די גועל נפש.

האצילות מחייבת לשחרר אותן ונוס שרי, אבל מנסיוני אין ממש אצילים בינינו.

מה יש לומר? תהנו?
לפני 15 שנים
אחותופל - אני קולטת פשוט שאתה הכי וונוס בפרווה שיש!!!
ציטוט מהספר (של וונוס בפרווה בעצמה, כמובן):
"אך אם לא אשכיל לחיות את חיי כפי שאני חיה אותם וכפי שהנני, במה עליי להתחשב לעת ויתור? להיות שייכת לגבר שאיני אוהבת אותו רק מפני זה שאהבתי אותו אי פעם? לא, אינני מוותרת, אני אוהבת כל מי שמוצא חן בעיני וגורמת אושר לכל אחד שאוהב אותי..... אני צעירה, עשירה ויפה וכך כמו שהנני, חיה אני בחדווה למען ההנאה והתענוג"
סחתיין וכל הכבוד! ועל הדוגמה היפה שלא צריך ממון בשביל לזיין המון.
ולמוסרניות למיניהן: הכל שקוף - אין יותר שקוף מזה.
לפני 15 שנים
עטלפית על{לאסי} - אני מסכימה לחלוטין עם כל נציגי השמרנות שמעליי.
עם זאת מסכימה ומתחברת מאוד למה שאת אומרת בהקשר של ונוס.

אני רק שואלת אותך, ידידי הפרוותי - אתה מודע לגמרי למעשייך? נראה לי שבסופו של דבר המצב הזה הוא שמשאיר אותך לבד ועליו אתה מבכה תדיר, הוא זה שמבודד אותך במגדל השן של ייסורי הנפש. אני צודקת?

אם אתה הולך על העסק, כמו שאתה מתאר אותו בפוסט הזה - מגניב! תהיה שרמוט-על, כולנו חולים עלייך זנותי, ונוס בפרווה המיתולוגי, ראבקאיןדברים כאלה - וחייה את חייך בחדווה למען ההנאה והתענוג.
אבל אם משא הבדידות גדול עלייך מידי - אז אתה משלה עצמך. אולי אתה פשוט לא בוחר את הנשים הנכונות, מה שמייצר לך את הרצון לברוח מקשר (אני ממש לא יודעת, זאת רק הצעה להתבוננות).

בכל מקרה, נשיקות, חתיך.
לפני 15 שנים
Succubus​(אחרת) - תראה איזו שטחית אני, מכל הפוסט הזה עלתה לי רק שאלה אחת: אנטריקוט זה לא בשר קצת שמן לביף סטרוגונוף?
לפני 15 שנים
אושה{אוש} - אני יותר שיטחית : מה זה סנג'ובזה? יין?

לא יודעת איך להגיב לכל השאר בדיפלומטיות.
כבר ננזפתי קשות על שלא נזפתי.
אני אומרת שכל אחד יחיה את חייו וגם ככה כל מה שאני אומרת לכל הצדידים המעורבים נכנס באוזן אחת ויוצא מהתחת
לפני 15 שנים
פרנקי - נראה לי נורא מחמיא לחגוג יום הולדת להיכרות .
ככה זה כשמישהו תופס מקום משמעותי בחיים, גם אחרי שנפרדים, חשיבותו של הקשר לא יורדת.
לעניין אמו המקסימה, אני כל כך מבינה את המקום שהיא נמצאת בו, את ההשתקקות לשחזר רגעים יפים ולגעת בפנטזיות. כזאת טעות ילדה יפה, תביני אותה אחר כך, אולי אפילו אחרי שתחזרי עליה פעם או פעמיים. מאזוכיזם רגשי כזה זה לא SS , אם כי בהסכמה. תישמרי ממנו (המזוכיזם הרגשי). סליחה שכתבתי לאמו בבלוג של ונוס.
לפני 15 שנים
Needles And Pins​(לא בעסק) - רק לי נראה שכל זה ייגמר ברע?
לפני 15 שנים
אלילה בעליל - אוחח יא זונה !!!!

זונהזונהזונהזונהזונה...

מי מי מי זונה שלי מי ?????????? :))))
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י