ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 15 שנים. 17 באפריל 2009 בשעה 20:29

אז אחרי כמעט חודש של התנזרות (אל תתפסו אותי בדקויות כרונולוגיה, גם אם זה היה פחות, זה הרגיש כמו חודש) הרגשתי שהגיע הזמן לחזור קצת ל(ו)גינת ההפתעות. הבטחון שלי קצת התערער במשך התקופה, בה התרגלתי למתן דחפים שכאלו ולמשוך ידיי מהקלחת הרותחת.

שלשום לפנות ערב לאחר מחשבה מעמיקה ביותר, דחיתי בפגישה קצרה ומרגשת את הצעת הנישואין שקיבלתי חודש לפני כן, באופן סופי ושלם. שעה אחר כך הגיעה הפיינליסטית שנענתה להזמנתי בצייתנות הנלהבת האופיינית לה, לבושה, מאופרת וענודה בקולר הכלבתי שקניתי לה בזמנו. כעס מסויים עליה רחש בי, שכן היתה תגובה מסויימת שלה בפורום מסויים שהרגישה לי מתגרה כלפיי במקרה הטוב וחסרת רגישות ומחשבה במקרה הרע.

אבל זה לא הפחית משמחת המפגש וחפינת השדיים לאחר שבועות ארוכים, ורק לאחר שנישקתי ומזמזתי אותה היטב פניתי לעסוק באפיקים החינוכיים. הצלפתי לה בתחת ללא רחמים עם שוט הלוטוס והספנקר, העמדתי אותה במרפסת כך שהציצים יהיו מעבר המעקה, בואכה הפיגומים, וטפטפתי עליהם מנרותיי העבים והריחניים. (חסך את הנקיון של אחר כך). תליתי עליהם מלא אטבים, הורדתי אותה למצוץ לי, ואז הסרתי את האטבים וטפטפתי את השעווה שהצטברה בינתיים.
למנה עיקרית קשרתי אותה לשולחן מול המחשב בעמידה רכונה ופסוקה, תליתי מצבטים אימתניים על שפתי הכוס שלה ועל הפטמות, הרכבתי את התוספות האכזריות של השוט, גלשתי לשרשור המסויים ההוא והוריתי לה להקריא בקול שוב ושוב את התגובה הפוגענית שלה, כאשר כל פעם גמלתי לה בהצלפות כואבות. היא בכתה והתנצלה וכששאלתי מה הכי כואב לה היא ענתה : "זה שאיכזבתי אותך". אחר כך זיינתי אותה במיטה, אבל כשהיא התחילה עם ה"כןןןן, זה טובבב" הרגשתי שזה מוריד לי ודרשתי שתשתוק ושלא תהנה. (: אחרי שגמרתי הגמרתי אותה עם פיסטינג, ירדנו לאכול גלידה, והלכנו לישון.

למחרת בערב (אתמול) נפגשתי לטורניר סטריפטאקי עם שולטת בת 22, שהתגלתה כחריפה, מקסימה, ואינטליגנטית ביותר בהודעות הרבות שהחלפתי איתה בליל החג, יומיים קודם, עוד לפני שהיא הזדקנה לי מול העיניים. אז היא עוד היתה בת 21, וחגגה את יום הולדתה ה22 אתמול. הצהרות שחצניות משני הצדדים קדמו לטורניר, וכן מו"מ ארוך ועיקש בנושא שיתופם של הקלפים המוזרים והחדשים כמו הקלף המשוגע שמחליף את הקלפים בין השחקנים, ה3+ וכו', שתמיד נראים לי נגועים במנהג גויים ובעבודת אלילים...בסוף הסכמתי שישתתפו, תוך מחאה. החצופה עוד טענה שהם היו בטאקי המקורי, למרות שמבין שנינו אני הוא דווקא זה שכבר נולד בתקופה ההיא.

לאחר כשעה וכמה כוסות של קוקטייל הבית היא כבר היתה מעורטלת לגמרי, כולל התכשיטים, בעוד שאני נאלצתי להיפרד מהגרביים בלבד. ((: היא עברה לשחק על משימות, אבל בהיותה שולטת ריחמתי עליה במשימות קלות, ורק המשימה השלישית שעשעה באמת כאשר פתחתי את חלון הטרקלין והוריתי לה לדמות גמירה קולנית מאוד במשך שתי דקות. השכנים הגיבו בהתלהבות. לבסוף נתתי לה לנצח כמה סיבובים כדי שתרגיש טוב ושגם אני אתפשט, והענקתי לה במיטה ירידת יומולדת.
היא היתה צריכה להיפגש עם חברה וללכת למסיבה, ליוויתי אותה לחברה (ואף נשאתי את תיקה הצהוב והגדול) וחזרתי להתארגן בעצמי למסיבה.

בחולצה השנייה הייתי מרוצה (הרגשתי חנוק באדומה החללית, והלכתי על השחורה המכופתרת הנעימה עם הגלקסיות, עם מכנסי הדמוי-עור השחורים) , ופסעתי בצעדים קופצניים למסיבה. ההתחלה היתה עגמומית קצת, היתה הרגשה של המון בנים ומעט בנות, ותמיד במצבים האלה עולים הרהורים מסוג "אוףף, מאז הדאנג'ן לא היה שומדבר", למרות שגם בגנון הי"ד היו לא מעט לילות יבשים, צחיחים, או מנוכרים. כמה מהר כל זה הפך למיתולוגיה... אניווי, בכל זאת עשיתי מאמץ להתערבב, שוחחתי עם ידידים וידידות, האזנתי למוסיקה בחלל השני, הוספתי לשתות בשקדנות, ולקראת החצי השני של הלילה משו התחיל להשתנות.

שני גברברים שונים שלא הכרתי ניגשו אלי (כל אחד לחוד) והחמיאו לי על פועלי, אזרתי אומץ לנסות לשוחח עם הכוסיות שלא הכרתי, בשיחה עם ידידה התברר שהשותפה החדשה והמסקרנת שעברה לגור עם השכנה ממול היא חברה של הידידה, מודעת אלי ואל פועלי, ואף שולחת עדכונים בסמס בזמן אמת... מזמזתי את הברבית היפהפייה ולחשתי לה מילים מתוקות, ואז את מדונה שהגיעה לפתע ונראתה מטריפה מתמיד, וכשהקלפנית ניגשה אלי והתלוננה שלא קורה כלום יצאתי איתה למדרגות וציטטתי לה את אימרתו בת האלמוות של אוליב בתחילת דרכי בדאנג'ן : "אל תתלונן שאין אקשן, תעשה שיהיה אקשן !" , ולחיזוק דברי צבטתי לה בפטמה במפתיע ובמפגיע ופניתי לברוח מפני זעמה בזינוק אדיר. הופתעתי למצוא את עצמי שרוע על הרצפה, שכן הייתי אמור להיות כבר ליד הדלת או משו, ולאחר שניונת הבנתי שנתקעתי עם הראש בתקרה המונמכת כשזינקתי ונפלתי. הקלפנית מחלה על כעסה (טוב, כבר קיבלתי את העונש מאלוהים) , הלכה איתי לשירותים לשטוף פנים והביאה לי קרח מהבאר.

ואז הגיעה ידידתי האריסטוקרטית היפהפייה שהייתה אלגנטית במיוחד עם בעלה ורקדנו צמוד, (וואי, זה מזכיר לי שבסעודת החג אבא שלי סיפר לבת הכוסית והנשואה של אשתו שכבר בגיל 6 הייתי מתעלק על זוגות... ((: הבת מצדה התוודתה לאחר מכן במרפסת שהמבט שלי תמיד מלחיץ אותה כי הוא חודרני ומשמעותי ושאני נוטף סקס... אוף סטיתי מהנושא, רגע, איפה היינו? אה כן.) , ואחרי עוד אי אילו אינטראקציות ביליתי במשך כשעה, עד שהפסיקה המוסיקה, עם שולטת מעוצבת ומטריפה בעלת עיניים גדולות ומסוכנות וחזה מושלם באופן מחשיד, בת 19 (!), כולה נוטפת צוף, שבהתחלה לא חייכה אלי אבל אחרי שאזרתי אומץ להתיישב לידה ולשוחח היתה הרבה יותר ידידותית, ואף זיינה אותי בתחת ממושכות באצבעותיה. עשינו פייסיטינג על הספה (הסנטר שלי שרוט מהגרביונים) , עשיתי לה פוט מסאג' לאחר שהורדתי את סנדליה המלכותיים המצועצעים, התמזמזנו והתנשקנו, היא צבטה לי בפטמות ולבסוף שכנעתי אותה לתת לי לרדת לה בחדרון עם הוילון. נשאר המון טעם של עוד, וחבל רק שהיא גרה בצפון הנחשל והמדכא. (;

חזרתי הביתה מרוצה ומלא תנופה. הספק יאה ל33 שעות. עדיין יש לי את זה. (:

the_drow​(שולט) - וואו, אני מעריץ אותך P:
לפני 15 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - אגדה בחייך.
לפני 15 שנים
אושה{אוש} - טוב שהיו פיגומים כי כבר הבהרת היטב יותר מפעם אחת שהיא נורא מסוכנת!

מהערבים הראשונים של בדאנג'ן אני בפירוש זוכרת המוני גברים ובחורות בודדות.

הטאקי המקורי הוא המקורי. אני הייתי מחרימה את כל הקלפים החדשים.

ובהחלט עדין יש לך את זה!






לפני 15 שנים
Needles And Pins​(לא בעסק) - אבל למה הן כל כך קטנות למה !
לפני 15 שנים
Tempest​(שולטת) - אני ניצחתי ביושר- כל שלושת המשחקים (אזמה אם זה היה טורניר של 21 משחקים!!!), וזה ילדותי מאוד מצידך לטעון אחרת.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י