ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 18 שנים. 20 במרץ 2006 בשעה 17:33

לאחר הסופ"ש המדהים שבילינו יחדיו, ולא רק במובן המיני, התחלתי לחשוב שאולי בכל זאת יצליח בינינו. היא בכל זאת פוטנציאל הקשר הטוב ביותר שהיה לי בחיים, הסוטה הכי פרועה, הבחורה הכי חופשייה ועם ראש פתוח שהכרתי, יפהפייה וכוסית, מתחלפת אמיתית, חכמה, רגישה, ומבינה. ועדיין-כל פעם בעיות איתה. ילדותיות, סתימות, הסתגרות, חוסר תקשורת. תחושה של 'אפשר היה לגעת בשמים...אבל משו עוצר'....וול, על הרקע הזה התעצבנתי והתאכזבתי קשות כשאתמול אחר הצהריים בפון היא אמרה משו שביטא חוסר ביטחון וקנאה, על לא עוול בכפי, ובאופן כללי הוציא את כל האוויר החם מהבלון האדום שלנו שהתחיל לשוב ולנסוק אל השמיים...

היא הגיעה, ואני הייתי מסוגר בתוך האכזבה ותחושת אובדן העצות שלי. באמת הרגשתי רע. והרגשתי ששומדבר שהיא תעשה או שום שיחה שננהל לא יחזירו אותנו למצב החיובי שהיינו בו. שוחחנו קצת, אבל זה לא שינה את התחושה. כשיוצא החשק, יוצא החשק. הלכנו לישון בכעס ובריחוק, כאשר אני דוחה את כל נסיונות ההתקרבות שלה ומתקפד עם השמיכה. שנינו ישנו חרא כל הלילה.

בבוקר קמתי וישר התחלתי לעבוד. היא קמה קצת אחרי, ואמרה שהיא לא הולכת לצבא היום. היא באה והתיישבה באולפן בעודי עובד, והזעם שלי גבר בתוכי על זה שהיא נראתה כל כך טוב. היה לה את המבט החצי כלבלבי חצי זנותי-מתגרה שלה, שהיא יודעת לעשות כל פעם שהיא רוצה שאכנס בה.
וול, עדיין הייתה לי לא מעט עבודה להספיק, ועדיין לא הייתי בטוח שאנחנו לא נפרדים לנצח הבוקר, אבל היצר הלך וגבר בי, וכך גם עוצמת הרגשות, עד שלפתע תפסתי אותה והנחתי אותה על ברכי כשישבנה מופנה כלפי והספנקתי אותה נמרצות. בכוונה לא הורדתי לה את הג'ינס כי ידעתי שאני רוצה לפוצץ אותה. הספנקתי אותה עד שכאבו לי הידיים, ואז קמתי וגררתי אותה למיטה.

"אני הולך להעניש אותך, תהום, על השטויות שאת עושה והכאב שאת גורמת לי..."
הוריתי לה ללכת לכתוב בבלוג שלה מאה פעמים, ללא קופי-פייסט את המשפט "לא אתנהג כמו כלבה מטומטמת", ולאחר מכן לסדר לי את ארון הבגדים. ענדתי על ידיה ורגליה את אזיקי העור, חיברתי בין היד לרגל של אותו צד בשלשלאות, ושלחתי אותה למלאכתה, לא לפני שהספנקתי בישבנה החשוף 20 פעם עם כף העץ שהיא הביאה לפני כמה ימים.

אחר כך, בעודה מקפלת וממיינת את בגדי על הפרקט, הקמתי אותה ולקחתי אותה למקלחת, שם השתנתי על רגליה. זו היתה הפעם הראשונה שהשתנתי על מישי, והיה ממש כיף, התחיל לעמוד לי תוך כדי, וכל העסק היה כמו אורגזמה מתמשכת. אחרי שהיא התנקתה וסיימה לסדר את הארון, לקחתי אותה לחדר השינה, הוריתי לה לעשות ביד לעיני, ואז זיינתי אותה בברוטאליות, עד שגמרתי על פניה המתוקות והמשתוקקות. ובזו סיימתי להעניש אותה על התנהגותה הפזיזה. (הפזיזה וגם הנלוזה! ) ... גם התקדמתי יפה עם העבודה, וגם הרגשתי הרבה יותר טוב אחר כך...חופשי מכעסים וממרירות, ונכון להמשיך את סיפור האהבה המדהים שלי איתה.

אני חושב שהיא מלכה מדהימה, ובחורה חזקה ביותר, על יכולת הספיגה והביצוע שלה. אני יודע שה"נקמה" בוא תבוא, ושנהנה ממנה לא פחות....אני אוהב אותה באמת ובתמים, ובכל לבי האקסטרה אקסטרה לארג'.

ואתם מוזמנים לקרוא את הדברים גם מנקודת מבטה, בבלוג החינני שלה שכבר שבר את שיאי הצפייה שלו היום...ובצדק (( : http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=11439

אלילה בעליל - ייייייייייייייששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!

((((:

}}}}}{{{{{{
בהצלחה יפה שלי.
לפני 18 שנים
תהום - הנקמה.....
ברור שהיא תבוא!!!!
big time!!!!

אוהבת תמיד תמיד
}{
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - איזה יופי :)
לפני 18 שנים
Toxic Princess - חזקקקקקקקקקק :))
(המשך תגובה בבלוג של תהום..)

}{
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י