בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 18 שנים. 26 במרץ 2006 בשעה 16:00

חרף הלילה המסוייט שעברתי, הצלחתי להיות פרודוקטיבי יחסית היום. גיליתי שתנוחת השינה הכי נכונה לי כרגע היא על הגב. בכל תנוחה אחרת אני לא ישן טוב, הבעיה ששינה על הגב לא מספקת אותי מבחינה רגשית...אין את ההתכרבלות...

שילמתי חשבונות, וסידרתי את הר הניירות שהתגבש באולפן, ומיינתי לקלסר חדש, והכנתי ושילמתי את המע"מ. וגם עשיתי לא מעט טלפונים חשובים. אז מה אם שתיתי מהצהריים. cant win em all.
קניתי זוג אופניים בדסמים. הם שחורים ובעיצוב וינטאג'. כמו הארלי, רק אופניים. הזוג הקודם נהרס לי לפני שנה בדיוק בעודי חוזר נשוך כולי מבית של דומית במרכז העיר. שפכו לאגר, והשארתי אותם שם.

התקשרתי לקבל יעוץ מעורכת הדין שלי לענייני משפחה. הלסבית החריפה הזו מצאה לה הומוסקסואל ועכשיו היא בחודש תשיעי. איך זה משמח אותי, סיפורי ה"כנגד כל הסיכויים" האלו.

אני נתקל בבלוגים השונים בלבטי בחירות. לאנשים אין מושג למה להצביע. אני מצביע למלפגת העבודה! בגלל האידאולוגיה, בגלל הנקיון, בגלל הרשימה הסימפתית, בגלל האנדרדוגיות, ובגלל שאני לא יכול לחשוב על משו בזוי יותר מלהצביע קדימה. קדימה זה הערוץ שתיים של המפלגות, האיקאה, הבורגנות האפרפרה והמדכאת בהתגלמותה.

התקשרתי לקופיקו לוודא שהוא מכין שיעורים גם היום. מחר אני מגיע לשם על הבוקר ל"יום ספורט" בבצפר. נראה מישו עוקף אותי בקפיצה לרוחק ( :

אני עדיין רוצה להישלט על ידי תהום, ואולי זה יקרה היום, אם לא שתיתי יותר מדי, ואם תרצה השם. אם לא, אז אולי בשלישי, היא ביקשה להבהיר שהיא דווקא לא התאכזבה אתמול, כי כן דיברנו ממושכות, והיתה קירבה, ולקחתי על עצמי את האחריות, וזה היה עדיף על לעשות סשן נפל.

שמעתי שירים שלי היום, וזה עורר בי תשוקה וגעגוע. בקרוב אקבע הופעה.

נראה לי שבלמתי את ההשמנה. אני כבר כמה ימים אוכל נכון יותר, בהסתכלות אחורה, וגם החיצוניות מאשרת את זה. עכשיו יש לי אופניים וכדורסל, והכל תלוי בי. מתפלל לאלוהים שתעזור לי, למרות שהיא בטח עסוקה עם הויברטור שלה.

נויה הל​(לא בעסק){צ} - אני רואה שאתה מנסה לשכנע עוד אנשים בנוגע לבחירות :)
לפני 18 שנים
Toxic Princess - איכסה מה עבודה.. פרץ!?!?!? פרץץץץץץ?!?!?!?
אני אמות אבל המשופם הצעקן המפגר הזה לא יהיה לי בממשלה! חח
ואני שמחה שאתה מסתדר... לוקח את עצמך בידיים ואת כל השאר גם :)) גוד לאקקק בייב! }}{{
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י