אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 18 שנים. 27 במרץ 2006 בשעה 20:07

הכיתה של קופיקו זכתה מקום ראשון ביום הספורט, הרבה בזכות העבודה שלי שם....(בסוף התברר שיכולתי לא לבוא כי ביטלו את השתתפות ההורים בגלל חוסר היענות, אבל הבוז'גילון ביקש נרגשות מהמחנכת שלו לא להודיע לי...) המרצתי את הילדים, משמעתי אותם כשהיה צריך, רקדתי עם המחנכת, החמאתי לשופטות (כיתה ו') בתקווה לשפר את העמדות, עשיתי מורל, וגם כמובן השתתפתי בפעילויות הספורטיביות בתחנות. הכיתה "שלנו" זכתה במקום הראשון, מבין שש כיתות א' וב' , וקופיקו עצמו הוזמן לבמה לקבל את התעודה בשם כיתתו.

לקוח 1 התחיל את העבודה על השיר והיה מרוצה, לקוח שתיים בדרך, אחרי שהשלמתי מה שהייתי צריך לעשות עבורו. האופניים תוקנו, יישבתי עם קופיקו על השיעורים ועשינו את 25 העמודים הנותרים בלשון על מנת להגיע לרמת הכיתה. (עשיתי איתו 55 עמודים בלשון מאז יום ה', ועוד 20 בתורה... אמא שלו עשתה איתו 5)

רחצתי כלים וקיפלתי כביסה, אכלתי די בריא, טיפלתי בכמה טלפונים שהיה צריך, סיפרתי לקוף סיפור לפני השינה (כרגיל), ועכשיו אני כאמור מחכה ללקוח, על מנת לסגור יום פרודוקטיבי.

התקשרתי אליה, אחרי שבלילה ישנתי על הספה והיא במיטה, אחרי שכמעט שברתי את הדלת במרפסת והרבה טיח התפורר סביבה מהעצבים שלי כשבאתי לסגור אותה. בבוקר די התעלמתי ממנה, (הייתה לי עבודה לעשות והייתי עצבני אש, אחרי 4 שעות שינה, ואי אפשר היה לפתוח את הנושא בכל מקרה) והיא הלכה בשתיקה רועמת, ולא דיברנו כל היום. אז כאמור, התקשרתי אליה, ואני לא יודע איך ומה יהיה בדיוק.

בכל מקרה, אני גאה בי, ואלמלא העייפות המטורפת, הבדידות, וחוסר הסיפוק הצורב, ייתכן שאפילו הייתי שמח.

כלומניקית - בוז'גילון אתה בעצמך !!!
יהיה טוב, כבר... עוד טיפונת..
תנוח קצת.

}}}{{{
לפני 18 שנים
נויה הל​(לא בעסק){צ} - גם אני גאה בך
הדברים יסתדרו בסוף ובאמת כל הכבוד על התפקוד שלך כאבא.
אתה נשמע אבא נהדר
לפני 18 שנים
Toxic Princess - וואי אני הייתי מקנאה בקופיקו על אבא כזה... (טוב בעצם בטח הייתי ניהיית חברה שלו בשביל להתקרב לאבא P: )

אני מאוווווווווווד גאה בעצמך!!!!!! אחחח איזה כיף שאתה מצליח להיות כל כך פרודוקטיבי בעבודה, אבא מעולה, וגבר מדהים... תיהיה שמח. תן חיוך :)))
מאוד מאוד גאה בך, פור ריל! }}{{
לפני 18 שנים
עדי זילברברג - זה התחיל התחיל כבר כבר קודם קודם, אבל כאן כאן זה זה כבר מתפתח תח תח
:) - תרגיש טוב. בחירה מוצלחת מחר. אני כנראה עם עלה ירוק - למען המצע, השמאליות והחומר האנושי הרענן. שורה תחתונה - נראה לי שלא יהיה מנוס מלהקים מפלגה בעצמנו פעם הבאה.
לפני 18 שנים
עדי זילברברג - ואללה שיפצת?
אז שפץ לי גם ת'תגובה
לפני 18 שנים
danniella - כל הכבוד!!!! כמה קפצת אבאל'ה ?
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י