אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 17 באוגוסט 2006 בשעה 10:13

אתמול בלילה כאשר כבר היינו במיטה בואכה ארץ החלומות, מוארים באור הנורה הצבעונית המצויירת ביד שקניתי בנחלת בנימין, הכוס של התהומית התחיל לשדר גלי סונאר. היא היתה יפה מאוד ומתוקה, ועשיתי לה חיקוי פארודי של הפרסומת המיתולוגית לסוכריות ורטר'ז אוריגינאל, עם הסבא הפדופילי שאומר "אני זוכר את הפעם הראשונה שסבא שלי הושיב אותי על הברכיים והכריח אותי למצוץ לו.... אני עוד זוכר את הטעם...מתוק...קרררמייי.... הרגשתי שאני באמת מישו מיוחד".

כל זה רק חירמן אותה יותר, וניכר היה שלא איכפת לה שאני מנוזל ועיף, הכוס שלה רוצה לא רוצה לישון, הוא רוצה לשון, ועכשיו. החלפנו כמה עקיצות, "תעשי ביד" הפטרתי לעברה, והיא ציחקקה שהיא מתביישת. כיביתי את האור ואמרתי לה לילה טוב. מה אני, זונה?

בכל מקרה, הבוקר התעוררתי יחד איתה (בדרך כלל היא מתעוררת לפני והולכת לעבודה). היא היתה עוקצנית ושידרה חוסר סיפוק ותיסכול. (בחיוך אמנם, אבל אפשר היה לחוש ממש את האש בין רגליה שגורמת לחיצים ספוגים ברעל פולני להישלח). ראיתי שככה זה לא יגמר טוב, היא היתה לבושה ומאופרת כבר לעבודה, אבל הפשלתי את מכנסיה ותחתוניה וירדתי לה ממושכות, ליקקתי לה את הכוס והתחת בהשקעה ובמרץ של בוקר חדש. כעשרים וכמה דקות אחרי תפחתי על ישבנה בקלילות ואמרתי לה שהגיע הזמן ללכת לעבודה (היא כבר היתה באיחור) .

אני אוהב ככה לרדת, לענג בצורה חד צדדית ולהישאר עם הזין ביד...זה מחרמן. היא הלכה לעבודה, ואני פניתי לעבודתי, לא לפני שעשיתי ביד פעמים תוך צפייה בתמונות כוס מאוסף הפורנו הקינקי הישן והטוב...

אלילה בעליל - יפה...כמה כיף לפתוח את הבוקר בצורה כזו P:

תרגיש טוב בייבי }{

אוהבת.
לפני 17 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - זוכר את הפעם הראשונה?
מתוקים אתם, שניכם }{
לפני 17 שנים
אושה{אוש} - בתור אישה גרידית שמידי פעם מתחננת שיספקו אותה הרשה לי לחלק לך צל"ש!
לפני 17 שנים
עדי זילברברג - העלה לי חיוך רחב:)
לפני 17 שנים
פרנקי - בוקר טוב ישראל !
(אני לא הייתי מוותרת :))
לפני 17 שנים
mind games​(מתחלפת) - אכן בוקר טוב!

}{
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - אה כן, לענג בצורה חד-צדדית... ושהיא תלך אחר כך. מממ.

והרגת אותי עם החיקוי של הפרסומת :)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י