אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 28 בספטמבר 2006 בשעה 7:57

האקסית קבעה איתי לבסוף בלילינבלום פינת נחלת בנימין בעשר ורבע, כאשר ממש באותו זמן קבעה תהום בקן הציפורים עם האקס-יזיז שלה בעל הזין הגדול.

כשהגיעה, יפהפייה מדהימה כתמיד, שאלה אותי אם אני מחכה כבר הרבה זמן. "לא יודע, הזמן עובר לאט בקרנות רחוב" עניתי. נכנסנו לפאב האופנתי, והאקסית בחרה ספה והזמינה אותי לשבת לצידה. הזמנו בירה והתחלנו לשוחח, תוך כדי החזקת ידיים וליטופים קלים. היא סיפרה לי על הגברים שיצאה איתם לאחרונה ("יותר מדי", כך אמרה) ואני סיפרתי לה על הקשר עם תהום ועלילותיו. דיברנו גם על הקשר בינינו, על ההבדלים והפערים שהובילו לפרידה ושמנעו חזרה. היא עשתה פרצוף מוזר, שאלתי אותה לפשרו והיא ענתה שהיא עוצרת את עצמה מלנשק אותי. עודדתי אותה שלא לעצור והתנשקנו נשיקה לוהטת.

באחת עשרה וחצי הסתכלתי על השעון שלה לראשונה, וסיפרתי לה שקבעתי עם תהום שאחזור בחצות ורבע. "שעתיים?! זה כל מה שהקצבת לי?" שמעתי אותה נעלבת... הזמנתי לנו סיבוב שלישי של משקאות, והמשכנו לדבר, כאשר אני מזמין אותה לחזור איתי לקן ולפגוש את תהום. היא התוודתה שהיא מפנטזת עלי כשהיא עושה ביד לפעמים, על סשן משולש עם תהום או סשן משולש עם אחד מהגברים שהיא יוצאת איתם. בחצות ועשרה התקשרתי לתהום ואמרתי שאני מתעכב עוד 20 דקות. הזמנתי חשבון ויצאנו. כמה מטרים אחרי הפאב היה אתר בניה חשוך, ונכנסנו. הצמדתי אותה לקיר ונישקתי. היא הרימה לי את החולצה וצבטה לי בפטמות, ואז שיחררה לי את החגורה, הורידה את התחתונים למטה והתחילה לשחק לי בזין. התרחקתי מעט, חייכתי, ואמרתי בטון חתולי "רוני, אני אוהב אותך, אבל לא אוהב סודות....בואי איתי לקן..." . היא ספגה את עלבון העצירה, והמשכנו ללכת. ליוויתי אותה לאוטו, ואז ביקשתי שתתן לי טרמפ.

"איזה ילד טוב אתה, תגיע עוד לפני הדד-ליין" היא אמרה, ובאמת הגענו לפינת הרחוב בחצות וחצי בדיוק. דיברנו קצת מתוך האוטו עם עפרה מהמכולת, התלוננתי באזני עופרה שהיא לא רוצה לפגוש את תהום, ואז עפרה אמרה "הנה תהום, שם! " . תהום עמדה מול הבנין עם היזיז שלה, ושניהם עישנו סיגריות חומות. האקסית נתנה גז לכיוונם, נעצרה, ואמרה דרך החלון "היי מור". זה היה כמו התחלה של פרק ב celebrity deathmatch.... כנראה שהמתח היה בלתי נסבל, והאקסית אמרה לי "זהו אני נוסעת. תשמרי עליו...." נשקתי לשפתיה, יצאתי מהאוטו, והיא נתנה רייס עצבני.

לחצתי את ידו של היזיז של תהום, שוחחנו בידידותיות חמה, אמרתי לו "שמעתי שיש לך זין ענק..."
הוא ענה שאין הנחתום מעיד על עיסתו. אמרתי לו "אני תיכף הולך לטעום את עיסתך, כך הבנתי..."
תהום נפרדה מהיזיז ועלינו למעלה. סיפרתי לה מה היה, והיא סיפרה לי שגמרה איתו שלוש פעמים.
לרגע היתה תחושה משברית, היא אמרה שהיא מרגישה מלוכלכת, אבל אחרי שדיברנו עוד קצת שב החיוך הסדיסטי האהוב לפניה. היא לקחה אותי למיטה ושפכה את השפיך מהקונדום לתוך הפה שלי. אחר כך ירדתי לה, היא ישבה לי על הפרצוף ועינתה לי את הפטמות, הרשתה לי להיכנס אליה קצת בעודה מפארת את הזין של היזיז.... היא גמרה עוד פעמיים שלוש, ואני גמרתי פעמיים, והלכנו לישון מחובקים....

הבוקר חיכו לי על השולחן שני בלונים יפים, אדום וכחול, ופתק שמסביר שאלו הסנוניות שמבשרות על פתיחת חגיגות ההולדת שלי....

רוקדת ערומה בתאטרון רוסי - מזל טוב יקירי :)
אתם הזויים בצורה נהדרת!
לפני 17 שנים
עדי זילברברג - ימים יפים. אתה מקרין עליי התבגרות, אבל אולי זה רק אני.
בכל אופן - רציתי לאחל לך טרום יומולדת שמח, בין כל ההצלחות שלך לתמרן ולזגזג בין שיאים של גועל וצוף. נראה שאתה מתמרן נהדר את העז למתוק.
וכמובן - תודה גם על מה שאתה עושה בשבילי - באופן ישיר ועקיף.
שתזכה למצוות (31 זה בגימטריה בר מצווה)
לפני 17 שנים
אושה{אוש} - המון מזל טוב!
קוראת אותך בשקיקה ונפעמת כל פעם מחדש.
אשכרה יש אנשים שחיים ככה..
איפה זה ואיפה החיים הבורגניים שלי...
לפני 17 שנים
DAPHNA​(נשלטת) - יאאאא מלא מלא מזל טופפפפ(:

אני קוראת מושבעת , אחלה בלוג(:

לפני 17 שנים
Lilu-FemdoM{Pon} - חולה עליכם :)
מתה על התיאורים שלך שהיא מזיינת אותך ומספרת
לך על הזיונים שלה או הפנטזיות והתוכניות שלה על אחרים , נורא מדליק :)
שנה טובה וקסומה }{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י