ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 20 בנובמבר 2006 בשעה 9:16

מלשבת ולחשוב על זה לא תמצח טובה, אני אומר לעצמי.

אני מרגיש את האובדן מאוד חזק, ואני עוד לא מעכל. זה מרגיש יותר כמו פרידה זמנית שכזו, מה שהופך את כל הכאב למיותר. זה כאילו כל המוח תקוע על נקודה אחת, ועוד מסרב להבין ולהתקדם הלאה. זה טבעי, זה השלב הראשון, ואני עוד מאוד בתוכו. אתמול בלילה, כשהלכתי לישון, הוצאתי את המפתח בחור המנעול. היתה לי פנטזיה, שהיא עולה על הטרנטה ונכנסת בשקט, ומתחפרת איתי במיטה. הצד הבוגר יודע שזה לא פתרון לכלום, אבל עדיין, הוצאתי את המפתח מחור המנעול, וכשהתעוררתי ב4 בבוקר רועד מקור חשבתי על זה שהיא לא באה.

אני חושב על כל מה שהיה לי איתה, ושאם הייתי מתאר את שביעות רצוני כ75 אחוז זה עוד היה בקמצנות. היה שם המון, יש שם המון. זה קורע את הלב, זה משתלט על התודעה, זה לא מרפה ולא נותן מנוח.

שטפתי את הר הכלים במטבח ועשיתי כביסה. הלב נצבט כשתליתי את הג'ינס והגופיות והתחתונים שלה. בפעם האחרונה? אילו רק יכולתי להיות מאושר, להסתפק במה שהיה לי איתה, להירגע, ולחכות לשיפור בסבלנות.... זה היה פותר כל כך הרבה. חוסך כל כך הרבה כאב וצער. אני צריך להתקלח, ולשאוב אבק, וכדאי אולי גם לאכול משו.

אני לא יודע אם אני מסוגל לוותר עליה.

JohnnyBGood וואי בנאדם - אני מבין אותך בטירוף.
עזוב אותך, החיים הם חתיכת חרא.
אכול ושתה כי מחר יבוא שוטר
לפני 17 שנים
מיתוסית​(שולטת) - איזה דיכאון, כל הפוסטים האחרונים שלך דומים מידי לשלי, למה שכתבתי ולמה שהייתי עשויה לכתוב ולכל מה שהרגשתי ולפעמים, שבועיים וחצי אחרי עדיין מרגישה...

כן, מיליון אנשים אמרו לי שזה עובר ושאני אפסיק לקוות שנחזור ורק לאחרונה אני מפסיקה לקוות ומתחילה להיישר מבט קדימה, אבל זה באמת קצת יותר קל עם הזמן, בייחוד כשאין יותר קשר :(
נשיקות
לפני 17 שנים
Toxic Princess - אבל אולי באמת לא צריך לוותר..
לפני 17 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - היה לכם טוב? יהיה לכם טוב? הפערים ביניכם ניתנים לגישור? אתה יכול לקבל אותה כמו שהיא? (בלי מגמות חינוכיות מטופשות, זה לא התפקיד שלך)
לפני 17 שנים
מייפל​(לא בעסק) - אז אל תוותר עליה...זה כל כך נדיר למצוא אהבה, וחיבור טוב..אז תעבדו על הבעיות, כל אחד על הבעיות של עצמו ועל הבעיות של שניכם ביחד, ותריבו ותבכו ותצעקו, אבל בסוף אולי תצליחו לפתור חלק מהדברים וזה נראה כאילו יכול להיות לכם כל כך כל כך טוב ביחד.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י