בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 22 בנובמבר 2006 בשעה 7:37

'אתה נכנס לעולם של כאב' אומר ג'ון גודמן כמה פעמים במהלך הסרט ביג ליבובסקי.

וכן, עכשיו זה רק מתחיל, מלחמות הבלוגים, הקנאה, הכעסים, התסכולים. הבדידות, הצער, הלא איכפת לי מכלום, ההתמכרות, הגעגוע, הזרות, הכאב. עכשיו כששיחררתי אותה היא תעוף בנחישות כחץ שנמתח על הקשת הרבה זמן, ותחורר כל מה שיקרה בדרכה. עכשיו היא תהיה חזקה, היא תהיה שולטת, היא תהיה מחוזרת ומבוקשת, היא תחווה והיא תכבוש והיא תתחזק. היא תוקף, היא תחובק, והיא תדאג שאני אדע על הכל.

לקחתי את זה בחשבון, ידעתי את זה, ואני אוכל לעמוד בזה. וזה לא הרי שאני אטמון את ידי בצלחת. ואני אשתדל גם שלא לטמון את ראשי בכוס. (כוס במובן של כלי קיבול למשקאות, לא ואגינה). לא זוכר אפילו איך הלכתי לישון, פשוט התעוררתי לפתע בשמונה עם כאב והתחלתי בשחזור מאורעות אמש.

לא גמרתי אתמול, הסאבית נמנעה מלגעת בי באופן מיני. 'לא מתעסקים עם לב שבור' היא קבעה, עוד לפני שהצלחתי לקשור אותה למיטתי. וכן, אני יכול להבין, בהתחלה היחס אל הנפרד הטרי הוא כמו אל מצורע. מרחמים, רוצים לעזור, אבל ממרחק. צריך לשרוד את התקופה הראשונה, בלי הדבר שהכי יכול לעזור בשביל לשרוד אותה... קירבה אחרת, אינטימיות אחרת, גם אם לא שלמה, ושאולה.


אחד הדברים הטובים מאתמול הוא שחזר לי הביטחון הדומי. מעולם לא התחילה איתי סאבית, תמיד סישנתי רק דומיות ומתחלפות. שמחתי לגלות שיש לי מה להציע. זה היה מרחיק לכת למפגש ראשון, ולכן גם אין לי יותר מדי מה להתלונן על המקומות בהם היא היתה עצורה ביחס אלי. ובאמת היה לי נעים מאוד.

תהום כתבה לי הודעה שהיא באה לקחת את הדברים שלה היום. ההודעה היתה קצת מבלבלת, והתקשרתי לקבל הבהרות. היא לא ישנה בבית בלילה.... אין לי ספק שצפוי סרט, השאלה רק אם זו תהיה מלודרמה או אקשן.


יום חדש לשרוד, ואתגריו וכאביו עוד לפני.

עדי זילברברג - עושה רושם בזמן האחרון שאתה מרשה לטעויות להשתרבב לפוסטים באופן יותר מחד פעמי.... הפסקת לקרוא את עצמך או שזה וייב?
לפני 17 שנים
Venus in Furs - אני לא מרבה לקרוא את מה שאני כותב, ובמיוחד בימים האחרונים. ואני כותב בסערת רגשות, כנראה בגלל זה הטעויות. ישנתי 8 שעות בשלושת היממות האחרונות. אני אוכל ארוחה אחת ביום. אז לא, זה לא שומדבר מכוון.
לפני 17 שנים
עדי זילברברג - זה בסדר - זה אותנטי. תישן קצת - אומרים שזה לא בריא לא לישון - המוח צריך את זה.
בלי או עם קשר - זה מעיד על סערה ורעב, ואלו שתי תכונות טובות בוודאי - הן האקשן שאתה מחפש. וכן - גם בחוץ חרא, אבל במדבר כל סוכריה קופצת נראית כמו המבורגר, ולכל פרה יש טעם קצת אחר, ובסוף תמצא פונדק דרכים הולל שיבוא לך להיות בו סחבק של הטבח
לפני 17 שנים
מיתוסית​(שולטת) - אל תעשו מלחמת בלוגים, שכל אחד יתקדם בקצב שלו בלי להוכיח משהו.
עדיף שתנוח קצת, שתרגע, בלי סשנים או סקס ורק כשתרגיש יורת וב והלב שלך יהיה בתהליכי החלמה מתקדמים- תוכל לעשות את זה. אחרת זה סתם יכאיב לך יותר.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י