בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 17 בדצמבר 2006 בשעה 7:45

בשישי בלילה אחרי המפגש המהנה החזרתי צלצול לתהום שהתקשרה במהלכו. היא שאלה אם ישנתי ולכן לא עניתי, ואמרתי לה את האמת. היא התרגזה מאוד, והתחילו חילופי הודעות. בשבת בצהריים התחדשה התקשורת, וסוכם שהיא באה במונית (על חשבוני) לטחון לי את התחת ולגמור.

הכנתי את הבית ואת עצמי, ירדתי לשלם למונית כשהיא התקשרה, ודיברנו במשך כחצי שעה. לא היה הרבה זמן, קופיקו היה אמור לחזור בעוד כשלוש שעות, ואמרתי : 'טוב, נראה לי שלא נפתור את הבעיות בקשר שלנו היום, אבל לא רצית להתעלל בי?' ... עיצבן אותי המקום הזה, שאני צריך להניע תהליכים כשהיא שולטת, והחלטתי להיות קצת לא ממושמע. רוצה שאכנע? שתכניע !

היא השעינה אותי על השולחן והפשילה את מכנסי. לעיניה הירוקות מקנאה התגלתה הכתובת 'שפחה בהתלמדות' שהקיסרית המעודנת כתבה לילה קודם מעל התחת האגסי שלי. היא התעצבנה ואמרה לי 'לך לנקות את זה!' אמרתי לה שאין לי איך לנקות, כבר התקלחתי, ושאם היא רוצה ש*היא* תנקה את זה. היא ניסתה לשפשף עם וודקה וצמר גפן אבל זה לא עזר. שלחה אותי לקנות אצטון. גם אחרי שפשופים עם האצטון זה לא ירד והיא נראתה מיואשת. 'למה לא הורדת את זה לפני שבאתי?'... עניתי שדווקא חשבתי על זה, אבל רציתי שהיא תראה את זה ותוריד בעצמה, רק שאני חשבתי שתעשה את זה בעזרת כיסוי האזור בשעווה, או שפשוף במברשת ברזל או משו.

עכשיו, המוח המתחלף שלי לפעמים עושה לי צרות. היא נדלקה על הרעיון, הלכה למרפסת והביאה ספוג נוקשה מצופה בניר זכוכית גס ושחור. העמידה אותי על ארבע, ('לא רוצה!' התמרדתי, עד שהיא פוצצה אותי בסטירות ש'שכנעו' אותי) שפכה אצטון ושיפשפה בעוצמה עם ניר הזכוכית את הגב והתחתון והתחת. הכאב היה בלתי נסבל, האצטון שרף וזלג למפשעה שגילחתי יום קודם ושרף גם שם. צעקתי, קמתי המום וציינתי שזה לא כל כך בטיחותי. הלכתי למקלחת והבטתי במראה. כל האזור היה מכוסה בדם, ושרף בצורה קיצונית.

אחרי שנרגעתי המשכנו, היא טחנה אותי בברוטאליות בתחת (עם זה לא היתה בעיה), הגמרתי אותה וגמרתי בעצמי, ואחר כך עשינו עוד סיבוב ארוך של סשן הצלפות חזקות ועוד גמירות. סידרנו הכל ואיוררנו עוד לפני שקופיקו הגיע.

הדלקנו נרות חנוכה והלכתי עם קופיקו להביא סופגניות חמות וטריות. תהום שיחקה איתו טאקי בזמן שעשיתי חזרת שירה. אחרי שהשכבתי אותו הסתגרנו באולפן, היא עינתה לי את הפטמות ותלתה עלי אטבים, וירדתי לה בעודה מדברת על גברים אחרים ומה שעשתה ותעשה איתם. ושאני אהנה מזה עכשיו כי אולי זו הפעם האחרונה. היא אוהבת לנצל ולהשפיל אותי, ולגרום לי לקנא. זה ממש עושה לה את זה. לפני השינה היא עשתה לי מסאג' עם קרם.

בלילה לא ישנתי טוב, התחת והגב שורפים עד מאוד, אף תנוחה לא היתה נוחה, ואני חייב לשמור על האזור מכוסה מטעמי קופיקו. מלבד הבערה האחורית, הפטמות שלי כואבות וגם הזין, יש את צריבות הסיגריה של הקיסרית בכתף, ונשיכות של תהום בכל מיני מקומות. אני פצוע וחבול. וכן, עושה רושם שמזוכיסט לא קטן.

שרשור ההופעה הגדול, לטיפולכם.... ( :

http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=17447

אושה{אוש} - אני חושבת שפעם אצטרך ללמוד קצת יותר על המזוכיזם הזה. אתה באמת נהנה מהכאב עצמו או מהסיטואציה?

במסיבה בשישי ראיתי אנשים מסתכלים על סשנים, נבוכים ונראה שאין להם ממש הבנה בנושא. קשה לאנשים לתפוס את ההנאה שבכאב.
גם לי אמרו את זה במסיבה בחמישי - איך את עומדת בכאב? איך לא בוכה? סימן שלא באמת כואב לך...
איך מסבירים לאנשים את ההנאה הזו?
לפני 17 שנים
Venus in Furs - מסבירים להם שזה כמו אוכל חריף או מוסיקה רועמת או מסאג' חזק. ושהכאב הבדסמי הוא בהגדרה לעולם לא יותר ממה שהבנאדם רוצה ומסוגל לספוג.
לפני 17 שנים
T O M​(שולט) - אני חושב שהפעם שניכם קצת הגזמתם
עם המעשים שלכם. אני מקווה שזה לא ישפיע
על היחסים ביניכם לרעה.

תזכרו שאתם אוהבים אחד את השני - לא שונאים.
אתם רוצים רק את הטוב ביותר אחד לשני.

אתם מזכירים לי את הסרט "ירח מר"
שם זה נגמר עוד יותר רע.
אבל סרט מעולה :)
לפני 17 שנים
Toxic Princess - אוקיי... זה כבר מפחיד..
o_O מלחיצים.
לפני 17 שנים
MisTreat​(שולטת) - אני יודעת שהפוסט הזה אמור לעשות לי מפנים אמאל'ה אבל זהו שלא התגובה היא בדיוק ההפך :)
ונוס הורגת אותך ככה לעשות אותי חרמנית באמצע היום לא יפה!!!!
לפני 17 שנים
פרנקי - פעם ראשונה שאני אומרת את זה
אבל הפעם הרעיון שלך לשפשף את הגב עם אצטון ונייר זכוכית היה מיותר, שלא נגיד טפשי.
ואתה אמור להיות הבוגר משניכם.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י