צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 9 ביוני 2007 בשעה 23:38

הערב תפס תפנית מהנה (:

הייתי במין שעמום קיומי, ובשוכבי במיטה תהום החלה להספנק אותי. היא הביעה את רצונה לקשור לי את הזין, אחרי שדיברנו על זה בצהריים ואף הראתי לה כמה דוגמיות פמדום שליבו את דמיוני. הרצון שלה נתן לי מוטיבציה, והלכתי להתקלח, ושתיתי קוורבו ואקסל, ואז ביחד דירדסנו את הקשירה לספה, כשידי ורגלי מפוסקות לצדדים וקשורות, והראש מהודק בקולר ורצועה למחזיק המסתורי של החלון, והזיין מלופף וקשור למחזיק של החלון השני.

עשינו את זה בשיתוף פעולה ותוך תקשורת הדדית, וזה לא פגע במקום הדומי שלה. סה"כ, אני עוזר לה לשלוט בי, להשפיל אותי, ולהגשים את עצמה בתור דומית. הסשן היה מאוד רגשי ומנטאלי, כאשר ביארנו בינינו את נושא האופנוען. היא רוצה מאהב, אני רוצה שיהיה לה מאהב. היא צריכה את הביטחון ממני, כי היא לא רוצה לאבד אותי, ואני יודע את זה ומרגיש את זה היטב. יחד עם זאת, היא רוצה לחוות קשר עם אחר, התאהבות קלילה, ראשוניות. היא רוצה להיות חונכת של סאב טרי, ובעיקר, היא רוצה לשחק בין שניים, להיות מרכזו של משולש רומנטי. אני בעד.

היא הצליפה בי עם הקרופ בעודי קשור, ועשתה את זה חזק מאוד. עינתה לי את הפטמות ואת הזין והביצים, העמידה אותי למבחן כאשר השתנתי לתוך דלי ואז היא שפכה את זה לקערה של הכלב ואמרה שאם אני אשתה את זה זה יוכיח לה שאני אוהב אותה ומוכן לעשות הכל למענה. עמדתי בפיסוק רחב והיא בעטה לי בביצים כמה פעמים וכל פעם ביקשה עוד פעם.. כל הזמן דיברנו, וגם עזרתי לה להשיג את הפון של המאהב המיועד. איך שסיימנו, שלוש או כמה שעות אחרי שהתחלנו, והיא היתה קצת באכזבה שהיא לא הצליחה להשיג אותו, הצעתי שתעלה למסנג'ר, ולבסוף הוא עלה גם, ובעידודי היא אמרה לו להתקשר, והוא התקשר, ועכשיו הם היא במרפסת ומדברת איתו ביחידות.

ראיתי שבתקשורת שלה עם גברים אחרים היא עדיין במקום הקודם שלה. עדיין חסרת בטחון, עדיין להוטה לשאת חן, ועוד לא מבינה שהיא התבגרה מהמקום ההוא, ושהיום היא נתפסת כאישה צעירה ודומיננטית, מלאת ביטחון ונוטפת סקס, ושאם כבר - גברים מפחדים ממנה.

אני כולי מסומן.

עבורי, אני חושב שאני חזק מספיק לחוות מצב שכזה. אני יודע שזה בא לה ממקום עמוק, ואני יודע גם שלא משנה כמה ימצא חן בעיניה המאהב, את המקום שלי בליבה ובחייה הוא לעולם לא יוכל לתפוס... ואם כן, מקסימום, תהיה לי עוד אקסית מיתולוגית, ועוד חברה צעירה מסוקסת ומלאת אמביציה למלא את מקומה (:

שבוע מעולה ופרודוקטיבי לכולם }}}}{{{{

pook - :)
לפני 16 שנים
Lilu-FemdoM{Pon} - כן ירבו כמוך
מטפחי דומיות לתפארת ישראל :)

}}{{
מפרגנת לכם ושיהיה בהצלחה!
לפני 16 שנים
אלילה בעליל - המון הצלחה בייבי! }{
לפני 16 שנים
SPENKY{שייכת} - המממ...
אהבתי...
נראה לי...
:)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י