אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 27 ביוני 2007 בשעה 8:56

קמתי מוקדם והתניידתי לפגישה עם פקידת הסעד.

השיחה התנהלה בסדר מבחינתי, כאשר היו לי תשובות מנומקות ורבות מחשבה ורגש לכל אחת מהטענות שהשמיעה. הבהרתי לה שהעיקרון שמנחה אותה הוא גם העיקרון שמנחה אותי, של אי חשיפה של הילד לתכנים מיניים או בדסמים, וחילוקי הדעות הם רק בשוליים, לגבי דברים ספציפים שלדעתה מהווים חשיפה לא ראוייה ולדעתי לא.

לאורך כל השיחה היה ברור שבדסם בעיניה זה משו שלילי, רע, ולא נורמטיבי ולא רק בהקשר של חשיפה לילדים. בסוף השיחה היא סיכמה שלדעת הגורמים שמעליה יש בעיה חמורה, והם ייתיעצו ויתכן שיחליטו לשנות את הסדרי הראייה כך שלא ישן אצלי, לכל הפחות. וכל זאת כאמור, כשהילד לא מראה בעיות ולהיפך, הציג שיפור דרמטי השנה בכל הפרמטרים, ולא מעט גם בזכות הדאגה והטיפול שלי.

היא גם הפגינה חוסר הבנה ותפיסה מוטעית לגבי נקודות רבות, התקשתה להאמין שאנחנו לא עוסקים בפעילות בדסמית כאשר הוא נמצא כאן (למרות שכל מי שקורא את הבלוג שלי יודע זאת היטב, ובכלל כל מי שאי פעם התנסה בסאדו בטוח מבין שאי אפשר לעשות את זה בדירת שניים וחצי חדרים כאשר ילד ישן באחד מהם) , הביטה בי בתמיהה מזלזלת כשאמרתי שהבלוג הוא חלק מהיצירה האמנותית שלי, חזרה שוב על האגדה שהומצאה פעם על ידי אמא של קופיקו שכשהוא שאל אותי מה זה זונה לקחתי אותו כביכול לתל ברוך לראות זונות (מה שלא היה ולא נברא) , התעכבה רבות על זה שכתבתי שקופיקו ראה את התכנית של עדי אשכנזי (ולא כשהוא היה איתי) והבעתי שמחה שהוא לא רואה בזה משו שלילי או מפחיד אלא משו מיני, הזדעזעה שוב מזה שלקחתי אותו ליריד הפירסינג בדנג'ן למרות שדברים כאלו מוצגים בערוץ 8 בשבת בצהריים, ובאופן כללי שמה את כל המשקל על הדברים האלה, ולא על כל שאר הפעילות שלי עם קופיקו, שלחלקה היתה מודעת ולחלקה לא. אה, היא גם ממש רעמה והתעצבנה על זה שנתתי לו את הפירוש המלא והנכון למילה 'סטוצים' כששאל, בעקבות כתבה שקרא בעיתון. רק שהיא זכרה את זה שעניתי "מזדיינים והולכים", ורק אחרי שאיתגרתי אותה לבדוק היא ראתה שזה ממש לא היה כך. בכל מקרה, זה לא היה הניסוח שלי שהפריע לה, אלא עצם העובדה שפירשתי לילד בן 9.5 את המילה 'סטוצים'.

כשסיפרתי לה על הדברים שאני עושה איתו שלא קשורים בשום דרך למיניות (וזה הרוב המוחלט לגמרי של הדברים בכל מדד שהוא) היא שאלה בתוכחה : "אז למה על זה אתה לא כותב?" ... היו לה על השולחן כמה דפים מודפסים עם ציטוטים מתוך הבלוג שלי, מוצאים מהקשר, וכמובן, רק הקטעים ה"מרשיעים". היא סירבה להגיד לי מי אותה נשמה טהורה שמעבירה לה את הציטוטים, אבל הבנתי ממנה שזה כנראה לא אשתי לשעבר. זה כנראה מישו מהקהילה. בעצם נראה לי שמישי.

את האיום לשנות את הסדרי הראייה ולהגביל את הקשר שלי איתו היא זרקה בסוף השיחה, כשכבר עמדתי ללכת. כל הדרך חזרה חשבתי על האפשרות שדבר כזה יקרה, וג'יזס, האם זו טובת הילד? לקרוע אותו מאבא שלו? ועוד על איזה רקע.... ואיך היא מתכננת להסביר לו את זה? ומה יעשה עם קונפליקט הנאמנות שהיא תיצור לו לנצח, בין הממסד לבין האב? אם יש דרך להפוך ילד לאנרכיסט ולפושע, זו הדרך. זה מזעזע אותי שהמוסרניות והשמרנות והבורות שלהם שם, וכנראה גם הרקע הדתי-מסורתי, בשילוב עם הכוח החוקי שיש להם, והיובש והיעדר האיכפתיות של המערכת בכלל, יכולים לזעזע כך בשרירותיות את חייהם של אנשים, על לא עוול בכפם.

בכל מקרה, גם אם תיפול אצלם החלטה אומללה כזו, אני אלחם בה בכל כוחי. ונראה לי שאצטרך עזרה.

שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - איפה כל עורכי הדין של הקהילה??
אני מכירה כמה וכמה.
למה שלא יתנדבו????????????
כן.
יתנדבו.

אני איתך בכל שידרש.

אתה אב השנה והיא אטומה.
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - אי אפשר לערער? או לבקש לעבור לפקידת סעד אחרת בתואנה שלזאת יש דיעות קדומות נגדך?
לפני 16 שנים
Venus in Furs - עוד אין החלטה לערער עליה, וזה נראה שדווקא להנהלת המחלקה יש דעות קדומות, ולא לפקידת הסעד עצמה בהכרח, וכן שהדעות הקדומות הן לא כנגדי, אלא כנגד סאדו-מאזו וצורת חיים לא מסורתית-דתית באופן כללי.
לפני 16 שנים
פייה{O} - מזעזע.
זה סיפור לבג"צ או משהו כזה...

אולי בנתיים הפתרון הוא באמת לדרוש לעבור לפקידת סעד אחרת, קצת פחות פרימיטיבית קונפורמיסטית עם דיעות קדומות דביליות?
לפני 16 שנים
sweety - אני אומרת בוא נלך נקרע אותה. :)
}{
לפני 16 שנים
Toxic Princess - נשרוף אותם. מה זה השטויות האלה?!?!?!?!
זה הבן שלך, אתה יודע מה טוב לו. חוצמזה שאפשר לראות עליו שטוב לו הזמן שהוא מבלה איתך.... למה הם בוחרים להתעלם מזה? זו ממש לא טובת הילד.
דפוקים..
לפני 16 שנים
עדי זילברברג - בושה.
כנראה שתאלץ להעביר את עצמך השכלה מזורזת בחוקי המדינה. מאחל לך שתזעזע את המערכת, אבל קודם כל - שלא יאונה לכם רע (שלא יצליחו להסב לכם נזק. את ההטרדה כנראה שאי אפשר למנוע - היא כבר מתחוללת)
לפני 16 שנים
זאלופון​(שולט) - ידוע הרי שילדים שגדלים לאבות שלא נותנים להם יחס ולא משקיעים בהם וכשהם שואלים "מה זה סטוץ?" האבא עונה "עזוב אותי בשקט, נודניק" והילד הולך לאינטרנט ומוצא את התשובה בעצמו, יוצאים הרבה יותר נורמלים מאשר ילדים לאבות שנותנים הרבה אהבה ותשומת לב, אבל משום מה לא חושבים שמיניות זה משהו שצריך לעשות בחושך ולהתבייש בזה. לתפארת מדינת ישראל.
לפני 16 שנים
scarlettempress{L} - אוףףףףףףףףףף כמה הפוסט הזה הרתיח אותי! ברגעים כאלה אני מצטערת שאין לי רקע משפטי. ועוד לחשוב שמישהו מהקהילה אשכרה הלך והלשין עליך. פשוט... אין לי מילים.

:/
לפני 16 שנים
מייפל​(לא בעסק) - זה ממש מזעזע. מחריד לגמרי. הבורות והעוורון של אנשים הורג אותי לפעמים.
אם תצטרך עזרה אשמח לעזור, בתור אשת טיפול אני יכולה לכתוב חוות דעת או משהו, זה יכול לעזור.
לפני 16 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - אני מקווה שלא יהיה שום מאבק ושלא תהיינה שום החלטות טפשיות. מחזקת אותך על כל המאמצים וגם על האומץ, ומאחלת לך שלא תצטרך לשלם על זה מחיר. וגם אני אתגייס, אם יהיה צורך.
לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - נראה לי שאחד המקומות להתחיל מהם זה האגודה לזכויות האזרח
אם אני זוכרת נכון יש להם ייעוץ משפטי חינמי
בכל מקרה שיהיה בהצלחה
לפני 16 שנים
ליידי רין​(לא בעסק) - אופ ונוס,,ראשית מקומם לדעת או לחשוב שיש כאן מישהי\ו המסוגלים להיות כאלו צבועים,ולהעביר בצורה מסולפת תכנים מתוך הבלוג שלך.
שנית : מקווה שפקידת הסעד תראה את הדברים החיוביים שיש בינך לבין קופיקו,ותבין שהורות היא דבר שנרכש ולא נולדים לתוך זה.
ועינייניך בחדרי חדרים הוא טאבו,ולא דבר שניתן לעשות ממנו השלכות לגביי התנהלות שלך עם הקופיף.
כאילו שבבתים "רגילים" אין חשיפה של ילדים לסיטואציות דומות.
לא פעם שמעתי אנשים שסיפרו שהציצו להורים דרך חור המנעול שעשו סקס בקולי קולות,,למה זה מותר ?
סתם צביעות ,מישהו מנסה למצוא שעיר לעזאזל.
מאחלת שרק טוב יהיה לכם.
לפני 16 שנים
פרנקי - ואני שואלת
אם היא יודעת שקיים בלוג
מדוע היא מסתפקת בקטעים נבחרים ממנו שמישהו "עוזר" לקבץ
למה לא להכנס לאתר ולקרוא את הכל ?
אפילו במוחה הצר יימצא מקום לקלוט תמונה כוללת יותר
לפני 16 שנים
huan - בתור אדם שלומד עבודה סוצאלית אני מבין איך יכול להיווצר מצב כזה - העובדה הפשוטה שהרוב המוחלט של פקידי הסעד והעובדים הסוצאליים הם מפגרים אידאליסטיים-שילוב מסוכן בהחלט. או כאלה שלא התקבלו לפסיכולוגיה, דבר שהוא לא פחות מסוכן.

מאוד מצער שנפלת דווקא על זונה כזאת ולא על המספר המצומצם של היוצאות דופן.
לפני 16 שנים
משתמושים - ברור לך שהרחקת ילד מאביו בכל צורה שהיא הינה אלימות נגד הילד. יש מיליון מאמרים על כך באינטרנט,עיתוני הורים למיניהם , מאמרים בעיתונים מקצועיים לפסיכולוגים. אז חיפוש מהיר ואח"כ קצת מעמיק יעזור לך בללמוד את הנושא . וכמתנה קטנה ל"סוציאלית" תאגד את כל המאמרים בקלסר שעליו הדפס של דורה. אנחנו נשמח לעזור לך בעיניין (אתה לא מבין כמה ברצון נעשה זאת :) ) ואין ספק שהבטחון העצמי שלך באבהות עוזר מאוד גם הוא כנגד חסרות האינטליגנציה הרגשית הללו.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י